Drogériás szerzemények

június 15, 2016


Itt  vagyok a  május végi, június eleji (főként) drogériás beszerzéseivel: van itt minden, van amiből ráadásul duplán, sőt triplán is!! Dm, Rossmann zsákmány, egy kis Pepco és a Lidl kibővült kozmetikumai kínálatából is jött velem haza. A hűségpontokért cserébe az elmúlt hetekben bezsebeltem egy zöldség/gyümölcs shakert és hangolódásképp a foci EB-re egy naptárat is. A Horgonyt fel! nyereményjáték keretében a konkurenciától pedig egy óriás strandtáskát és a képen is látható Hello Spring tusfürdőt amiről még lesz szó de addig is gusztáljátok meg az üzletben! 

Jelenleg is Dove sampont használok de emlékeim szerint a hagyományos  Solutions colour Care család samponjától puhább tapintású volt a hajam és az illata is tartósabb ezért újravettem a festett hajra való, károsodás ellen védelmet nyújtó típust.
Eveline Pure Control SOS tisztító tonik eredetileg nem saját felhasználásra vásároltam hanem Nornak. Kipróbáltam és tetszik, valószínűleg én is rájárok majd! A Dr. Keelen Sun Solar bőröregedés gátló szoláriumkrémtől eléggé parázok, barátnőm beszélt rá miközben az szoliban vártunk a sorunkra. Heti egy alkalommal jutok el mesterségesen barnulni és csak a szolárium után használom a  Biobaza napozás utáni testápolóját semmi mást. Eddig. Meglátjuk mit tud vagy hogy egyáltalán fel merem e kenni!:)






Halle Berry Exotic Jasmine EDT természetesen meg sem közelíti a jelenlegi kedvenc parfümömet, egy Guess illatot de egy olcsó hétköznapi fújkálósnak megteszi addig amíg újra nem vásárolom azt.  Feltankoltam sminklemosó kendőkből, nincs kétség. A Rossmann-ban most 1+1 akcióban válogathatunk Isana, Isana Young, RLD sminkkendők közül 250ft,-/db áron. Első körben egy Isana-RDL párost választottam a fehér csomagolású Isana ideális minden szempontból ezért gyorsan visszaszaladtam még kettőért. Még előtte beszereztem a Lidl-ből is nedves törlőkendőből, a Cien Sensitive nedves arctörlő kendőiből. Ugyanitt a szokásos vattakorongból is bekerült  egy csomaggal a kosárba.

Előkerültek a nyári szandik és nem tudom ti hogy vagytok vele, de az én lábamról újra és újra lefaragnak ilyenkor a nyári cipők még a régiek is, nem hogy az újak. A táskámban épp ezért nyáron állandó jelleggel jelen vannak a ragtapaszok, sarok-,és talpbetétek még hozzá a Fuss Wohl márkától. Most ez is akciós a Rossmann-ban, a sarokvédőt már többször is újravettem ezt a "talp alá valót" korábban még nem próbáltam. Sokat várok tőle főleg mert a zselés sarokbetét pontosan ugyanannyit tud mint a Scholl. Remélem ez is.

A legnagyobb meglepetést az Isana Hello Spring őszibaracklé tusfürdője okozta, a már említett Horgonyt fel! nyereményjátékon nyertem egy flakonnal belőle és imádom! Hirtelen kaptam le, mert állt a sor mögöttem de abszolút nem bántam meg hogy csak a extra cuki csomagolás miatt vettem le a polcról. 
Hasonló élményeim vannak a márka rebarbarás folyékony szappanjával, ami lehet hogy másoknak túl édeskés de  szinte biztos hogy újra fogom vásárolni ezt is. 

Sok kiürült flakon szerepelt már a blogon a Garnier Mineral golyós dezodorból legutóbb a Glamour napokon vettem belőle és most megint.  Századszor is újravásárlós - mint olyan sokunknál - az Isana mandulaolajos körömlakklemosója, említést sem érdemel annyira evidens. És hogy az én idén 18. életévét betöltő macskuszom is jól járjon a Prevital nedves macskaeledeléből is vásároltam. Látnátok milyen cirkuszt rendez ha meglátja a zacskót, egy Insta videó lehet hogy megér:D

Olyan jó, hogy a közelünkben most már három Pepco is elérhető, a lakásdekorációból, bizsukból és egyéb kiegészítőkből na meg persze Freedom cuccokból is kiváló a választék. Legutóbb egy Freedom ajakrúzzsal, egy telefontokkal ( ami a képről sajnos lemaradt) és egy köves nyaklánccal jöttem ki az üzletből.
Ezen kívül egy f&f nadrágot és a Zara  parfümöt is vettem magamnak még májusban, a parfüm várakozáson felül teljesít csak sajnos nagyon gyorsan fogy.



















Hamarosan részletesebb beszámolóval érkezem a Hello Spring tusfürdőről és egyben egy új rovat is debütál itt a blogon. Sőt a közelgő blogszülinap alkalmából meglepetéssel is készülők! 




You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook