Kedvencek│Tavasz 2017

június 09, 2017



Az elmúlt hónapokban nem esett szó a leggyakrabban használt termékekről. Az ok, hogy hónapok óta elég egysíkú volt a repertoár amit most akkor meg is mutatnék amolyan "Tavaszi minimál" jeligével.
Egyaránt használtam régi visszatérőket és kuponos napok alatt "beújított" kozmetikumokat. Sőt, van hogy egy terméktípuson belül kombináltam egy jóöreg terméket valami idei újdonsággal. Amit leszűrtem így utólag, az az hogy a képeken irreálisan sok a testpermet  (na jó, gyakorlatilag kettő de akkor is)  ahhoz képest, hogy még csak eztán jön az igazi forróság !? Ez nem jelent túl sok jót, csak azt hogy öregszem és egyre rosszabbul bírom a meleget pedig az irodában továbbra sincs légkondi (aminek hálát adok mert akkor még rosszabbul bírnám a kontrasztot)
Júniusban már biztosan lesz külön bejegyzés a szívemnek kedves termékekről mert  rengeteg újdonságot tesztelek per pillanat és már most legalább ugyanennyit fel tudnék sorakoztatni kedvencek közt mint amennyiről ebben a bejegyzésben szó lesz. 



Említettem már, hogy másodszor vettem újra a Maybelline Brow Satin szemöldökceruzáját. Na nem azért mert annyira elégedett lennék vele, csak történt az a kis malőr miszerint első neki futásra selejtes terméket sikerült vásárolni. <tipikus> Egy időben minden reggel ezzel indult a sminkrutin mert nagyon akartam szeretni ha már kétszer is beruháztam rá. Végül is az árnyalat passzol de a ceruza számomra túl kemény, a szivacsos applikátorral adagolható mennyiség pedig kevés az én vastag(abb) szemöldököm hiányos részeinek kitöltéséhez. Pepecselős, sok időt vesz el abból a 10 percből amit reggelente a sminkemre szánok. 
                                                ................................................................

Test,-és arcpermetből áprilisban beszereztem vagy három különböző fajtát: egyik közülük a Cien Tropic Summer kollekciós testpermet a másik az Isana sajátja. Sokat nem tudok mondani róluk, teszik a dolgukat: felfrissítenek. Talán annyit megemlítenék hogy a Cien szebben porlaszt és hogy nagyjából az ötödik alkalom után nem adta meg magát a szórófej ellenben az Isana változattal.
Emellett előkerült áprilisban a tavalyról átmentett Vichy termálvíz spray, ami minden este és reggel kihagyhatatlan része az arcápolásomnak. Esténként van hogy nem is használok arckrémet csak ezt. Mi tagadás  smucig vagyok és egy ilyen drága permetet nem pazarlok a testem többi részére csakis az arcomra.
                                               .................................................................

A tavasz még éppen ideális volt arra, hogy a Yves Rocher törzsvásárlói ajándékaként kapott So Elíxir mini parfümöt elhasználjam. Őszintén szólva az én ízlésemnek ez túl fűszeres illat volt, de annyi pozitív visszajelzést kaptam amikor ezzel fújtam be magam reggel és annyira tartós illatról van szó, hogy úgy éreztem nem akkora áldozat tőlem ha kilépek a megszokott (illat)világomból és  elhasználom mind az 5 ml mennyiséget. Olyan jól sült el ez a kis kaland, hogy azt sem tartom kizártnak hogy egyszer valamikor a teljes kiszerelést is beszerzem.



Essence Blossom Dreams  körömápoló olaj jótékony hatásáról egyenlőre nem tudok nyilatkozni mindenesetre bőszen kenegetem vele a körmeim és főként a körömágybőrt hetente minimum egyszer. Talán valamivel erősebbek is a körmeim de a kutikula bőrének szárazsága azóta is változatlan pedig a cél az lett volna hogy azt a területet felpuhítsa. 

                                                               .....................................................


Hatalmas rajongója lettem viszont a  L'oreal Pure Clay Detox maszknak amit ha jól rémlik kuponos napok ide vagy oda nekem teljes áron sikerült megszerezni de igazából nem is bánom, mert most már tudom hogy megéri az árát. Mennyiségileg is bőven elegendő: mi ketten használjuk hetente maximum kétszer kb. 1,5-2 hónapja és még csak most fogunk az aljára érni. Az elején jó vastagon kentem ami rájöttem, tök felesleges mert csak a száradási idő hosszabbodik. Pórustisztító hatását pedig vékonyan kenve is ugyanúgy kifejti csak nem kell 20 percet várni míg megszárad. Az én bőröm ugyan alapjáraton száraz, de ilyenkor a T-zónában zsírosodásra hajlamos. Erre is jó de inkább a pórus-összehúzó hatása miatt kedvelem. Engem az illata sem zavar, sőt kifejezetten tetszik ez a karakteres illatvilág. 

                                                            .......................................................

Sminkfronton amit igazán szerettem használni az a Maybelline Colossal Big Shot szempillaspirálja volt. Tetszett a kefe kialakítása, hogy nem perget és hogy nem kenődött fel a szemhéjamra. Ez a tulajdonság mostanában kuriózumnak számít a spirálok közt,úgy vettem észre. Szépséghibája hogy alig másfél hónap rendszeres használat után a kupaknál elengedte a ragasztás. Egy párszor próbálkoztam még ennek ellenére használni de ennek annyi viszont esélyes hogy újravegyem, mert tényleg ritka a maszat-mentes spirál mostanság. 

Beálltam én is azok közé akik a csapból is folyó tesztek előtt behódolva megvásárolta a  Lovely K-lips  folyékony matt ajakszettet. Nem is akarom tovább ragozni: szeretem mert egyáltalán nem szárít és kényelmes viselni. 

Astor Perfect Stay 2in1 krémes ceruza is pár hete került hozzám több árnyalatban is, de ezt a nude színt kedvelem leginkább. Magában és szemhéjalapnak is szeretem használni. Rendkívül gyorsan fogy habár faragni még nem kellett és szerencsére giga-mega akciósan szereztem be őket a kiárusítás miatt ha teljes áron szereztem volna meg jobban bosszantana.                                          
                                             




Hajápolási szokásom az elmúlt hetekben igencsak megváltozott, kibővült. Lehet hogy megérne egy posztot mert rendkívül sok termékkel próbálkozom egy időben de hogy kiforrott véleményt alkothassak róluk még adjatok egy kis türelmi időt,pls. Amiben viszont biztos vagyok, az a got2b Fresh Up száraz sampon extra fresh változata ami felülmúlta az elvárásaimat. Na mondjuk nem voltak nagyok, a sok balul elsült próbálgatás után már nem szívesen tesztelgettem és maradtam inkább az Isana eredeti változatnál mert nekem bevált alacsony ára ellenére is. Na de ez kérem szépen, ezerszer jobb annál. Igaz több, mint duplája árban de sokkal gazdaságosabb, finom és tartós az illata és akár +3 nappal is kitolná a  következő hajmosást.    Legszívesebben legközelebb is ezt venném újra, de hajt a kíváncsiság hogy mit tudhat a másik két változat de ehhez mindenképp visszatérek majd.

                                                  ........................................................

Tavasszal mindig úrrá lesz rajtam a pánik, hogy rajtam kívül mindenkinek van már "színe" mire előkerülnek a rövid nadrágok és ujjatlan felsők. Idén időben kapcsoltam és el kezdtem használni a sokak által kedvelt Dove Derma Spa Summer Revived önbarnító testápolót. Annak ellenére hogy minden tesztben azt olvastam róla, hogy lehetetlen vele foltosra barnulni, blablabla... nekem az első alkalommal sikerült bokatájékon bővebben adagolni a terméket. Azóta kitapasztaltam és valóban megoldható foltok nélkül "barnulni" de azért nem lehetetlen. De azért ez nekem kevés: a hátamat ugye macerás felvinni pláne egyenletesen, a combomon detto. Szóval én inkább csak szinten tartásra használom majd szoli mellett. Gyorsan beszívódik, nem hagy nyomott az ágyneműn és az illata is nagyon klassz. A legsötétebb árnyalatot használom, másnapra is megadja a színt de a igazán látványos színkülönbség a második nap után látható és az így kapott árnyalat - ami egyáltalán nem sárgás - nekem már bőven elég is. 

                                                    ............................................................


Inecto Coconut Fusion új nyári kiadású termékei közül az én nyári ízlésnek leginkább a lime-menta kombó kedvezett az meg nem is volt kérdés hogy a tusfürdő formájában szeretnék ismerkedni ezzel az újdonsággal. Hasra azért nem estem tőle, én imádom a Mojito koktélt de ennek elég kevés köze van ahhoz. Ezekből a géles állagú termékekből mindig több kell így esetemben nem is túl gazdaságos. Néhány használat után ráuntam kicsit, így most a szekrényben várja az igazi forró napokat amikor majd számot adhat arról a híres hűsítő tulajdonságáról.  

                                                      ..............................................................

Nagyon régóta felbontva állt már a szekrényben a CV grapfruit arctisztító kendő amit még tavaly nyár végén vettem a Müllerben. Nem tudom miért maradt rám, mert kifejezetten szerettem használni csak aztán jött az ősz és elfelejtődött. Most elővettem, öntöttem hozzá egy kis micellás vizet és ugyanolyan jól szuperált mint annak előtte.  A kendők szivacs jellegűek volt vagy valami ilyesmi ami hülyén hangzik tudom, de így éreztem és emiatt sokkal hatékonyabbnak éreztem az arctisztításban. A sminkkel is úgy ahogy megbirkózott de én maximum csak az alapozó maradványainak eltávolítására használtam.

Ti hogy álltok a barnulással? Előkerültek már nálatok is a hűsítő tusfürdők és a "szomjoltó" arcpermetek?

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook