Filléres drogériás apróságok (haul)

szeptember 27, 2014



 Néhány apróság az elmúlt két hétben is landolt a kosaramban, főleg az Essence és NYC kiárusított termékei közül. Filléres  dolgok de sokszor előfordul  velem, hogy  ezek közül a pár forintos portékák közül kerülnek ki a legnagyobb kedvencek.

 
Ahogy öregszem egyre kevésbé kötnek  le a cosmo-lányoknak szóló témák: az átlátszó "megkérdeztük mit gondolnak a pasik" cikkek, az unásig ismétlődő szex-leckék és hasonló  típusú írások. Ezért nagyjából 1 éve inkább a fajsúlyosabb témákat is boncolgató  Marie Claire magazint olvasom amihez ebben a hónapban - a travelsize mérethez is- extraként még egy Vichy Liftactive szériumot is ajándékba adtak.


Múlt héten mikor a Rossmannban jártam az NYC állványon szinte minden akciós volt, ha jól emlékszem alig 300ft-ért szinte bármire lecsaphattál. Én a Smooth Skin sminkalapra, egy ajakápolóra és a Brooklyn Brownstone árnyalatú szemhéjpúderre csaptam le darabját 180ft-ért. Egyedül a sminkalapot próbáltam ki, sosem használtam primert ezelőtt és az első benyomások alapján meglehet hogy ezután se fogok...


 
Nyilván nem hagyhatom ki a bizsu állványt ha a c&a-ban járok, a lefosztott állványon úgy ahogy  csak ez a kicsit giccsesnek mondható arany fülbevaló fogott meg. Még éppen hordható szerintem, elég nagy hogy ne vesszen el a hajamban de még éppen nem kelt fux-os hatást, szerintetek?



Bosszantó, hogy nem minden Rossmannban kaphatóak az aktuális kifutó termékek. Ott ahol én lakom nagyon hamar lezavarták a kiárusítást és mint ha nem is mindent tettek volna közszemlére a 350ft-os cuccok közül. Ezért mikor legutóbb Szegeden jártam és megláttam mennyi 300 vagy még olcsóbb Essence szépség kapható még legszívesebben mindenből vettem volna de végül csak két lakkot hoztam el. Nem rajongók túlzottan a homok és egyéb fedőlakkokért de ez az zöldes metal sugar effect körömlakk elég hamar belopta magát a szívembe. A topper is szép, de rengeteg réteg kell belőle hogy érvényesülhessenek a benne lévő glitterek.

You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Ahogy öregszel? :D
    Én már jóideje nem veszek ilyen női újságokat, nem különösebben érdekelnek az ismétlődő, sablonos cikkeik. Ami érdekel, azt megtalálom az interneten is ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy ahogy írod: unásig ismételt cikkek, manapság már nincs olyan téma ami a neten ne lenne felkutatható. Azért én szeretek magazint lapozgatni, szagolgatni :) főleg ha még ajándék is jár hozzá :D
      Az "ahogy öregszem"-et úgy értettem, hogy 20-as éveim elején minden hónapban megvettem majdnem az összes csajos magazint (azóta is halomban áll egy részük a régi szobámban) azóta fejlődtem, szelektálok és már nem is őrizgetem őket évekig :D:D

      Törlés
  2. Ezt az Essence Metal Sugar lakkot én is megvettem, a szekszárdi Rossmannban 179Ft-ra volt leárazva, úgyhogy nem tudtam otthagyni, a glitteresből ott csak lila volt már mire odaértem, szintén 179-ért. Természetesen azt is elhoztam, bár glitteres lakkból sokkal több lapul a készletemben, mint amit reálisan el tudnék használni... de mit tegyek, ha egyszer annyira imádom őket? :D

    VálaszTörlés
  3. A primerekből ne ábrándulj ki a NYC alapján, vannak nagyon jók is! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kétszer próbáltam de mindannyiszor apró pattanások jöttek ki a homlokomon a használata után és még tartósabb se lett az alapozásom :((

      Törlés
  4. Lesz róluk szó igen, elsőnek a homoklakkról hozok képeket mert az a kedvencem!!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó dolgokat vettél most is, mint mindig!
    Az essence metal sugar lakk nekem is megvan, imádom a színét. Amit sajnálok az az, hogy hamar kopik....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mond, harmadszor javítom ki az alig négy napos lakkozást, de a színe kárpótol.

      Törlés

Facebook