Müller-Dm-Rossmann körjárat

május 29, 2013

A hétvégén beszabadultam végre valahára a Müllerbe!!! Azért nagy esemény ez nálam, mert sajnos Szegeden - ahol azért hetente többször is megfordulok - nincs Müller, nem is értem hogy engedhetik ezt meg maguknak...hogy a Napfény városában, a déli régió legnagyobb, legszebb metropoliszában NE LEGYEN MÜLLER???!!:)) //kicsit haza beszélek,hisz olyan sokáig laktam ott bocsi!//
Emellett megejtettem a szokásos heti drogériás körutamat is, szóval van miből mazsolázni. Egy terméket már ki is válogattam, amiről biztosan írok bővebben, de mutatom a többit is hát ha érdekel mélyrehatóbban is  titeket  valamelyik.



 Syoss Shine&Hold hajlakk és hajfényfokozó balzsam: Ezeket most a divatbibliám vagyis az Instyle magazinhoz adják ajándékba. Nem volt rájuk szükségem, lévén hogy évente 5-6x, ha lakkozom a hajam de ha már a kedvenc divatlapom mellé járnak,miért ne!?

Balea glossy lábkrém csillámfényű (229ft): "Tipikus leárazott, kipróbálom"-termék. Hűsíti és nyugtatja az igénybe vett lábat, na majd látjuk. Így első neki futásra annyit róla, hogy csillog-villog tőle a lábfejem mint Salamon töke....meg a kezem és a billentyűzet is.

Kallos Placenta hajpakolás (279ft): erről már korábban áradoztam itt. Lassan elfogy amit most használok és mivel közelébe se ért a Placentás balzsamnak, így visszatértem rá. Csak azt sajnálom, hogy csak kis kiszerelésben kaptam.


És akkor most jöjjenek a Müllerből való termékek. Igazából csak 3 dolgot vettem, de mindhez nagyon jó áron jutottam. Mind olyan termék, sőt márka amivel ezidáig nem volt dolgom, de az előzetes tapasztalatok alapján ígéretesnek tűnik mind. 

Bourjois Bio détox organic alapozó/korrektor (1200ft): Sosem volt dolgom a Bourjois márkával és sokat vacilláltam, hogy a sokak által dicsért Essence Stay all day korrektort vegyem e meg vagy ezt. Se teszter se egy megbontott tubus, így lutri volt az árnyalat. A legvilágosabb árnyalatot vettem, gondolván szem alatti területre nem lehet elég világos korrektort használni. Meglepetés volt, hogy golyós az adagolója, ami miatt talán kicsit többet kapunk a jóból mint kellene, de cserébe kellemesen hűsít. (már is többet írtam róla, mint akartam ugyanis ez lesz az a termék aminek egy külön bejegyzést szánok hamarosan)

NYX Lipliner (?) Pencil  818 dark brown (499ft): Ez a márka is újdonságnak számít. Nem tudom ki használ szájkontúrceruzaként egy ilyen sötétbarna színt, minden esetre az a neve:) Én szemöldökceruzaként vettem és úgy is használom, szuper.

Aveo Berry Acetonmentes körömlakklemosó (kb.250ft): Spontán került a kosárba, igazából nálam a Rossmann saját márkás mandulás körömlakklemosója verhetetlen mind árban, mind hatékonyságban. De ha már fél évente egyszer eljutok a Müllerbe, bevásárolok az ott kapható márkákból. Végül is teszi a dolgát és jó az illata is.

Lovelly Gloss like Gel Nr. 412 (449ft): Ez már a mai Rossmann vásárlás eredménye. Mázlista bloggereknél, akik tesztelésre kaptak rengeteget ezekből az új generációs lakkokból láttam milyen gyönyörűséges színekkel rukkolt elő a Lovely és hogy a képekről úgy látszott valóban van bennük egy kis gél-hatás. Nem akartam kimaradni a "tesztelők" sorából, így én is megajándékoztam magam egy barackos, apró csillámos árnyalattal.
 

You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. Húúú ezt a csillámos lábkrémet én is ki akartam próbálni, de így, hogy féláras biztos kipróbálom. :) Vagyis remélem itt is féláras. :)

    VálaszTörlés
  2. A Bourjois termékre kíváncsi vagyok :) Nagyon jó dolgokat vettél :) ha benézek egy Müllerbe, Rossmannba tuti veszek valamit. A Dmet kevésbé szeretem, mint a másik kettőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dm-be kizárólag a Balea tusfürdőkért és Babylove babaolajért járok, egyébként én se kedvelem.
      Douglas üzletben még ritkábban járok mint Müllerbe. Nekem túl rámenősek az ottani eladók, nem tudok nyugodtan nézelődni és ez idegesít:)

      Törlés
    2. A Douglas környezete nekem sem szimpi. A Müller az első számú kedvenc, de akciók terén meg a Rossmann :)

      Törlés
  3. Szupi dolgokat vettél : )
    Az Aveo körömlakklemosót én szeretem,tényleg hatékony és az illata is ahhoz képest jónak mondható.
    A Lovely lakkra pedig nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Bourjois alapozót próbáltam már barátnő által.:) Én imádtam:) Bár csak egyszer volt rajtam de nagyon szépen fennmaradt.Remélem ez is ilyen lesz.:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Az a körömlakklemosó csak 195Ft (nem annyi, mint írtad), én is megvettem hétfőn (mert 200Ft alatt volt az ára és nem akartam drágát venni), még megvan a blokk. :-)
    Itt sincs Müller, de azért 1-2 havonta eljutok egybe. Én még egy Catrice korrektort vettem (Nincs a Rossmannban már itt ez a márka nálunk), sok jót írtak róla a bogokon+sebtapaszt, jön a nyár, legyen itthon hátha kell.
    A placentás hajpakolás is megvan nekem, ha elfogy a Latte akkor bontom csak meg. Utóbbinak az illatát nyáron nem szeretem.

    VálaszTörlés
  6. Jó dolgokat vettél :) Engem a Bourjois érdekelne a legjobban, sminkeim vannak tőlük és szeretem őket, de a korrektorukat nem ismerem, szivesen olvasnék róla ha kipróbáltad. :)

    VálaszTörlés
  7. dasha: a Bourjois valóban alapozó és korrektor is. Én viszont csak korrektorként fogom használni, mert túl világos és ezzel a pár ml kiszereléssel 2 hétig se bírná.

    Névtelen: Igen, lehetséges hogy 200ft alatt volt az ára, ezért írtam csak körülbelüli árat:)
    A Kallos pakolások közül csak a placentásat próbáltam, és bár az illata először nagyon nem tetszett, most már kifejezetten kedvelem:)

    fairyland: Jelenleg tesztelés alatt van a korrektor, de lesz róla külön poszt.

    Köszönöm lányok az észrevételeket, hozzászólásokat!!!!

    VálaszTörlés

Facebook