Régi-új Haul

november 26, 2013




Adós vagyok még egy pár aprósággal amiket ebben a hónapban szereztem be, használom is őket de direktbe nem mutattam ezidáig a blogon. Valahogy elfelejtkeztem róluk. Jöjjenek 'hát a méltatlanul elfeledett termékek!


 
 Három Catrice termékkel is gazdagodtam novemberben ezek közül a körömlakkról már láthattatok képeket ebben a bejegyzésben.  A szemceruzák közül a mókás,  120 We found Nemo fantázianevű, picit pirosas-narancsos beütésű cerkával pedig smink készült a  múlt héten amiről szintén készítettem képeket itt. Az automata  szemceruza (060 Khakitoo) viszont teljesen feledésbe merült pedig nagyon elégedett vagyok a színével a puhaságával és a tartósságával is. Fényes finish,  mély zöld szín. Nem is volt még hasonlóm. Mindkét ceruzát és a lakkot is az akkori akciós kosárban találtam nagyjából 300,-ft körül áron.



Garnier  Essentials habzó arctisztító gélt szőlő kivonattal meggondolatlanul egy három perces "csak beszaladok a Rossmannba és megveszem a legszükségesebbeket " vásárlás eredményeként került hozzám. A micellás arctisztítómból még épp hogy van ezért szükségszerű volt az utánpótlás viszont most "rendes" arctisztítóra vágytam amiről érzed is hogy tisztít. Mert bármilyen hatékonyak is ezek a micelláris folyadékok zavarba ejtően semmit nem érzek ha áttörlöm vele az arcom, olyan mint ha tiszta vízért fizetnék....Lényeg a lényeg másra vágytam és meg is kaptam: annyira erős, alkoholos illatú ez a habzó gél, hogy uhhh!:(
  


 Az első képen látszik csak de egy olcsó, kamu illatra is szert tettem, Gino Tossi néven:D  Magamon is próbáltam, persze olyan amilyen. Elsősorban a porszívózáshoz vettem, tudom hülyén hangzik, de porszívózás előtt a porzsákra szoktam fújni valamilyen illatot, így a házi munka végeztével kellemes illat lengi be a lakást. Nem szívesen fújkálnom a legkedvesebb parfümöm ilyen célra, így ezt általában ilyen gagyi illatokkal teszem. Persze lehetne csak simán a levegőbe fújni is, de higgyétek el nem ugyanaz!!
Emelett a dm-ben egy hagyományos illatosítót is vásároltam, legfőképp a formája miatt. Nem rossz az illata sem, de télen én is inkább gyümölcsöket és fűszereket kedvelem, erről viszont inkább egy virágos kert jut eszembe. 
A legjobbat utoljára hagytam, a legutóbbi Oriflame rendelést, a ribizlis illatú  univerzális bőrvédő balzsamot amit a legutóbbi katalógusban új illatként hirdettek, 450-,ft áron. 
Teljesen magával ragadtak ezek a mini bőr,-és ajakápolók van már egy mézes az Avontól és most ez. A héten biztosan írok róluk egy amolyan összehasonlító terméktesztes szösszenetet.


Nektek megvan valamelyik ezek közül?



You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. A porszívós trükköt ki fogom próbálni, úgyis van természetes térparfümöm, azzal remélhetőleg jól működik majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki!Én is úgy hallottam vagy olvastam valahol évekkel ezelőtt, azóta így csinálom. Nem is kell minden porszívózásnál újrafújni, bár ez illattól függ.

      Törlés
  2. A porszívós trükk nekem újdonság én is kipróbálom :) nagy rajongója vagyok az Oriflame balzsamjaiért, ezt az egyet még nem próbáltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Limitált kiadású, egészen pontosan feketeribizli illatú, most 450ft a katalógusban :)

      Törlés

Facebook