Kedvencek│ Augusztus '14

szeptember 11, 2014


Épp itt volt az ideje befotóznom a nyár utolsó hónapjának kedvenc termékeit. Nem ragozom eltelt a nyár. Nem is bánom, mert a kedvenc évszakom követi, a  "sültgesztenyés-gyertyaégetős-melegtakaróalattkakaót szürcsölgetős" időszak. Bár a hőmérő ma is 31 fokot mutatott a főutcán én rendületlenül várom a kendős-blézeres időjárást. Az ország másik felében úgy hírlik már beköszöntött az  az ősz, ide is jöhetne már belőle a Dél-Alföldre!
Az időjárás-jelentés után mutatom is a kedvenceket.







Augusztusban sok-sok új termék került hozzám néhány termék azonnal be is került a kedvencek közé. Néhányról készült bejegyzés is, de a hajápolóolajról és a szempillaspirálról csak a későbbiekben lesz szó.

 
A legnagyobb izgalommal az essence gel nails at home készlete iránt voltam, nem is emlékszem mióta epekedtem azért hogy itthon, saját kezűleg neki állhassak gél lakkozni. A "szárnypróbálgatásomról" augusztusban készült képes összefoglaló, ami alá többen is írtátok hogy szívesen kipróbálnátok. A véleményem azóta se változott - körmöm állapotán semmilyen elváltozást nem tapasztaltam, sőt erősödött - de nem győzöm most sem hangsúlyozni, hogy csak alapos utánaolvasást követően ajánlott hozzákezdeni.

Alkalomadtán sikerült a Yves Rocher ajándékomat is kiváltani augusztusban, így egy stramm kis bevásárló szatyor mellett a Sexy Pulp dúsító szempillaspirálját is sikerült beszerezni. Nem rossz, nem rossz de a Rimmel Extra Super Lash spirállal látványosabb hatást érek el.

Az Astor Seduction Codes szemöldökzselé "csak úgy" landolt a kosaramban, de mióta megvan a reggeli rutin elmaradhatatlan része. Nekem eddig hasonlóm se volt, nem mondom hogy nélkülözhetetlen termék és hogy magammal vinném egy lakatlan szigetre de most az újdonság erejével hat rám. Eddig fel sem tűnt milyen "kócos" a szemöldököm, olyan jelentéktelen apróság de mégis mennyit dob a kinézeten.

Az Essence bronzosító stick-ről íródott bejegyzés, aki lemaradt róla az itt megtalálja. Nem mondanám tartósnak de a csillámok abszolút felfedezhetetlenek benne és ez nálam pozitívum így előszeretettel használom sima hétköznapokon. Gyorsan fogy, így szerintem még szeptemberben végzek is vele.  Akciós árát nekem speciel megérte de annál többet kizárt hogy adnék érte.

Szokatlan mód gyakran nyúltam rúzshoz, még hozzá két igencsak intenzív árnyalathoz; a Catrice Ultimate Shine /170 Play the plum/ és az általam "kotyvasztott" ajakszínezőhöz. Mindkettőt csak felütögettem az ajkaimra mert egyébként túl soknak éreztem. A DIY színező is egészen sokáig bírta de a Catrice rúzs krémessége ellenére is tartósnak bizonyult.

Másik két újdonság az Axe Anarchy deo és a Pantene Keratinregeneráló olaj E-vitaminnal. A deo-t ajándékba kaptam amolyan tesztnek mert már a kosaramban volt mikor barátnőm szólt hogy inkább próbáljam ki az övét mert az ő bőrét annyira irritálja hogy valószínűleg az én bőröm se fogja bírni. Ehhez képest én (és a bőröm is) imádjuk! Lassan kifogy az örökölt flakon és biztosan újraveszem. Tetszik az illat, a tartósság és hogy tényleg izzadásgátló (!)  Nem is drága mégis átlagos mennyiség van benne, egyszóval teljesen megéri az árát.

Eddig bármilyen típusú Pantene termékkel volt dolgom elégedett voltam, nincs ez másképp ezzel a keratinos regeneráló olajjal sem. Aki kedveli a márka hajápolóinak jellegzetes  illatát az ebben sem fog csalódni, ha nem lenne hatása akkor is fújnám annyira szeretem az illatát. Puha, lágy tapintásúak tőle a fürtjeim pedig alig 4 alkalommal használtam még.

Kissé megcsömörlöttem a 2+1 akció keretében beszerzett YR tusfürdőktől, ezért a változatosság kedvéét most az Müller saját márkás  Aveo ananászos finomságát használom. Igaz, hogy nem olyan krémes és tartós mint az YR de nem is olyan "mű" illatú mint a hasonló árkategóriás tusfürdők.



You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. A Sexy pulp spirál nekem is meg van, először utáltam, de aztán eltelt egy kis idő, biztos száradt kicsit a festék vagy nem is tudom, de nagyon szép pillákat tudtam vele varázsolni már :D
    A Pantene keratinos hajápolóra nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  2. a sexy pulp nekem nagy szerelem volt sokáig, lehet megint megveszem :)

    VálaszTörlés
  3. Az AXE női deo-ját én is nagyon megszerettem :)

    VálaszTörlés

Facebook