Lakkteszt │ Mentazöld és társa

május 31, 2014

 












Mutasd a lábad vagy most inkább a kezed! - mert az  Essence kifejezetten lábujjakra szánt körömlakkjairól hoztam képeket a körmömön. Két, ránézésre is hűsítő zöld árnyalat az egyikről már volt szó múlt héten a mentás bejegyzésben innen jött az ötlet, hogy megmutassam hogy is néz ki a  körmökön.
Nem tudom eldönteni hogy ezek a lábujjakra szánt lakkok tényleg tartósabbak lennének e a hagyományos lakkoknál vagy csak ámítás, kitudja?! Lábon szerintem bármelyik lakk továbbtart  (legalább is nálam biztosan) hiszen kevesebbszer mosogatunk lábbal és az egyéb teendőkhöz is legtöbbünk inkább a kezeit használja:D  

A gúnyos kitérő után térjünk vissza erre a két zöld árnyalatra; a világosabb a iced mint frappé 13 a sötétebb pedig a  in the jungle 10 fantázianevet viseli. 
Mindkettő leárazva került hozzám nagyjából 100ft-ért de ezért a fényes finishű igazi  mentáért a tízszerese sem drága. A képeken két rétegben alaplakk nélkül láthatjátok, sőt még fedőlakk sem került rá mégis csillog-villog. Meglepően jó a fedőképessége a sötétzöld egyetlen rétegben is szépen fed.  
kattints a nagyobb méretért!
Ami a tartósságát illeti lábakon valóban tovább bírják - nyilván az említett okok miatt - mert egy időben festettem ki a menta árnyalattal a lábujjaimat is és ott még csak most, a 6. nap kezd kopni az is inkább a zárt cipő viszontagságai miatt. A kezemről viszont már harmadik nap le kellett mossam mert itt-ott ha nem is feltűnően de lepattogott.
Ennél a mostaninál azért kreatívabb manikűrt is elképzeltem már vele, úgy hogy ezen a nyáron  biztosan látjátok még körmös posztban.

Mit szóltok hozzá? Van 'Show your feet' lakkotok, valóban tovább bírja mint a többi?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. az in the jungle nekem is megvan, szeretem, de a másik is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  2. gyönyörű színeket választottál, én is kihasználtam az akciót. a lábamon nekem minden lakk tovább bírja, akár hetekig is. A kezemen azt hiszem 4 napig bírta a show your feet lilája :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép mindkettő. :)

    VálaszTörlés

Facebook