DIY - Ajakszínező

március 29, 2013








 A napokban kezembe akadt a Cosmohoz kapott szemhéjfesték paletta,  és mivel nem sok hasznát veszem szemhéjfestékként így megpróbálkoztam saját készítésű szájfénnyel. Az eredmény nagyon jó lett pedig szinte semmi nem kell hozzá. Rögtön 2 árnyalatot is "kikotyvasztottam", egy sötétebb lila színt és egy halvány rózsaszínt.  Lényegében csak kikapargattam a palettából a rózsaszín árnyalatokat (lásd a paletta középső sora) és egy tégelyben összekevertem tetemes mennyiségű NYC áttetsző szájfénnyel. Ezt az áttetsző szájfényt azért nem kedvelem túlzottan, mert iszonyúan ragad (tudom, nem árt ha egy szájfény ragad, mert annál tartósabb. De higgyétek el, ez már túúúlzás!!!!). Ez a tulajdonsága viszont ennél a projektnél nagyon jól jött, mert szuper tartós lett tőle a ajakszínezőm:) Simán kibírt 4 órát evés/ívással együtt (!)
A felvitellel akadt csak problémám: ujjal nagyon szépen eldolgozható, viszont utána mindenem ragad, ecsettel meg olyan "mesterkélt" hatást kelt.

Alul láthatjátok a felhasznált termékeket és  swatchot a 2 árnyalatról. Valamint hogy hogy is néz ki élesben az ajkakon. Szegény paletta valószínűleg a szemetesben végzi, de nem haragszom rá mert ezzel a két szájfénnyel azért valamennyire kompenzálta azt, mennyire alkalmatlan is szemhéjfestéknek:)
 



Nektek meg van ez a Cosmo paletta, mi a véleményetek róla?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. ezt ügyesen kitaláltad :) tetszenek a színei az ajkaidon!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon gusztinak látszik. :D Szép az ajkadon. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez a paletta - egyenlőre még bevetésre vár, de nagyon az az érzésem, hogy Color Tattoo-ra fogom rádobni hogy működjön is :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, talán ha a zselés alapon megtapad ez a por állag akkor van remény hogy hasznát veszed. Én próbáltam Stay all day szemhéjpúder fölé, de semmi!!:((

      Törlés

Facebook