Színterápia I Lila

március 27, 2014


 

Hallottátok hogy 2014 trendszíne a lilás-rózsaszín avagy a orchidea ?! A lila és árnyalataival én még csak mostanában kezdek barátkozni, korábban egyáltalán nem tudtam elképzelni magamon sem ruhában, se sminkben és a lakásban se volt jele semmilyen lilának. Még most sincs sok - csak amit itt láttok meg még egy két árnyalat elszórtan néhány palettában - és a kedvenc színem is a barna marad, de összeszedtem 5 random lila dolgot  a neszesszeremből ha már ez az év színe!
Mindamellett  tudtátok hogy a lila szín gyulladásgátló, lelkileg megnyugtató, memóriajavító, magas vérnyomás, álmatlanság, gyulladásos folyamatok leküzdésében is segíthet? Ha korábban tudom, hogy memóriajavítóként is hatásos lehet hamarabb megbarátkozom vele.


Elsőnek itt ez a leopárdmintás fekete-lila nyaklánc. Nem emlékszem mikor vagy hogy kitől kaphattam vagy vettem, jó ha párszor volt rajtam az elmúlt években. Nem igazán tudom mihez vehetném fel egyáltalán nem az én stílusom, a helyzetet csak nehezíti az a kis plüssgolyó rajta. 99% hogy nem én vettem :)



Egyre többször próbálkozom  lila szemhéjpúderrel és amellett hogy tetszett, Tőletek is azt a visszajelzést kaptam hogy egész jól áll. Ez az újsághoz kapott mono nem túl pigmentált, elég halovány és bár smink még nem készült vele sokat nem nézek ki belőle a swatch alapján. Az univerzális balzsamért viszont odáig vagyok! Éjszakára és rúzs alá tökéletes egész télen ezt használtam és a védjegyemmé vált cserepes ajkak idén elkerültek.


A fülbevalót 2 éve tesómtól kaptam, férfiembertől nem is rossz választás:)  Nem tudhatta hogy nem szeretem ezt a színt viszont ebből adódóan ez az egyetlen lila fülbevalóm, így abszolút kuriózum a gyűjteményben. A lila valamilyen árnyalatát egyre gyakrabban választom körömlakként, ennek itt például igazán mély lila színe van és annak ellenére hogy nem mai darab az állaga is kifogástalan.





Kedvelitek a lilát ?



You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Imádom a lilát! *.*
    A kedvenc színem! :) Nagyon jó és hangulatos képeket készítettél! :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekszem minőségi(bb) képeket készíteni minden értelemben, örülök ha ezt az olvasók is észre veszik!!

      Törlés

Facebook