Tavaszra hangolva 4. -Alapdarabok (Haul)

március 27, 2013




 
Tavaszi vásárlás címén az elmúlt hetekben sikerült összevásárolni néhány "tavaszra kötelező" holmit.
Ezekről olvashattok lentebb:











Alig 2 hete jött meg az adidas csukám (link) még javában lelkendezek és ujjongok érte, de azért múlt szerda reggel képes voltam felkelni és elmenni reggel 6-ra a piacra, hogy újabb cipőket szerezzek. 
Azt hiszem ez hívják a hozzáértők beteges cipőmániának!!!?? :DD
A lényeg annyi, hogy a bolti ár töredékéért adják a cipőket, de évente csak pár alkalommal jönnek.

Minden cipő 1300ft-ba került. Ilyenkor belegondolok, hogy mennyit kereshetnek rajtunk a boltok ha ennek az árusnak még ezen az áron is megéri?? Mondjuk tuti megéri, mert jellemzően ilyenkor felpakol mindenki 3-4 vagy még több cipőt és úgy  áll a pénztárhoz.

 Én megint 2 cipőt hoztam el:Egy lapos drapp színűt és egy korall/rózsaszín  éktalpú tavaszi cipellőt.

 Megint nagyon jó vásárt csináltam, azt hiszem ezzel letudva a "nincs egy  új cipőm se tavaszra" mizéria, bár kitudja??!:))
Már csak a jó idő hiányzik, hogy hordani is tudjam őket.








Beszereztem egy  új BB krémet is, mert a Garnier már a végét járja. Az Eveline termékekkel nagyon megvagyok elégedve, ráadásul lehetőségem volt kipróbálni barátnőmnél a sötétebb bőrtípusra valót így nem volt (teljesen) lutri mit is vásárolok meg. Élesben még nem volt alkalmam tesztelni ezt a világos árnyalatú krémet, csak a kezemen próbálgattam.
Annyi biztos, hogy elsőre túlságosan is narancssárgának tűnik (a sötétebb bőrtípushoz való meg pláne), de pár perc elteltével alaposan eldolgozva nyoma sincs a "sárgaságnak".
Bővebb infó és teszt várható erről a termékről, amint kifogy az előző :))

 
Tavaszra szükségem volt új nadrágokra is, egyrészt egy sportos nacira az új sportcipőm mellé. Másrészt egy színesebb darabra, ami azért variálható több színnel is.
A bordó nadrágot NewYorkerben vettem 2990ft-ért, a vékony anyagú, szűk szárú melegítőnacit pedig egy kínai üzletben 1700ft-ért.








 

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. hű, az a drapp cipő nagyon jól néz ki :) keresgélek hasonlót, de nálunk sajnos nincs ilyen akció :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régi vágyam volt nekem egy ilyen jellegű lapos cipő, de mivel legtöbbször magas cipőt hordok ( 160cm miatt muszáj:))
      így nem akartam drága pénzekért megvenni...de így azért megérte!!!

      Törlés
  2. Nagyon klassz dolgokat vettél,remélem lesz outfit velük!:)

    VálaszTörlés
  3. Lehet róla szó!:) Amint az időjárás engedi...

    VálaszTörlés
  4. A krémre kiváncsi leszek! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már tesztelés alatt van, az első benyomások alapján jó kis krémnek ígérkezik:D

      Törlés

Facebook