január 26, 2016

Ideje korán hozom az év első, kedvencekről szóló bejegyzését ezzel is biztatva a januárt, hogy ideje leköszönni a színről. Hiába, utálom ezt a hónapot. Mindig is utáltam, de az elmúlt években minden rossz és negatív értelemben vett sorsfordító élethelyzet ebben a hónapban történt velem. Hó elején mindig reménykedem,hogy talán idén másképp lesz.... de a  csoda mindig elmarad!


Vegyes vágott a felhozatal: van köztük újdonság és újra felfedezés is mint például a L'oreal Skin Perfection szérum amit még tavaly tavasszal szereztem és bár sosem voltam odáig érte azért használgattam. Jött a nyár és nagy melegben még kevésbé akaródzott a bb alá még egy plusz réteg  így  decemberig elő sem került. Egyébként újonnan felfedezett tulajdonsága - számomra legalább is- hogy az alapozó sokkal tartósabb felette. Tudom, ez rajtam kívül mindenki másnak nyilvánvaló volt eddig is, de rám ez az újdonsággal erejével hatott.

A Maybelline Smokey Eyes szemceruza mániám nem újdonság, most már elmondhatom hogy évek óta meg van (értsd: 2 éve Glamour napokon vettem) és még mindig tart (!) pedig hétköznapokon elég gyakran nyúlok hozzá.  Szintén régi darab a Maxfactor Lipfinity szájfénye ami már a múlthavi  kedvencek közt is helyett kapott de ez van, ami jó az jó. 

Kedvelt sminktermék volt ebben a hónapban a Catrice Pure Shine ajakbalzsam is inkább fényt ad és csak egy hangyányit rózsásba hajló pirosra színezi az ajkakat, szóval abszolút leheletnyi a hatása mégis újra és újra rádöbbenek menyire szeretem épp ezért. Nem túl tartós, sőt de tükör nélküli gyors sminkfrissítésre épp megteszi.

Őskövület szemhéjpúder az Essence narancsos barnája ami számomra a tökéletes plusz ha az unalmas barna szemsminkemet felszeretném dobni.

Jelenleg tesztelt sminklemosóm már az első használatnál belopta magát a szívembe pedig az előzőleg használt Niveával  összhangban voltunk. A L'oreal  normál és vegyes bőrre szánt micellás vízét egy frappáns árukapcsolásnak köszönhetem. Történt ugyanis, hogy novemberben egy ajándékba vásárolt L'oreal arckrémhez bónuszként járt ez a mici, csak hogy én is jól járjak ne csak az ajándékozott :D Illata a flakonból nem túl megnyerő de használat közben egyáltalán nem érződik, nincs ragacsos érzet és egy natúr sminkkel gond nélkül megbirkózik.

Wilkinson Intuition borotváról még mindig nem sikerült összeszednem a gondolataimat pedig a lelkesedésem érte rendületlen. Bár most  hogy utána jártam mennyiért vesztegetik a pótfejeket hozzá, már nem vagyok olyan biztos hogy újravásárolnám. Én a Müllerben anno a borotvakészülékhez és a 4 borotvafejhez 2000,- ft jutottam hozzá. De most már tudom, hogy ez egy egyszeri és megismételhetetlenül akciós ár volt érte. Mázli, hogy még van 2 bontatlan fej.

Januári szerzemény egy új testápoló a Yves Rocher eddig ismeretlen termékcsaládjából a virágzó cseresznyefa illatú. A tusfürdőt is megvettem de az némiképp csalódás az eddig megszokott YR tusik minőségéhez. A testápoló viszont tetszik, kellemes az illata bár nem a megunhatatlan kategória.

És ha már illat; az Avon Cheris miniparfüm ismételten kedvenc lett. Az előző hónapban is az volt és ha addig ki nem fogy gyanítom a következőben is az lesz.

Január első teendői közt szerepelt hogy végett vessek "BOMBtalanságomnak" és a leárazásokon beszerezzek néhány fürdőfinomságot. Már mutattam is őket itt. Csak azzal nem számoltam, hogy annyira cukik és illatosak lesznek hogy nem lesz szívem őket elhasználni. A képen az Egérke névre hallgató fürdősüti képviseli a fürdőkészítményeket.


Random kedvenc januárban az Ariel 3in1 mosókapszula amit a Márkaguruk klubjának  köszönhetek. Tőlük kaptam ugyanis tesztelésre néhány darabot még novemberben. Mondjuk szerintem még így is drágábbra jön ki, mintha megvenném a szokásos  Perwol folyékony mosószerünket a kedvenc Silan öblítőnkkel nagy kiszerelésben de a Sparban múlt héten akciósan 800ft-ért volt kapható 15db ami kihagyhatatlan ajánlat volt. Tesztelt példányok illata mondjuk jobban tetszett, de ez sem rossz.



You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook