Avon csomagom érkezett :)

március 19, 2015



  





Nagyon vártam már, hogy megérkezzen a Drus paradise blogon nyert ajándékcsomagom.
Jó-jó adni és látni mennyire örül neki az akit megajándékozunk, szívet melengető érzés tényleg, DE!
Tudom nem illik ilyen {őszinte} kijelentést tenni pláne nem leírni de azért ajándékot kapni mégis csak jobb!!! :) Legalább is a múlt heti őrültek háza után az irodában  személy szerint pont rám fért már egy kis meglepetés. Hab a tortán, ha egy ismeretlen ismerős ajándéka ennyire jól időzítve érkezik.  
Innen is köszönöm Szandra a csomagot, nagyon eltaláltad! :)



A nyereményem egy Avon meglepetéscsomag volt három különböző termékcsalád termékével, amiknek már csak azért is örülök mert egyiket  se próbáltam soha korábban. Már hogy magát a családot sem, nemhogy a konkrét termékeket.


Planet Spa Bali Botanic Testápolóolaj 
Régóta szemezgettem ezzel a termékcsaláddal, legutóbb a Planet Spa kaviáros vonala keltette fel a kíváncsiságomat de egy negatív kritika (a sok pozitív közt) eltántorított a vásárlástól. 
Így esett hogy >dobpergés<  ez lesz az első Planet Spa élményem. Még csak egyetlen fújásnyit teszteltem belőle, az illata könnyed parfümre emlékeztet és a karomra fújt egyetlen pumpányi - elsőre túl olajosnak vélt -  mennyiséget  pillanatokon belül beszívta a bőröm.


 Epres habfürdő  
 Jelenleg mást használok erre a célra de nem tudtam megállni hogy ne hasonlítsam össze az Yves Rocher habfürdőmmel. Az illata tömény eper és bár viszonylag nagyobb mennyiség kell hogy elmerülhessek a habokban mióta megkaptam ezzel fürdőzöm. Sajnos az illat csak a flakonban ilyen erőteljes, a vízben kevésbé a bőrömön pedig egyáltalán nem érzem. Mondjuk a bőrömön az YR-t se érezni szóval ez semmit nem jelent.



Footworks 3in1 levendulás bőrnyugtató lábpakolás 
Határozottan mondhatom ez a lábkrém a kedvencem az ajándékok közt. Hétvégén egy alapos olívaolajos lábáztatás után és Hobbit-maraton közben rászántam magam és az idei első komolyabb lábápolást megejtettem többek közt ezzel a levendulás lábmaszkkal.  A levendula ebben a hónapban egyébként is kiemelt szerepet tölt be itthon (illóolaj formában rengeteg fogy mostanság) így külön megörültem mikor megláttam hogy ez a termék is levendulát tartalmaz. Olyan sokat tudnék írni róla de legszívesebben egy külön bejegyzést szánnék rá a napokban, ha Ti is úgy gondoljátok!?


Melyik   ajándékomról   olvasnátok bővebben?








You Might Also Like

1 hozzászólás

Facebook