Tavaszra hangolva 2. - Kaspó újragondolva

március 07, 2013


Hivatalosan, azaz meteorológiailag már tavasz van. Ami a jó idő, madár csicsergés, rügyező fák és a tavaszi nagytakarítás mellett nálam a lakás "feldíszítéséről is szól".
Fogtam egy régi kaspómat és úgy döntöttem megpróbálkozom életemben először a decoupage technikával, nem lett 100%-os, de idővel biztos javul a technikám:)

Amiket felhasználtam:
- kaspó,
-olló,
- mintás szalvéta
- decoupage ragasztó (írószerboltban kb. 700ft körül kapható)
- ecset


Az elkészítése nem nagy ördöngösség: lényegében leválasztottam a szalvéta felső, mintás rétegét.(NA ÉN ITT RONTOTTAM EL, MERT CSAK AZ ELSŐNÉL CSINÁLTAM ÍGY, AZT HITTEM HA MIND A HÁROM RÉTEG RAJTA MARAD AKKOR IS UGYANOLYAN LESZ, HÁT NEM:) Kivágtam a mintát (én nem vágtam körül, mivel a kaspó színe szinte egyforma volt a szalvéta színével így nem pepecseltem vele), lefestettem a decoupage ragasztóval a kaspó felületét, rásimítom a kivágott mintát. Jöhet még egy réteg ragasztó és nagyjából ennyi.
Már csak várni kell, a legjobb ha egy teljes napot hagyunk a száradáshoz!
Vérszemet kaptam és egy borosüveget is "felújítottam" a nagy lelkesedés közepette:)
Nekem nagyon tetszik a végeredmény, vidámabb hangulatot varázsoltak a  konyhába.


Ti próbáltátok már ezt a technikát?











You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Nagyon jól néz ki, annyira tavaszias lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lett!! :) Ügyes vagy. Én most konzervdobozokat borítok be virágokkal...nagyon imádom a tavaszt!

    VálaszTörlés

Facebook