Kedvencek │Május '13

június 09, 2013



Talán még nem késő megmutatni miket használtam/viseltem a legtöbbet az elmúlt hónapban.
Többsége olyan, amit májusban vásároltam és olyan jól szuperálnak, hogy több alkalommal is hasznukat vettem.
Ilyen mindjárt a legnagyobb kedvenc májusban a  Micellás arc,-sminklemosó, amiről már írtam is korábban. Nagyon jól lehozza a szemsminket, a vízálló termékekkel is megbirkózik és nem szárít szóval csudijó kis találmány:)
Aztán itt van az Essence lábra való termékcsaládjából ez a körömfehérítő lakk, amiről szintén volt már szó, de csak megemlítettem mekkorát csalódtam benne....pozitívan(!)
Egy régi essence colour&shine mono is bekerült a kedvencek közé, a 03 wear it! árnyalatú. Kellemes márványos lila árnyalat, amihez sokszor nyúltam ha gyors de mégis színes szemsminket akartam.
A GLO Minerals palettáról is született bejegyzés, imádni való ez a kis 18 részes apróság. Sosem volt még ilyen jó minőségű palettám, a Sleek palettám a nyomába se ér.
A múlt hónapban - és sanszos, hogy a következőben is - a kedvenc parfümöm az Avon Only Imagine illat volt. Mini kiszerelést választottam, mert hamar megunok egy illatot de az átlagos miniparfümökhöz képest még így is nagyobb.(15ml) Sajnos nem tart sokáig az illat, ezért a napfolyamán többször is újra kell fújnom.
Arról a csúnyácska, ufózöld tubusról még nem esett szó korábban, pedig egy ideje már megvan. Ez egy amolyan  golyós szemkörnyék ápoló, szem alatti karikák halványítására, csökkentésére koffeinnel és vitaminnal. Nagy változások nem történtek a szem alatti karikákkal, talán valamelyest halványultak azalatt a 3 hét alatt mióta használom, de én rendületlenül kenegetem vele magam:)
És természetesen az e havi ékszer sem hiányozhat, ami most ez a fekete tollas darab volt. Ahhoz képest, hogy rengeteg féle, fajta, színű fülbevalóm van túl sokszor kaptam fel ezt az egyet. Amennyire utáltam pár éve még ezeket a tollas változatokat, annyira kedvelem mostanában. Van belőle barna, narancsos zöld és ez a fekete.

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Az a fekete tollas füli nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Erről a micellás vízről sok jót olvastam, azt hiszem az Yves Rocher is a piacra dobta az ő fajtájukat...csak be kéne egyet szerezni, amúgy mennyibe kerül? Amit te használsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Az a fajta, amit én használok nagyon jó áron van és ahhoz képest az én igényeimet teljesen kielégíti. Az ára 900ft körül van. Persze nem próbáltam drágább márkák hasonló termékét - Bioderma és az általad említett Yves Rocher változatot! Bővebben írtam róla már korábban amit linkeltem is a bejegyzésben, de ha elkerülte volna a figyelmedet linkelem ide is:)

      http://bizsumania.blogspot.hu/2013/05/teszt-eveline-hydra-expert-micellaris.html

      Törlés

Facebook