Őszi/téli gardróbfrissítés

október 18, 2013



Itt is vagyok a megígért bejegyzéssel amiben az elmúlt másfél hónapban beszerzett őszi/téli szezonra vásárolt ruháimról hoztam néhány képet. Lesz itt minden; bőrkabát, leopárdmintás pulcsi, szegecses felső, szőrös mellény, kék csizma :) Picit elszaladt velem a ló ami a költekezést illeti, de egész nyáron nem költöttem ruhákra, semmi nekem valót nem találtam alig vártam hogy beköszöntsön az új évszak az új trendekkel. Az őszi trendek közül is csak néhány fogott meg: nagyon tetszenek például az olyan ruhák (lásd lejjebb a szürke-fekete ruhát) ahol különböző textúrák keverednek. A hétvégén láttam ilyenből kabátot, mellényt, nadrágot és ruhát is (ami haza is jött velem:) Időrendben visszafelé haladok, az első három ruhát -  sajnos kupon nélkül - de a Glamour napokon vásároltam a szegedi Árkádban a többit pedig apránként szeptember óta. 


 Terranova/8999,-
Az ilyen típusú ruhákra gondoltam az előbb, mikor a különböző anyagok összemixeléséről írtam. Nem mondom, kicsit húztam a fogam az ára láttán de pár óra töprengés után végül visszamentem érte a Terranova üzletbe. Hihetetlen de ez itt egy xs méret amilyen méretű és sohasem voltam, érthetetlen mi alapján méreteznek az üzletek?! Hogy ruha vagy felső azt nehéz megmondani, ki minek szeretné. Én ruhának vettem egy béléses vastag harisnyával szeretném felvenni.

Promod/ 9990,-
Egy mellényre már ezer éve vágyom, jól kombinálható olyan mint egy blézer. Tetszenek a full szőrme mellények is, most is próbáltam ilyesmit. "Kis szőrmók" kinézetem volt benne, így arról hamar letettem. A kiválasztott mellénynek csak a nyaka szőrös, az anyaga bársonyhoz hasonló, nyomott mintás. Ami kevésbé tetszik benne, hogy kapcsos és nem gombos, néha nehézkes a "kipattintása".
Cosmos/ 3200,-




Ez a felső amolyan 'erős felindulásból elkövetett vásárlás' eredménye. Megláttam, gyors felpróbáltam, jónak tűnt és már mentem is a pénztárhoz, nagyjából 5 perc volt az egész.Kapucnis, sztreccs anyagú hosszú felső. Másnap már fel is avattam, így tudtam róla képet is készíteni. Az Orsay-ben vett farmernadrággal húztam fel, amiről korábban már írtam.

Orsay/ 15999,-
Szeptember közepén nagyon hideg volt, be is pánikoltam hogy nincs átmeneti kabátom ezért amikor megláttam szintén az Orsay-ben ezt a szürkés fekete kabátot, rögtön tudtam hogy kell!! Volt egy másik, világos barna  ami divatosabb de annak nagyon rövid volt a dereka és nekem fontosabb hogy ne fagyjak jégkockává, mint hogy trendi legyek. Ez is szőrös nyakú, de még nincs rá szükség majd ha hidegebb lesz felteszem.


kínai/ 2800,-
A szekrényben most már  egy szegecses felső is megtalálható, eddig a szegecsek kimaradt az életemből. Egyszerű V-nyakú pulcsi egy kínaiból. Kíváncsi leszek meddig maradnak helyükön a kövecskék, mindenesetre  hosszútávra nem tervezem közös életünket :)

Ebay/ 3100,-
 Az első ruhanemű amit az Ebayről rendeltem. Végül is olyan, amilyet vártam csak sajnos nagy:( Vékony anyag, sok varrást nem igényelt ennek ellenére tetszik a szabása és a nyakrész megoldása. Itt megnézhetitek az eredeti képet róla, mert így tudom hogy nem sokat látni belőle. 
Cipővásár  2500,-/darab
Végére maradtak a csizmák amikre megint nagyon jó áron sikerült hozzájutni. Kék szegecses western stílusú és egy magas talpú barna. Mindkettőt a Cipővásáron vettem. A kéket már hordom, esőben is annak ellenére hogy velúr. Nem ázik be, bélelt és az egyik táskámmal tökéletesen harmonizál mostanában csak ezt hordom.
Apránként hozok majd outfit posztokat is, csak most nehéz összehozni a mert sikerült porszívózás közben eltörnöm a egyetlen nagy tükröt  ami a lakásban található :) A héten még csak a második poharat törtem el, a készlet vészesen fogy!!! :D



You Might Also Like

7 hozzászólás

  1. Szép ruhákat vettél :) Az az átmeneti kabát és a csizmák nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  2. A kék csizma szuper! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! A kék csizmáért én is odáig vagyok, csak azt bánom hogy nincs egy picit magasabb sarka mert így alig látszom ki a földből :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néznek ki, főleg az a teletalpú csizma! :)

    VálaszTörlés
  5. Csini cuccokat vettél. A szegecses felső a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én a bőrdzsekidért és virágos blézeredért vagyok oda!!!:)

      Törlés

Facebook