Lakkteszt│Moda fedőlakk

december 29, 2014

Akárhogy keresem sehol se lelem ennek a különleges Moda fedőlakknak a fantázia nevét pedig egy ennyire különleges lakknak különleges név dukál de csak egy színkódot látok /265/. Szerencsére a képek teljesen visszaadják a valóságot, ráadásul a körmökön is pontosan úgy mutat mint az üvegben.

 

Az üzletben még szentül meg voltam győződve hogy számomra ismeretlen márka lakkját készülők a kosaramba tenni de később eszembe jutott hogy bizony a Moda nemcsak hogy sminktermékekben utazik de valaha réges-régen volt is itthon egy négyes szemhéjpúder palettám tőlük. Szóval a márka nem ismeretlen csak eddig fogalmam sem volt hogy lakkjaik is vannak. Nekem annyira megragadta a tekintettem ez az egy példány, hogy már nem is emlékszem láttam e 3-4 ehhez hasonló fedőlakkon kívül rendes  Moda lakkokat is. Tudom hogy létezik, mert külföldi blogokon  azóta már többször is láttam őket de hogy itthon is kaphatóak azt nem tudom.

Ezeregyedszer is kiírom magamból, hogy nem vonzódom túlságosan sőt kifejezetten irtózom az extrás lakktól, tudjátok a kínkeserves eltávolítás miatt. Ez a lakk viszont a roskadozó lakkállványok között  annyira magára vonta a figyelmemet hogy nem bírtam ki és közelebbről is szemügyre kellett vennem.
Lényegében áttetsző lakk nagyobb bézs/barna pigmentekkel, közepes fekete pöttyökkel  és apró aranyló csillámokkal de mégis más mint egy átlag effect lakk. Az ezzel készített manikűröket én csak kaviáros maninak hívom, mert valahányszor felkenem  kaviár jut róla eszembe.


    1 rétegben csak néhány fekete pötty és pár arany pigment látható, ennyitől még nem esnék hasra.




  2 rétegben viszont majdhogy nem tökéletes fedést kapunk, pontosan olyan elrendezésben mint amilyet az üveg alapján remélünk. A képek készítésekor nem használtam (fedőképes) alaplakkot , láthatjátok anélkül is megállja a helyét. Magas fényű végeredmény, a száradás idő  megfelelő és a tartósságra kimagasló. Hat napig viseltem és az utolsó nap is ugyanilyen egységes és fényes hatású volt.


Az első ecsetvonással is szétszórtan kerül a körömre a festékből, nem kell bíbelődni hogy az arany pigmentekből mindenhová kerülhessen. Nem spóroltak a csillámokkal, van belőlük bőven. 
Az ecset lehetne vastagabb, elszoktam már az ehhez hasonló keskeny kiviteltől ez kicsit zavaró de egyéb negatívumot nem tudok írni erről a lakkról. Az ára is jó, 400ft. 







Próbáltatok már Moda lakkot?

You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Nagyon szép ez a lakk, és telitalálat hozzá a fotóháttér is. Tetszenek a képek is :-)

    VálaszTörlés

Facebook