Irány a Bloglovin!

március 17, 2013

Pár napja hozzám is eljutott a hír, miszerint a Google Readernek, mint követési lehetőségnek befellegzett (legalább is hamarosan)!Ezek után két lehetőség közül választhatnak a  bloggerek ha nem szeretnék elveszíteni olvasóikat  és  továbbra is olvasni szeretnék kedvenc blogjaikat. Hosszas hezitálás után, sok társamhoz hasonlóan én is csatlakoztam a Bloglovin-hoz (is). Mától megtaláltok ezen a gyűjtőoldalon, habár még én is csak ismerkedek az oldal nyújtotta lehetőségekkel. Ha van kedvetek csatlakozzatok, csak pár pillanat a regisztráció ami a jövőben megkönnyíti majd az eligazodást a blogok világában:)


Megtaláltok az alábbi linken vagy az oldalsávban lévő "bloglovin ikonra kattintva:


 Köszönöm!

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Te jó ég, én erről nem is hallottam :O Miért lesz ez, és úgy egyáltalán...? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak annyit tudok, hogy állítólag kevesen használják a Google Readert, mint hírgyűjtőt ezért júliustól bezár a bazár. A legnépszerűbb alternatívák közül az egyik a Bloglovin. Nekem szimpibb is: klassz design, átláthatóság, egyszerű regisztráció és a meglévő bloglistámat pillanatok alatt "átkonvertálta" és minden maradt a régi vagy még jobb :)

      Törlés

Facebook