Megérkezett az új szerelmem

március 14, 2013



Tegnap végre megérkezett a várva-várt sportcipőm, amit még a múlt héten rendeltem Vaterán. (még sosem rendeltem innen, ezért is paráztam egy kicsit)  A posta ez alkalommal is  szörnyen lassú, pontatlan és bosszantó volt, mint eddig bármikor. Ez megér egy külön bejegyzést is, mert annyira elkeserítő a helyzet....


De íme a  képzeletbeli, tavaszi kívánságlistám egyetlen darabja: igazi "must have", mert egyáltalán nem volt sportcipőm. Az előző "tornacsuka" jellegűt már csak kutya sétáltatáshoz használom, mert szegényke "több sebből vérzik". Mivel itt a jó idő - mondjuk most alig ha van 3 fok odakint és szerintem hamarosan a Dél-Alföldet is eléri a hó:( - és hamarosan eljön az ideje a Karácsonyra kapott kis Adidas melegítőm ideje, amikor már nem kell kabátot húzni és simán lehet melegítőben flangálni.



Persze, nem eredeti de ez engem soha, semmilyen márkánál nem zavart még!! // Egyébként is azt hallottam, hogy az nagy márkák gyártói és a "gagyi" kínai utánzatok is ugyanazon a gyártósoron készülnek legyen szó cipőről vagy ecsetkészletről. De valakinek meg kell fizetni a "márka feliratot" is // Persze tini koromban én is megvetettem a szülőkkel a márkaboltban a 20ezer forintos Adidas All Star-t (és még mindig megvan,de a annyira besárgult a talpa hogy azt emberek közé már nem hordanám:)) hogy a suliba irigykedjenek!!!:)) (hú,de szánalmas!!:D

De így öregségemre már beérem ezzel is!

Úgy örülök ennek a csukának, mint ha  egy nagyobb összeget nyertem volna, esküszöm!!
Persze, egyértelmű hogy most kezd szakadni az eső és az időjósok szerint még a hó is, hogy tuti ne
tudjam felavatni az új szépséget. Tipikus!:(


























You Might Also Like

1 hozzászólás

  1. Igen ugyanazon a gyártósoron készülnek ez igaz, és amiket így olcsón eladnak azok a megsemmisítésből "kimentett" selejtek :)

    VálaszTörlés

Facebook