Haul│Rossmann, Bookline, Nőnap

március 16, 2016


Nem akartam külön bejegyzést szánni a márciusi beszerzéseknek  - mondván olyan kevés hogy nem lenne értelme. Nos, ehhez képest a csoportkép dugig van drogériás termékekkel, többségét már fel is avattam így akár még haszna is lehet ennek a bejegyzésnek.



Valami különös aberráció részemről a Glade légfrissítők felvásárlása a Penny Marketből, ott ugyanis most egészen jó áron beszerezhetőek. Egy szedres lassan már ki is ürül ( napi 3x fújás mellett) de betáraztam belőle, plusz még egy pipacsos" verziót és tudom hogy gáz, de még biztosan veszek belőlük. Nagyon kíváncsivá tettek az új illatban kapható Baba  tusfürdők hosszas hezitálás után végül a mandarin&citromfű illatra eset a választásom. Nagy csalódás de erről már készül a bejegyzés.Eredetileg Glamour napi zsákmány lett volna, de nem tudtam várni és mellesleg még a drogériás árnál is olcsóbban sikerült megvenni a Tesco-ban a Garnier Oil Beauty testradírt. Két napja vettem de azóta megállás nélkül radírozok egyenlőre csak az mennyei illatáról tudok nyilatkozni de mindenhol csupa jót olvasni róla és még az is megeshet hogy a Glamour kuponnal is beszerzek belőle. Nem érzem hogy szárítani így testápolóra sincs szükség mellé. 

Isana Hair hajegyenesítő balzsamra a zöld árcímke miatt lettem figyelmes és mivel mostanában sűrűn előkerül a karácsonyra kapott hajvasalóm meglátjuk mennyire lesz tartós krémmel együtt a szögegyenes frizura. For your beauty lábujjelválasztó, mert ez létszükséglet ugyebár?! Szintén a márkától egy ritka fogú fésűt is beszereztem, a vizes haj legjobb barátja. Aoulette nedves toalett papírt is a Rossmann saját márka akciós héten szereztem, újabban a babáknak szánt törlőkendők helyett inkább ilyet veszek. Árban jobban megéri és többféle illatban is kaphatóak mint a babáknak szánt kendők.
Rival de Loop pórustisztító tapasz 2 hét alatt már a második doboz mióta Nor is rájár gyorsan fogy, nagyon gyorsan. Az ő bőrtípusához jobban is passzol ezeket a teafa olajjal átitatott tapaszok. Talán egy fokkal gyengébb mint a JimJams-féle  de árban egyformák. 





Wilkinson X-treme3 borotva nem a leghatékonyabb de 4 borotva 800 ft-ért jó üzletnek tűnt.
Nőnapi ajándék volt az ékszerdoboz amit azóta teljesen belaktam, nem a hozzám hasonló bizsumániásnak való de szép és még épp elfér a komód tetején. 
 Ebben a hónapban könyvet is rendeltem a Bookline-ról, Almási Kitti Bátran élni című könyve már az ajánló alapján is nekem valónak tűnt de az első néhány oldal után nincs kétségem hogy ezt a könyvet nekem írták. 





You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook