Kedvencek│ július '16

augusztus 02, 2016






Az hogy már július legkedveltebb termékeiről olvashattok nem jelent mást, mint  hogy  egyetlen hónap választ el minket az  ősztől! Egyetlen egy, azt már fél lábon is kibírom....  Főleg új termékek kerültek most kedvencek közé és még mindig inkább testápolás és hajápolási termékek, mert az elmúlt hónapban se sokat sminkeltem a dög meleg miatt.





Kezdem is azzal a néhány sminkcuccal köztük a Lovely Curling Pump up szempillaspirállal. Általában több spirál is leledzik itthon de most ezen kívül csak egy árválkodik a fiókban és valószínűleg még egy darabig marad is ott. Ez a spirál ugyanis kellően hosszítja és íveli a pilláimat, nem morzsolódik, nap végéig a helyén marad. Sőt, szinte levakarhatatlan egyszóval kedvező ára ellenére a legjobb amivel hónapok óta dolgom volt. 
Loreal Infallible Sculpt kontúrpalettától hogy őszinte legyek nem rajongok túlságosan de mivel kifogytam minden por állagú bronzosítóból ezért rákényszerülők hogy reggelente ezzel dolgozzak. Csak a kontúrszínt használom, gyakorlatilag a highlight érintetlen mert képtelen vagyok egységesen felvinni és valahogy az állaga is túl sűrű számomra. A kontúr árnyalatát jól eltalálták ( az enyém egyébként a 01 light/medium árnyalat) nem sárgás. A legmegfelelőbb eszközt hozzá még nem találtam meg ezért van hogy kézzel viszem fel és ecsettel dolgozom el. 
Rimmel Apocalips  folyékony ajakrúzs 101 Celestial árnyalatú folyékony ajakrúzst még tavasszal szereztem be, korábban is használgattam de most jött el az ő ideje. Elég nude árnyalat és az applikátor kialakítása is nagyon praktikus ezért pikk-pakk megvagyok vele a reggeli rohanás közepette.
Zara Black edt 30 ml illat történetéről a júliusi újdonságokról írott posztban már meséltem, nem volt az amiért mentem ezért voksoltam végül erre. Kevésbé érzem tartósnak magamon mint az elődjét, kicsit töményebb, virágosabb illat mint az első Zara parfümöm de van esély rá hogy újravegyem.




Lovely Butterfly Colors neonpink körömlakk még tavaly nyár végéről akkor alig volt alkalmam használni. Átlagos tartósság 2-3 nap, a szín ütős pink de erről az akkori bejegyzésben már írtam. Nézzétek csak itt!
Schwarzkopf essence ultime Biotin Volume kondícionáló sprayről is volt már szó karácsony tájékán, azóta sem fogyott el, bár azóta nem is nagyon használtam most viszont jól esik felfrissíteni a hajvégeimet is a tikkasztó kánikulában. Még most sem nehezíti el a hajat és az illata még mindig szuper! A tesztet róla itt találjátok.
Original Source vanília-málna tusfürdő az előző bejegyzés az Original Source tusikról szólt, ott elmondtam mindent amit tudni érdemes többek közt erről a málnás-vaníliásról is.
Isana rebarbarás folyékony szappan egy édes, már-már gejl illat, igaz nem rajongók a csömör nyári illatokért de ezért szó szerint megveszek. Limitált volt, sajnos már nem is látok a polcokon ezért próbálom kiélvezni az utolsó cseppeket belőle.  Az illatán kívül semmi különleges nincs bennem, nem szárít de ha így is lenne mit számít, hisz ez csak egy kézmosó szappan.
Barfuss lábfrissítő krémtől megkapom azt a hűsítő érzést - még ha csak a lábaimon is - amit a Original Source mentás tusfürdői tudnak, extra hűs, bizsergetős! Nem azonnal, az első használatnál azt gondoltam kamu az egész de majd 10 perc elteltével tényleg érezni kezdtem a bizsergető frissességet.
Loreal Elseve Extraordinary Oil  hajpakolásnak extra férfias illata van, engem legalább is első használatkor igencsak meglepett. Egyenlőre nem érzem hogy különösebben táplálna igaz nem is a leírás szerint használom. Én inkább száraz hajra viszem fel, hagyom hatni 20 percig és utána mosok hajat a szokásos módon. Van hogy a sampon után már balzsamot nem is teszek fel, nem érzem szükségét. A hajban nagyon sokáig érződik, kevésbé hajlamos gubancolódni a hajam. Szeretem de az illatát hosszú távon biztosan megunnám,legközelebb más illatban de biztosan újravásárolom. 
Végezetül random kedvenc a f&f kiárusításon szerzett apró ékköves fülbevaló ami stílusában elég távol áll ahhoz amilyeneket én a hétköznapokon viselni szoktam. Jobban kedvelem a ruhámhoz színben passzoló színes darabokat de ezt a nőies darabot nem tudtam ott hagyni. 


Ha van kedved és még nem játszottál a blogon zajló Hello Summer! elnevezésű nyereményjátékon akkor  siess, mert már csak néhány nap maradt a játékból! 

http://bizsumania.blogspot.hu/2016/07/hello-summer-nyeremenyjatek.html


You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook