Glamour Gála ruhakölteményei 2013

március 22, 2013

Tegnap ismételten kiosztották a leglegeknek járó díjakat a Women of the Year díjátadó gálán.
Szigorúan a ruhákra koncentrálva - nem firtatva az eredményeket, bár volt ami meglepett - mazsoláztam a díjazottak, jelöltek és úgy egyáltalán a sztárvendégek outfitjeiből.

A nagy meglepetés számomra Takács Nóra volt, már ami a ruhát illeti. Imádom a csajt, a videóit a kezdetektől nézem. Ez a ruha viszont nagyon  nem tetszett, mázli hogy Jónő Nórin bármi (de komolyan) jól áll (!) Túl egyszerű, túl halovány, túl konzervatív nekem már már ódivatú.


A másik melléfogás szerény véleményem szerint Balvin Barbi ruhája és haja. Ezt sose értettem olyan szép ruhákban pózol nap, mint nap. Olyan nagy elvárás, hogy egy díjátadón se nézzen ki vénlánynak?

Muri Enikő ruhája tetszett, bár itt se értettem miért a mogorva fekete. Ez a kép nem a legelőnyösebb Enikőre nézve sem, de a ruha is jobban mutat elölről (lásd csoportkép felül). A divatos vállrész az elején és a nyitott hátrész igazán nőies és elegáns.


Gryllus Dorka ruhájára még szavazni is lehetett a díjátadó alatt, Woow!:) A technika csodájának köszönhetően és a ruhába épített azt hiszem ledes kütyü segítségével színváltós ruhában pózolt a nagyközönségnek. A ruha maga elég egyszerűcske volt, de nem rossz.


 Lola az elmúlt évben stylist és 'imidzs' váltáson van túl, minek következtében sokkal nőcisebb ruhákban láthatjuk. Szerintem jót tett neki és bár ez a szerelés valamiért nekem nem kerek (talán a nyaklánc lehetett volna más) azért egy erős közepesnek elmegy.


 Szimpatikus nekem Odett, bár a zenei stílus amit képvisel elég távol áll tőlem. Először azt hittem Hermione van a képen, annyira hasonlít. Merész ruci, de nagyon tetszik. A felsőrész nekem sok(k) lenne, de az alsó peplum szerű megoldást és a hátul hosszabb fazont még magamon is el tudnám képzelni. Eddig a legjobb összeállítás.

 Az ügyeletes jóbarátnők; Sarka Kata és öribarija Szabó Zsófi. Mindkét ruha nagyon szép, bár annak ellenére, hogy a fekete kivágottabb nekem mégis Kata  púder színű ruhakölteménye sokkal szexisebb és persze kifinomultabb. (a kevesebb több szabály utat tör magának) Hiába Hajdúnénak szerintem nagyon is jó ízlése van (legalább is ruhák terén:))


Végre valaki aki felmert venni egy SZÍNT, elvégre tavasz van!! (?) A kép nem adja vissza, de én ezt láttam "élőben". Élénkebb színe volt és jól állt Hiennek. A táska és cipő párosítást nem értettem, bár tudom hogy manapság már nem áll a szabály miszerint hasonló árnyalatú cipő és táska dukál.


Végül Orosz Barbi különleges ruhadarabja maradt a sor végére. Sokat sejtető mégsem közönséges. Azt hiszem ez tetszik a legjobban, bár én magam föl nem venném :D Tavaszias, divatos, elegáns. Talán kicsit sok a piros/pink, de még épp nem zavaróan sok(k)

Természetesen ez csak a saját, szubjektív véleményem a ruhákról és senkit nem akartam megbántani a negatív kritikával. Csupán összegezni szerettem volna a mai magyar valóságot :D
A képeket a life.hu  illetve a glamouronline portálján találtam.

Nektek kinek a ruhája tetszett vagy épp kié volt borzalmas?







You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Gryllus Dorka ruhája valóban woww :D Miket ki nem találnak. :)
    Kis megjegyzés: Fehér Balázs förtelmesen néz ki..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...mintha csak leszaladt volna a sarki éjjel-nappaliba :D
      Éder Krisztián viszont hozta az öltöny-sport(os) cipő párosítás, ami nekem bejön!

      Törlés
  2. Teljesen egyet értek Palvin Barbival meg Muri Enikővel kapcsolatban is. Attól függetlenül, hogy több ezer dolláros Dsquerd2 ruha baromi rosszul áll neki, én naív meg azt hittem a modelleknek minden jól áll, és a haja is annyira konzervatív. Nem értem az egészet, azt akarja megmutatni, hogy ő nem egy Victoria's Secret-es cicababa? (nem sikerült) Lola tényleg egyre jobban néz ki, bár szerintem se kerek ez az összeállítás. :D Szabó Zsófin meg szerintem baromira előnytelen az a fekete ruha. :D jujj én meg nem láttam Éder Krisztiánt, azt meg kell nézni. Fehér Balázst meg sose szerettem. :D

    VálaszTörlés

Facebook