Ebay valóság #7.

május 19, 2015






Az aktuális ebay szerzemények listája elég rövidke lesz ráadásul hónapok teltek el azóta mióta hozzám kerültek de szeretitek ezt a sorozatot ezért gondoltam megmutatom őket még ha három apróságról van is szó.



Naná, hogy van köztük bizsu is. Aukció keretében került hozzám ha jól emlékszem alig több mint háromszáz forintért és éppen ezért nem bánom, hogy a valóságban nem olyan mint amilyenek elképzeltem. Engem a tetris nevű kirakósra emlékeztet, többször volt már rajtam de egyértelmű hogy nem ez a legszebb nyaklánc ami Ebayországból hozzám kerül(t). 

Rögtön azután hogy berobbantak hozzánk  a telefonzsínorra emlékeztető hajgumik elkezdtem kutatni a neten leggazdaságosabb változat után. Meg is találtam ezeket az átlagosnál kisebb méretű hajgumikat 10db-ot körülbelül négyszáz forintért. Persze miután megrendeltem bukkantam rá a Kik-ben az öt darabos kiszerelésre fele annyiért de mindegy!:) Egyébként semmi extra, a vállig érő hajamat megtartja de hogy kevésbé törné a hajszálakat azt nem hinném.       kb.220ft/10db

A hasonmás rúzst talán már mutattam nektek itt a blogon de Instagram-on biztosan. Még márciusban érkezett és azóta hetente minimum egyszer viselem hétköznapi sminkemben. Persze nem túl tartós se nem krémes  inkább vizes bázisú rúzs ennek ellenére jól pigmentált. Sokszor veszem elő mert  természetes árnyalata van ami elég naturális de mégse az a sápadt árnyalat. A swatch-on sötét rózsaszínnek tűnhet, de az ajkakon valójában sokkal világosabb árnyalat az árnyalat egyébként a 10 kódszámú. Készült már vele smink is, itt megleshetitek.   460ft+szállítás
















You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook