Kedvencek│Április '15

május 04, 2015

Az e havi kedvencek listáját igencsak bő lére eresztettem, így esett hogy áprilisban 12 beauty stuff nyerte el e megtisztelő címet. Április már igazán a  tavasz jegyében telt időjárás tekintetében mindenképp, habár a gyakran használt termékek  nem kifejezetten tavasziasak, sőt. Egyébként többsége márciusi beszerzés a Catrice szemöldökformázó szett kivételével ami régi darab de barátok csak most lettünk. 


A hónap legnagyobb durranásával kezdeném ami a Dove Damage Solutions helyreállító samponja szétvált hajvégek ellen és egyrészt azért hír értékű a dolog mert még sosem használtam egy eredendően testápolóként berobbant márka hajra való termékét, másrészt mert őrületesen bombasztikus találmány. Ha valaki azzal hitegetett volna hogy ettől a sampontól majd újra heti 1 hajmosással kibekkelem a hetet egy széles mosoly kíséretében legyintettem volna, hogy ááá dehogy!!
Pedig esküszöm nektek hogy mióta ezt használom a száraz samponom is a polcon porosodik. A szétvált hajvég tekintetében nem tudok nyilatkozni mert olyanom nincs és nem is volt de hogy biztosan betárazok belőle az tuti!

Douglas bergamot&kumquat tengeri fürdősót ajándékba kaptam, bevallom én sosem költenék fürdősóra pláne nem ennyit. Bár meg kell hagyni nagyon kellemes és intenzív illatúvá teszi a fürdővizet a durva szemcséknek köszönhetően pedig hatásosan távolítja el az elhalt hámréteget ennek ellenére nem valószínű hogy ha kifogy pótolni fogom de aki kicsit is kedveli  az ilyen holmit annak ez  kihagyhatatlan!

"Jó reggelt" kávés szappan bemutatásával még adós vagyok, itt csak annyit hogy az illatát leszámítva nagyon bejön. Sajnos az illata nem olyan kellemes mint a YR brazil kávéjának de talán jobb is, így biztos lehetek benne hogy nincs semmi oda nem illő plusz adalék benne. A kávé egyik jótékony hatása - amellett hogy reggel felébreszt a kómából - hogy javítja az anyagcserét, besegít a méreganyag-kiválasztásban a kakaóvaj pedig a regenerál, hidratál és puhít. A rendszerességgel  itt is akadnak problémáim pedig igyekszem. Épp emiatt nagy változásokat nem tapasztaltam de az érezhetően puhább és selymesebb bőr azért észrevehető heti három használat mellett.




Avon Planet Spa Bali Botanic testápoló olaj a második legjobb testápoló amivel dolgom van február óta. Az első a Balea mennyei mogyis testvaja ami állagban és hatásban is teljes eltér ettől a spay-től. Igazából az illata és a fújós formátuma miatt kedvelem ezt a terméket bár az utóbbi időben mint ha megváltoztak volna az arányok és sokkal inkább érezni az alkoholos utóillatát mint korábban. A karomon és a lábszáramon használom leggyakrabban, ott viszont majd minden este. Az olajos érzetért nem rajongók különösen nem forró nyári éjszakákon ezért igyekszem még a nagy meleg előtt elhasználni. 


Oriflame Possess parfüm karácsonyi ajándék volt és mire ki kerül ez a bejegyzés már el is fogyott. Karakteres kicsit kesernyés illat igazi harcias amazonoknak való illat amilyen én speciel nem vagyok pedig annak ellenére hogy ajándék volt nagyon el lett találva. A korábbi tapasztalataim szerint  az  Oriflame parfümök tartósabbak és intenzívebbek az konkurenciánál ennél a parfümnél viszont mint ha megborult volna az elméletem. Többször kellett újrafújnom emiatt az 50 ml kiszerelés a megszokottnál gyorsabban fogyott. 

Avon Foot Works 3in1 levendulás  bőrnyugtató lábpakolással még csak ismerkedő fázisban vagyok, de ígéretes előjelek azt sugallják jó kis cucc ez. Már az illata miatt is kedvenc ráadásul a 3in1-ben tulajdonsága miatt praktikus is. A közepesen gyenge radírozó szemcsék kíméletesek miközben a levendula nyugtatja és ápolja a megfáradt talpacskáimat és ami utána marad az a felfrissülés és az extra puhaság.

Lovely Sculpting púderre már a megjelenésekor felfigyeltem de a beszerzése áprilisig váratott magára mondván van itthon elég kontúr színem és a három színből egyébként is csak a matt sötétet használnám ki. A Lovely 25%-os akció keretében csaptam le rá de 1000ft-ot is simán megér főleg hogy három terméket kapunk cserébe. Elsősorban a matt sötétet és a highlight-ot használom mert az félelmeimmel ellentétben a drogériás kiemelőktől eltérően ebben nagyon szolidak a csillámok, kizárta diszkógömb-effekt.

 L'oreal Skin Perfection bőrjavító szérum (és úgy általában a Skin Perfection) körüli hype számomra még mindig rejtély. A szérum is csak nagyjából két hét után vált rutinszerűvé reggelente valahogy akkor tájt kezdett látványos lenni a hatás de a őrületet körülötte még most sem értem. Amit vártam, hogy összehúz, egységesebb bőrképet ad miközben hidratál és kompatibilis lesz az összes alapozómmal és bb-vel. Az utolsó két elvárásnak meg is felel emellett plusz pont jár azért is hogy egy-egy pumpányi bőven elég emiatt 2 hónap használat után is bőven van még az üvegben. Az is  és hogy jellegtelen az illata. Az összehúzó, egységes(ebb) bőrfelszínt amiért megvettem, hiányolom. Ennek ellenére a reggeli rutin állandó tagja.

Essence Lash Curl és Colour Flash szempillaspirálokra még az leárazások idején csaptam le. A Colour Flash az első színes spirálom és hiába nem egy kihasználható termékről van szó nagyon megkedveltem. A felvitele nem egyszerű és kissé csomós is de sokszor készült vele ehhez hasonló smink. Az Lash Curl spirál pedig a hétköznapi sminkem része, a kupak csavaros mivolta továbbra is értelmezhetetlen de a pilláim göndörsége amit általa kapok nagyon is korrekt.

Meglepő de az utóbbi hónapokban sokkal inkább a rúzsok keltik fel az érdeklődésemet mint a szájfények, főleg ha ilyen ígéretes darabokra bukkanok mint az Essence Longlasting rúzs 60 wear berries! árnyalata. Itt a képen jóval sötétebbnek látszik mint valójában, az igazi valója olyan ahogy ebben  tavaszi  zsákmányos  bejegyzésben láthattátok is.


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook