TOP10 │Sminktermék extra/alkalmi sminkhez

május 04, 2014

Nagy fejtörést okozott az eheti téma, nem tiszta mi is lett volna itt az elgondolás de mivel nem szoktam/ tudok  extravagáns sminkeket készíteni és mert az   extra  nálam kimerül annyiban, hogy színes szemsminket viselek hétköznap is... Így végül úgy döntöttem, előbb mutatom a sminket amihez aztán összegyűjtöm azokat a  "hozzávalókat" amiket egy impulzív, színes alkalmi  smink elkészítéséhez használnék. A nagy része olyan, ami jelenleg is megtalálható a gyűjteményemben és bekerült egy-kettő a vágyott sminkcuccok közül is.


A smink amit választottam nem is annyira kihívó - hiába, nézegettem én extravagáns, brutál műpillás sminkeket de az nem az én világom - így végül ennél a smaragdzöld hangsúlyos de mégsem túl extra makeup-nál maradtam nude ajkakkal mert nálam így teljes az összkép. 



benefit the POREfessional : első lépésnek biztosan egy pólus összehúzásra is alkalmas primer-t használnék (bár még sosem használtam). Mindegy, biztos ami biztos egy egész napon át tartó nagy eseményre az alapozó alá nem árthat.

Max factor Facefinity All day Flawless alapozó: A sminkes fiókomban fél évvel ezelőtt helyett kapott  ez az alapozó ezért biztos, hogy  egy ilyen volumenű smink elkészítéséhez bevetném a nagyágyút. Egy  igen erős fedésű alapozóról van ugyan is szó, ami a tökéletes -szinte porcelán -  bőr látszatát kelti.Nincs is alkalmam sokszor használni, egyszerű hétköznapi sminkhez túlontúl sok lenne.

Carmex : Mikor megvettem ezt az ajakápolót, azt olvastam könnyen rászokhat az ember lánya. Ugyan már, ilyen nincs! - gondoltam, és mekkorát tévedtem. Nekem a tégelyes változatban van meg és durván függővé lettem röpke 2 hét alatt (!) Éjjel-nappal ezt használom, holott a hatásától annyira nem vagyok elájulva és mégsem tudom letenni szóval tuti fix hogy ennél a sminknél se maradna el.

Catrice Camouflage krémkorrektor: Szem alatti karikákra és bőrhibákra is szeretem használni, pedig sokaknál olvastam hogy szem alatt beül a ráncokba, csomósodik, stb. Nálam nem, ellenben szépen elfedi a pirosságot és a bőrhibák is jótékony homályba vesznek. Plusz pont,  hogy szemhéjalapnak is nagyon bevált. A korrigálni valók elkendőzéséhez ennél a sminknél is biztos ezt használnám.

Sleek powder Kit: Kontúr nélkül ki sem mozdulok itthonról, így elképzelhetetlennek tartom hogy épp egy ilyen makeup-hoz ne használnék. Szívesen kipróbálnám a Sleek bronzosító szettjét, elég sötétnek tűnik ahhoz hogy bronzosítóként egész arcra használjam, de kontúrozásra jó lehet.

Catrice szemöldökformázó szett: Még egy kihagyhatatlan termék valamilyen szemöldökformázó. Nekem most ez van itthon és  most is ezt a változatot használnám. Új még a gyűjteményem közt, de sokkal szebb és természetesebb a végeredmény vele mint ceruzával.




Sleek Original paletta : Méltatlanul keveset használom, de mikor megláttam ezt a sminket azonnal tudtam hogy  a főszínek  tökéletesen passzolni fognak az Original paletta zöld árnyalataival. A jobb szélső három színt pontosan ehhez a sminkhez találták ki.

Max factor Kohl ceruza (fekete): Szerettem ennek a ceruzának az intenzív, extra fekete hatását. Sajnos extra gyorsan fogyott is, de ehhez a sminkhez pont egy ilyen feketére van szükség az alsó szempillatőbe.

 M.A.C rúzs : Ó, igen. Az ikonikus MAC rúzsok. Szívesen próbálgatnám bármelyik árnyalatot belőle. Ehhez a sminkhez szerintem a képpel ellentétben egy matt finishű krémes rúzs dukálna. Én a Myth árnyalattal készíteném, ha tehetném vagy a Creme d' Nude-val.

Bourjois Pot pirosító:  Végezettől egy leheletnyi pirosítót tennék fel, valami halvány barackos vagy soft pink árnyalatban és kész is.



A kihívás korábbi állomásai:

TOP10 Körömlakk
TOP10 Bőrápolási termék


You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én ezt a részt ki is hagytam, mert semmi ötletem nem volt, mit írhatnék, ami nem fér bele a hétköznapi kategóriába is. Nem meglepő, sosem csinálok alkalmi, extra sminkeket, a párom még a vörös rúzson is olyannyira felháborodik, hogy ha együtt megyünk valahova, akkor le kell mosnom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy volt, én is kihagyom de aztán jött az ötlet, hogy megoldom így. Igazából azzal sem vagyok tisztába mi számít extra sminknek, alkalmit is néha-néha készítek. Jövő hónapban lesz egy ballagás, oda talán megpróbálkozom majd ezt a sminket elkészíteni.

      Törlés

Facebook