Nyárvégi szerzemények

szeptember 02, 2014


Kisebb vásárlásokat és szülinapi ajándékokat gyűjtöttem össze ebben a posztban. Igyekszem a közel jövőben tesztelős vagy első benyomásos beszámolókkal is jönni az itt szereplő termékről, a kérdés csak az melyikről olvasnátok elsőként?


HAJÁPOLÁS
 Ráfeküdtem kicsit a hajas témára és két, azonos hatóanyagot tartalmazó terméket is beszereztem, hogy egy kicsit felturbózzam a mostanában igencsak ellaposodott hajápolási rutinomat. Ehhez én most a keratint hívtam segítségül: egyik a Pantene keratinos regeneráló olaja a másik pedig a Kallos keratin hajpakolása. A Pantene spray egy impulzív éjszakai vásárlás eredménye - hajnali 1-kor a Tesco drogériás részlegén állva jött a felismerés hogy én keratinra vágyom. Ha már van egy hajvégápolóm feltétlen kell egy hajpakolás is a biztos hatásért így az Euros boltban megvettem mellé a Kallos hajpakolását. A Pantene-ről már most tudom hogy nem volt pénzkidobás, a Kallosról ugyanezt nem merem állítani. Ennél a márkánál (ahogy azt a "Csalódások" bejegyzés alatt kitárgyaltuk veletek) lutri milyen minőséget kapunk, mennyire lesz hatékony.

A keratin-bomba jobbkor nem is jöhetne mert a soron következő  hajfestés a Syoss Stylist Selection hajfestékkel ( 8-4 Lávavörös) kicsit megviselte a hajtincseimet. Fel voltam készülve rá, a Syoss festékek   jobban "taccsra vágják" a hajam mint a kedvenc habállagú festékem csak hát ehhez hasonló vörös árnyalatot csak a  Syoss-nál találtam. 



TESTÁPOLÁS


Az említett Tesco-s vásárlás alkalmával került hozzám egy  Garnier  újdonság, a Neo krémdezodor. Nem is volt kérdés hogy kipróbálom e, a korábban használt Nivea krémdeo annyira jól működött nálam, hogy muszáj tesztelnem hozza e a Garnier is a kívánt hatást. Míg tart a spray változat addig talonban tartom, de alig várom hogy kipróbálhassam.

Az Axe Anarchy-t barátnőm hagyta rám  mert az bőre  egy használat után is érzékeny és irritált lett tőle.  Régóta szemeztem vele, sok jó véleményt olvastam róla, ezek után persze félve fogadtam el. Jelentem a szuper érzékeny és mindenre allergiás bőröm szuperül vette az akadályt és nálam semmi irritációt nem okozott.  Az illata nagyon jó, a csomagolás csajos és praktikus a tartóssága nem a legjobb de ennek ellenére szerintem én is beruházok rá ha elfogy.
  
SZÉPSÉGÁPOLÁS


Végére maradtak az ajándékok, mindegyik szuper de a legjobban Lakatos Márk Te+Én könyvének örülök (ami a képen a legkevésbé látszik),  hogy én milyen régóta kerestem a könyvesboltban. Kábé már aznap kiolvastam, de most az egyszer nem zavar mert ez egy olyan "útmutató" amit ezerszer is újraolvashatsz.
Rimmel Stay Matte alapozó és púder párosítás szintén ajándék, ráadásul még az árnyalatok is passzolnak. Egyenlőre csak az alapozó van használatban így arról tudok véleménnyel szolgálni. Előjáróban annyit, hogy alig 1,5 hét alatt  kedvenccé nőtte ki magát. 
Oriflame Preciouse Moments (1.6fl.oz.) egy gyémántporral teli parfüm kupakján egy kissé giccses de annál nagyobb gyűrűvel.  Illatjegyei közt  a leírás szerint alma és bogyós gyümölcs szerepel én csak egy nem túl tolakodó de intenzív, enyhén édes illatot érzek. A bőrömön nem zavarna a csillogás a baj csak az, hogy a parfümökből mindig jut a ruhámra és ez ebben az esetben nem túl szerencsés. 


Miről olvasnátok bővebben?  




You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. Én a Rimmel alapozóra lennék kíváncsi. Nagyon jókat olvastam eddig is róla, és most hogy már a 100 ivory (legvilágosabb) árnyalat is kapható lehet én is teszek egy próbát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legjobban az állaga tetszik, olyan mintha habállagú lenne (pl.Maybelline Dream Matte Mousse) de mégsem. Közepesen erősen fed és fixálva egészen sokáig bírja. Legkésőbb jövő héten érkezik róla a teszt. Köszi, hogy szavaztál:)

      Törlés
  2. A Kallos keratinos pakolást imádom :) A Panten olajra viszont kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kallost még csak egyszer próbáltam, remélem nálam is beválik majd!
      A Pantene olajról már készül a bejegyzés:)
      Köszi hogy szavaztál!:)

      Törlés
  3. Hú hát nekem ez a Neo nagyon nem jött be, pedig nem egy olcsó dezodor. Szerintem ez volt az egyetlen, amitől életemben először büdösödtem :D

    VálaszTörlés

Facebook