JOTD #3.

április 30, 2014

Rég volt már Jotd bejegyzés ami szégyen, hiszen mégis csak BizsuMánia a blogneve vagy mi??! Ez a mostani  színpárosítás különbözik a megszokottól, nem sűrűn hordok pirosat sem ruhát, sem kiegészítőt. Nem az én színem és gyöngysort sem sokszor hordok, de ez a nyaklánc annak idején - még a Jeans Club üzletből való - nagyon megtetszett és ha azóta ritkán is, de néha még felveszem más-más fülbevalóval párosítva.


Hét elején például ezzel a  picike piros bogyó-fülivel párosítom de ha hangsúlyosabb összhatásra vágyom  akkor egy színben egyező fém hatású virágos fülönfüggővel is felveszem merészebb napjaimon, mert azt úgy már soknak érzem.


 


Apropó Jeans Club, emlékeztek még rá? Visszagondolva én szerettem oda járni, olyasmi lehetett mint most a h&m vagy nem?! Most is emlékszem néhány ruhadarabra amit azóta már réges-rég leselejteztem; volt egy hófehér bársony ceruzaszoknyám onnan amit nagyon szerettem. A napszemüvegeket és az egyéb kiegészítőket is szinte mindig ott szereztem be. Ahhh, és volt  eszembe egy matróz csíkos kis táskámat is - manapság cluth néven futna- ott vettem hatalmas pénzekért persze sosem hordtam, de nagyon kellett.

A Ti szekrényetekben van még olyan ruhadarab vagy kiegészítő, ami a Jeans Club-ból származik?

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én is szerettem a Jeans Club-ot, bár a H&M-el összehasonlítani azért kicsit erős. :D Inkább Takko kategória. Én pólókat szerettem onnét vásárolni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, bár én a h&m minőségért nem rajongók pár mosás után kinyúlnak és szöszösek az ott vásárolt ruháim és ahhoz képest kissé túlzónak érzem az ottani árakat. Ezért mertem a Jeans Club-hoz hasonlítani, bár ha azt vesszük az JC-ban vett ruhák közül 1--2 még most is hordok (igaz csak itthonra)
      Takko-ba nem járok, arról nem tudok nyilatkozni :)

      Törlés

Facebook