Kedvencek │Március '15

április 02, 2015





Az előszeretettel használt termékek listája március hónapban igencsak rövidre sikerült.
 Ez a hónap is - akárcsak a február - eseménydús volt. Nem győzök hálásnak lenni  amiért annyi jó és sorsfordító dolog történik velem az év első hónapjaiban.
Azért hogy ne legyen túl happy minden egy "kellemes" kötőhártya-gyulladást azért  sikerült begyűjteni a hónap közepén. Ezért a sok szájra való kedvenc, mert hogy ugye nulla szemsminkkel - no meg kontaktlencsével - voltam muszáj létezni  így javarészt a smink  kimerült egy alapozóban és szájfényben. Ezen kívül még két sminktermék, egy testvaj és egy nyakék ami a márciusomat leginkább jellemezte.



Essence XXXL longlasting matt ajakszín Az árnyalatot még mindig imádom még úgy is hogy ajakápoló felett is meglehetősen szárít. Vékony rétegben   félmatt halvány rózsaszínt mutat ami egy szolid tavaszi smink tökéletes megkoronázása. Összehasonlító teszt és képek róla ebben a bejegyzésben.

Essence the Lash Curler szempillaspirál A csavaros kupak értelmére még így bő egy hónap intenzív használat után se jöttem rá de nem is ez a lényeg hanem a szépen ívelt pillák amit nyújt. Azt a pár száz forintot amennyiért hozzá jutottam nagyon megérte, meglepően jó ha lehetne biztosan újravenném.

Balea testvaj mogyoróolajjal Ennek a mogyorós praliné illatnak köszönhetem hogy a testápolózást mint kötelező esti programot nem(csak) nyűgnek élem meg. Az illatát még egy hónap múltán se érzem unalmasnak vagy csömörnek. Különleges hidratálást ugyan nem nyújt de ettől még szeretem. Bővebbet róla itt olvashattok.

 Virágos nyaklánc Végre eljött az ideje ennek a virágos nyakláncnak is. Valamikor ősszel érkezett és alig vártam már hogy aktuális legyen. Márciusban rengetegszer viseltem hogy feldobjam az összképet :)
 
 Manhattan 2in1 korrektor és púder Szánom-bánom de még mindig nem írtam meg erről a remek kis korrektorról a bejegyzést pedig már a februári kedvencek közt is szerepelt és ott ígéretet tettem hogy mindenképp szó lesz róla. Lassan már elérem a pan alját de ha hamarabb nem is, egy elhasznált termékek posztban  mindenképp írok róla.


DIY rúzs Újra elővettem a kotyvasztott rúzsomat amit ha jól emlékszem kettő (vagy még több?) sosem használt rúzs kereszteződéséből alkottam. Az állaga már nem olyan mint fénykorában de az élénk pink árnyalat maradt a régi. Kizárólag ecsettel vagyok képes kikapargatni a tégelyből amit utálok, nem is lennék rá hajlandó ha nem ennyire jól sikerült színről lenne szó.


Kiegészítésként nézzétek meg a top 5 tavaszi lakkjaimról szóló posztot  mert úgy  teljes a márciusi kedvences lista ha a képről lemaradt színes Rimmel lakkokat is szemügyre veszitek!

You Might Also Like

1 hozzászólás

Facebook