Nyárvégi szerzemények│New Yorker, F&F, Pepco, Yves Rocher, Müller, Essence

szeptember 14, 2016




 Rengeteg augusztusban beszerzett drogériás szerzemény várta hogy szó essen - legalább egy szerzeményes bejegyzés keretében - róluk, múlt hétvégén végre volt időm befotózni is őket.  És ha már fotóztam hozzácsaptam a szombati ámokfutásom darabjait is. Így született ez a mai giga-mega haul bejegyzés ami az augusztusban és szeptemberben vásárolt dekorkozmetikumok, testápolási termékek, ruhák, kiegészítők és még néhány homedekorról fog szólni. 

Lesz köztük olyan is amit hetek óta használok, így az első "élményeimet" is meg tudom osztani veletek egy füst alatt így remélhetőleg haszna is lesz :)  Vannak olyan termékek is amiknek külön bejegyzést szánok mint például az újdonságnak számító Catrice HD alapozó vagy a Yves Rocher  limitált tusfürdői.


 


Első körben a legfrissebb drogériás vásárlással kezdem: a CV Young Soft micellás tisztítókendőből ez itt speciel már a második csomag ( legalul láthatjátok a párját, a dinnyés változatot). Az előző arctisztító kendő annyira magával ragadott - és mivel olyan ritkán jutok el Müller üzletbe - hogy még mielőtt kifogyott volna az előző már újra is vásároltam. Igaz ez kicsit más, a leírás szerint ez micellás arctisztítókendő és citrusos de remélem ugyanolyan hatásos mint az elődje.

Eveline Diamond körömerősítő a törékeny és berepedezett körmök védelmére szolgál amire  nemcsak ősszel hanem minden évszakban szükségem van. Sosem voltak erős körmeim, de az elmúlt egy évben papírszerűen hajlanak ha ollóval közelítek feléjük. Lassan 1 hónapja használom ezt a gyémántokkal teli változatot és azóta szép hosszúra sikerült is megnöveszteni őket anélkül hogy töredeznének de ha engem kérdeztek a a S.O.S repair változata sokkal meggyőzöm volt annak idején.

Essence the gel nail fedőlakk és  true love árnyaltú körömlakkja. Utóbbit már fel is avattam és hogy őszinte legyek bordós árnyalatnak tűnt az üvegen keresztül mint élesben. Hozzáteszem az árnyalat nevét csak itthon csekkoltam pedig elég árulkodó. A gél hatású fedőlakkból ez a második üvegcse, nekem nagyon bevált: gyönyörű fényt ad és valóban mint ha géllakkot használnék, minden lakkot tartósabbá tesz minimum 2 nappal ráadásképp extra gyorsan szárad alatti bármilyen lakk. Néhány blogon olvastam mennyire nem jött be nekik ez az új formula, de nálam ez egy az egyben telitalálat!!!


Catrice Hd Liquid Coverage 24 órás alapozóról Dalmánál hallottam először aztán még valaki pozitív véleményét olvasva  célul tűztem ki magamnak hogy Müller 10%-os kedvezménnyel megszerezzem magamnak. Egyébként is vészes alapozó hiány ütötte fel a fejét nálam  - mellesleg bő 1,5 hónapja  - a kiárusításon beszerzett Essence Soft&Natural alapozót használom hétköznapra ami úgy ahogy egységesít  de valljuk be a Loreal True Match kissé "fapados"  élmény. Nagyon drukkolok hogy a napokon belül érkező első benyomásos bejegyzésemben hasonlóan jókat írhassak róla én is.

Catrice Eye'Matic Eyepower szemhéjpúder tollról én most hallok először, nálam ez a "púdertoll" abszolút kimaradt mostanáig. A 030 champange on me árnyalatban jött velem haza még a Catrice kiárusítás alkalmával remélve hogy egy klassz lagzis sminknél majd nagy hasznát veszem. Hááát.... nem is tudom, nem kerül be kedvencek közé az biztos! Az árnyalat kellemes pezsgő aranyló mikrocsillámokkal, az addig oké. Inkább a kiszereléssel akadtak gondjaim: konkrétan az hogy csak akadozva jön belőle a termék és akkor is alig. Jó gondolat, rossz konstrukció ha engem kérdeztek.

 Augusztusi Rossmann körjárat eredménye a Lovely  Sun&Tan barnító púder ami óriás csillámokkal teli és brutálisan pigmentált, rendkívül óvatos mozdulatokat igényel ami miatt nem ez lesz életem bronzere de egyenlőre sehol sem lelem a megfelelőt. Egy idő után, ahogy egyre közelebb jutok a pan aljához csökken az óriás arany csillámok száma de azért még így is jóval több mint amennyi indokolt lenne (szerintem) egy napcsókolta bronzos sminkhez.

Essence Velvet Matt ajakrúzs szintén a kiárusításról ugrott a kosárba amit azóta már megbántam kissé. A krémes textúra miatt szeretem ezeket a rúzsokat ami ennél a nude rózsaszínes árnyalatnál (07) is működik csak valahogy nem áll jól rajtam.  Sajnos nem túl tartós még kontúrcerka használata mellett sem.

Essence Longlasting ajakkontúr ceruza az új mániám, néhány nap leforgása alatt három árnyalatban is beszereztem őket:  honey berry, cute pink és satin mauve árnyalatokban. Utóbbi a kedvencek kedve, abszolút nude, a hidegebb tónust képviseli és ez most nekem nagyon tetszik az ajkaimon. Állagbeli különbségek árnyalatonként előfordulnak, a satin mauve például krémesebb jól satírozható szín, míg a cute pink számomra túl kemény és ehhez képest nem tartósabb.


Astor Big&Beautyful Butterfly look szempillaspirál duci keféje csábított, hogy majd őrült dús pillákat varázsoljon nekem. Nem rossz bár sokkal jobbra számítottam: valamennyire dúsít ugyan de rengeteg festéket vesz fel a kefe ami rendszerint a szemhéjamon landol és ha valamitől attól a falra tudok mászni. Úgy vettem észre a szempillaspirálok állaga mindig kicsit más és más, ebben reménykedem ennél a példánynál is. 

Alverde Bottom+Top szempillaspirál  kettő formáció: egyik oldalt egy dúsító kefe található a felső pillák dúsításhoz, a csomagolás másik felén pedig  egy apró kefe az alsó pillák szétválasztásához. Nem ejtenék krokodil könnyeket ha valami oknál fogva lába kélne....

Yves Rocher makadámiadió ajakápoló törzsvásárlói ajándék ebben a hónapban. Annyira nem hozott lázba se a csomagolás egyedisége se a makadámdió így lehetséges hogy elajándékozom. Nálam az ajakápoló a Blistex-nél kezdődik és a Carmex-nél végződik.

For beauty 2in1 ferde,- és ajakecsetre nagy szükségem volt, most hogy átálltam arra hogy kontúr megrajzolása után ecsettel festem ki az ajkaimat. Ferdén vágott ecset pedig az új kedvenc szemöldökformázó készletemhez lesz tökéletes. 


 
 

 Garnier Ultra Dous Szépségrituálé sampont száraz és durva hajra  fejlesztették a leírás alapján argánolajjal és kaméliaolajjal. Még csak az illatáról tudok nyilatkozni, ami nagyon kellemes. Engem kicsit a kamilla teára emlékeztet vagy nem is tudom. Balzsam használata mellett is tartós az illat, még napokkal később érződik.

Yves Rocher Plasiris  Nature tusfürdőket 2+1 akció keretében szereztem be málnás, levendulás és olívás illatokban. Olívást tartogatom a hidegebb időkre mert korábbi tapasztalataim alapján jól hidratál és puhítja a bőrt, a másik két illatot felváltva használom néhány napja.

Elseve Nutri-Gloss hajbalzsam azon termékek egyike amikre nem volt ugyan égető szükség de akciós áron azért elfér itthon. Emlékeim szerint a legutóbbi Elseve sampon jól működött a hajamon, ebben reménykedem most is.

Balea bőrradíros tusfürdő narancs és menta illatosításban nem volt a legjobb választás. A Garnier Body Oil radírozó utánpótlásaként vettem meg de több tulajdonsága miatt sem szimpatikus termék: műmenta illata miatt kiráz a hideg... és nem hűsítő menta érzés miatt.

Johnson's baby nedves törlőkendők alapjáraton nem a kedvenceim, évekkel ezelőtt volt dolgom a márka kendőivel ezért épp itt az ideje hogy adjak neki még egy esélyt.

Dresdner Essenz japán cseresnyevirág fürdősóban szinte kizárt hogy csalódni fogok, eddig minden változata kifogástalan. Legyen az limitált vagy állandó szortiment része, a legutóbbi "nyári eső" illatot bevetésen az Insta-n már mutattam.

Ultra Compact Antibakteriális kendő random vásárlás volt, mert nedves kendőnek ( akár több csomaggal is) mindig kell lennie a táskámban. Jelenleg ezzel együtt három is van, de mindegy!:)

CV élénkítő arctisztítókendő sárgadinnyés változatát jelenleg használom és I-M-Á-D-O-M! pedig őszintén szólva 350ft-ért nem vártam tőle sokat. Elsőnek az illatába szerettem bele: elég intenzív de mégsem túl sok. Micellás víz után megdöbbentő hogy mennyi szennyeződést le tud még hozni egyetlen kendő. Főleg így használom, de önmagában használva is szuper jó. Ezért is vettem meg a citrusos változatot.




A Pepco egy jó hely, szögezzük le itt és most! A home részleg legalább is mindenképp, itt mindig találok valami "porfogót". - ahogy anyu mondaná. Ezúttal viszont csak csupa-csupa hasznosság került a kosárba: poháralátét, szilikonos jégkockatartó, kávés bögre az irodába és egy trendi fadoboz hogy legyen miben gyűjtenünk a számlákat és egyéb kacatokat a telefonasztalkán.



Ruhaügyileg most nem panaszkodhatok,  mert ahhoz képest hogy egész nyáron siránkoztam mennyire nincs semmi nekem való a boltokban a leárazásokon sikerült nagyon akciósan még az őszi ruhatáramat is frissíteni nemcsak jövő nyárra feltankolni.

Vettem egy óriás ethno mintás kendőt, ilyen hatalmas talán még sosem volt és egy szemüvegtokot mert az előző már vállalhatatlanul koszos volt.




Régi vágyam volt egy mintás rövidnadrág de ez pont az a fajta ruha ami másokon tetszik de magamon elképzelhetetlennek tartottam...mostanáig. Fekete-fehér hawaii mintás, nagyon kényelmes viselet. A közértbe már lemerészkedtem benne :) 

Szintén New Yorker-ből van a kék, áttetsző hátmegoldású atléta és az ujjatlan, szintén mintás Amisu felső darabja 490ft-ért. Ha rám hallgattok az utolsó utáni kiárusított darabok után kutatva  most megéri benézni az üzletbe





F&F ruhaosztályon bukkantam rá erre a kifejezetten őszies anyagú, szabású  királykék ruhára. Bársony vagy plüss, nem is tudom eldönteni de egy barna övvel és csizmával nagyszerű őszi outfit lesz belőle.

Cosmos-ba is szétnéztem habár itt az utóbbi időkben a sportosabb, otthoni lazulós nadrágok és pulcsikon kívül a kínálat egyáltalán nem az én ízlésvilágom. Egy kék lyukacsos pulcsi, szigorúan csak itthoni használatra haza jött velem illetve egy fekete alapon sárga mintás áttetsző blúz amit egyenlőre fogalmam sincs mivel fogok felvenni mert annyira átlátszó. A kettőért együtt összesen 700ft-ot fizetem szóval ide is érdemes lehet még a napokban benéznetek.


You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Legutóbb én is szemeztem azzal a kék ujjatlannal a New Yorker-ben, de nem mertem megvenni, mert úgy gondoltam, hogy 'túl áttetsző' nekem. Pedig annyira jól néz ki.

    VálaszTörlés

Facebook