7 nap 7 rúzs: Perfect Liner Pencil (ebay)

június 03, 2013

Ahogy azt tegnap már beharangoztam, a héten amolyan rúzspróbát tartok:))
Íme az első nap, ahol egyből nem is rúzst hanem egy szájceruzát próbáltam ki. Az ebay szerzeményes bejegyzésben már mutattam is, akit érdekel itt megtalálja. Alapjába véve szemceruza, de nem hiszem hogy valaha is a piros bármilyen árnyalatát használnám a szemeim közelében. 
Ezért tettem egy próbát az ajkakon, de  nem oda találták ki, az már biztos. Nehezen eldolgozható és nem tart tovább 20 percnél. Sebaj, nem bánom mert 12 színből bőven marad használható.
Nem rossz, egész viselhető igaz én ennél halványabb színeket 'hordok'. Ráadásul mire leérnék a 4. emeletről valószínűleg már nem is látszana belőle semmi:) A színek ezúttal teljesen élethűek, szóval az van amit láttok se több, se kevesebb:))
Kezdésnek  nem rossz, de ígérem a héten lesznek ennél sokkal-sokkal  szebb színek is!











You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Szerintem nagyon jól áll Neked ez az erősebb szín :) még sose próbáltam szemceruzával kifesteni a szám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!Jelentkeztem a szuper nyereményjátékra nálad. Jól jönne egy púderecset és az aranyszínű körömlakk is motivált:D

      Törlés
    2. Köszi, hogy jelentkeztél a játékra! :)

      Törlés
    3. Ugyan!!Nagyon szuper dolgokat lehet nyerni:)

      Törlés

Facebook