HAUL│október, november

november 13, 2015


Ez a mai egy kis JOY-napokkal megspékelt szerzeményes poszt lett az elmúlt néhány hét drogériás vásárlásaiból. Teljesen véletlenül keveredtem ma munka után a dm közelébe -  magát az újságot nagyon nem szeretem, így már csak tüntetőleg sem terveztem vásárolni a kuponjaikkal - kollegina megvette magának a tesco-s kedvezmények miatt a többit pedig  felajánlotta nekem, de mindösszesen egyetlen 50% kedvezményt használtam fel belőle...és nem, ezúttal nem a szokásos hajfestékre! De vegyük szépen sorjában!!




BestView kontaktlencse tok csere már igencsak esedékes volt, ahogy új lencsék és folyadék beszerzése is, így október végét az utánpótlás felfrissítésével kezdtem.
Úgy alakult hogy kifogytam a  színezett hidratálóból  és jó pár napig kettévágott bb-s flakonok maradékát és korrektor mintákat használtam addig amíg sikerült kitalálnom melyik márka beauty balm-hoz lenne kedvem a téli szezonra: végül is  a Garnier  Pure Active 5in1 bb krémre esett a választásom. A márka első és később az olajmentes bb-t is használtam, szerettem őket. Nagy reményeket fűzök ehhez a pattanástalanító verzióhoz is, habár abszolút nem jellemző pattanás az arcomon.


Zewa Natural Camomile nedves toalette papírral még sosem volt dolgom, mert egyszerű nedves törlőkendők utazáskor bőven megfelelnek erre a célra. Gyanítom szimpla törlőkendőként lesz elhasználni, már csak a finom illata miatt is.
Zewa Deluxé spirit of tea illatosítású zsebkendő gyapotrosttal. Durván rákattantam az illatos zsepikre az elmúlt 3 hétben: konkrétan 3 különböző illatos zsepi csomag+ 2 érintetlen dobozos + egy olcsó változat a megfázós időszakra :D Egyenlőre az  OOps Aloe Vera a leggyengébb láncszem, a Nr.1 pedig a kedvencek közt is szereplő jázmin illatú a korábbi bejegyzésben említett nosztalgikus okok miatt (is).

X-epil intimo törlőkendő sokkal komfortosabb az átlag hétköznapokon is, hát még azokon a napokon. Különös, hogy míg például hideg gyantában ez a márka vált be legkevésbé addig intim törlőkendők közül ez bizonyult a legjobbnak.




Glade 2+1 utántöltők japán kert illatban mert hónap óta üresen áll a készülék és 3 utántöltőért 1100ft nagyon is jó ár(!) Akit érdekel most csapjon le rá a dm-ben!
Aromax Teafa olajnak nagyon nagy hasznát vettem a "kedves kis" herpesz mielőbbi eltüntetésében a számról. Én hígítatlanul közvetlen a sebre tettem belőle és így 3 nap után leszárította de nem csak emiatt vettem meg. Az influenzás időszakban mindig kell, hogy legyen itthon, eukaliptusz, levendula vagy teafa olaj a levegő fertőtlenítéshez. Ezenkívül felmosóvízbe vagy csak úgy levegőillatosításra használjuk, ja és nem utolsó sorban a pókok ellen is hatásosnak bizonyul.





Jó régen rendeltem ebay-ről, legutóbb is csak ezt az egy nyakláncot sikerült levadászni 500 forintért. Élőben még szebb, mint a képeken volt: két kő sajnos a szállítás során kiesett belőle de egy pillanatragasztó csodákra képes :) Ránézésre "súlyosnak" tűnt de egyáltalán nem az!
A dm legújabb vevői ajándékáról, a  Life book-ról még októberben beszámoltam nektek a blogon azóta sem tudok betelni vele.
Legfrissebb zsákmány a hőn áhított Batiste száraz sampon, mondjuk az Isana változat nekem tökéletesen bevált ráadásul fele ennyibe kerül de valami megmagyarázhatatlan vonzódásom van/volt ezért a termékéért. A volumennövelő változatot választottam mert erről olvasni a legtöbb pozitív véleményt, kíváncsi leszek képes lesz e az olcsó Rossmann sajátmárkás száraz samponomat letaszítani a trónról.
Egyetlen kuponos vásárlásom eredménye a Schwarzkopf Essence Ultime Biotin+ Volume kifésülhetőséget könnyítő spray. Egyenlőre az illatán kívül - ami brutálisan finom - mást nem tudok írni róla. Amolyan felfrissítésnek szánom  két hajmosás közt, nagy elvárásaim nincsenek vele szemben.
Rival de Loop mandulás nedves törlőkendő és a parfüm lemaradtak a képekről. Utóbbit még az októberi nagyváradi kirándulásunkon vettem. Pacco Rabanne Lady Million illata, így utólag már nem választanám: túl karakteres némi férfias beütéssel viszont a kiszerelést imádom! Ilyen kimért parfümöket nálunk miért nem kapni!?! 
Újabb nedves kendő, újabb márka. A semmi extra kategória, az illata sem győzött meg igazán. Az irodában  elhasználom de többet RDL-től törlőkendőt biztosan nem választok.




You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Én is csak a kuponok miatt veszek női magazinokat :)))) A Life-book szerintem is nagyon aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Facebook