Manhattan szépség csomag 50pontért

április 05, 2013

Reggel olvastam dasha-nál, hogy 50 pontért cserébe most Manhattan sminkcsomagot adnak a Dm-ben. Mivel ma egyébként is ráérős napom van, elszaladtam gyors és ki is váltottam.
Mázlim volt, mert 2 olyan terméket kaptam - a kuponok, tusfürdőminta és a prospektusok mellé - aminek még hasznát is veszem. Általában nem szoktam beváltani a pontjaimat, mert nagy szerencse kell ahhoz pont olyan terméket fogjak ki, ami nem teljesen felesleges. De most sikerült és mivel van még pontom bőven, lehet még egyet kiváltok (bár elég kevés esélyt látok rá, hogy még egyszer ilyen jól járjak) 
          ÁPR. 4.-TŐL A KÉSZLET EREJÉIG TUDJÁTOK KIVÁLTANI!!


Főleg a neszeszeres táska keltette fel a figyelmem, képről jónak tűnt. Így közelebbről szemügyre véve sem rossz, de azért másra számítottam.
A csomag tartalma:
- 2 db Manhattan termék (csomagonként változó)
- Playboy női tusfürdő szórólap+ termékminta
- Manhattan Clearface promóciós szórólap
- Kuponfüzetek:   25% kedvezmény minden női Playboy termékre,
                             25% kedvezmény minden férfi Playboy termékre,
                             25% kedvezmény minden Manhattan Clearface termékre,
                             50% kedvezmény minden Hally Berry termékre

Manhattan (65K) lakk 1 rétegben
Az én 2 Manhattan termékem egy körömlakk (65K árnyalatban) és egy körömfehérítő ceruza. Mindkettő jól jön, igaz a ceruzáról először azt hittem szemcerka, mert arra nagy szükségem lenne és még az is lehet, hogy annak fogom használni. Benedvesítve talán még alkalmas is lehet szemceruzának, meglátjuk!
A körömlakknak nagyon szép színe van, nem is tudtam várni vele egyből kipróbáltam a kisujjamon:)





A kuponok többsége egyáltalán nem hozott lázba, se a tusfürdőminta mégis azt mondom megérte kiváltani.
A Halle Berry termékeket azért lecsekkolom, ha legközelebb arra járok, az 50% kedvezmény elég csábító:)



Ti kiváltjátok a Manhattan szépségcsomagot?
Már kiváltottátok, mit kaptatok? Tetszik?

                               

You Might Also Like

32 hozzászólás

  1. POnt ma voltam én is DM-ben és nézegettem mik azok a csomagok a pultnál, az eladó csajszi mondta, hogy "zsákbamacska". :D Nekem tavaly is nagyon tetszett ez a kezdeményezés, akkor is kiváltottam egyet, most is. =) Én körömlakkot alapozót kaptam. =) szép színe van a lakkodnak! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tavaly én is kiváltottam a zsákbamacskás csomagot is,de ha jól emlékszem abban nem voltak ennyire hasznos termékek.(már hogy számomra!)

      Törlés
  2. Örülök hogy a blogomon olvastál róla először. De tényleg! Jó tudni hogy nem csak úgy a nagyvilágba küldöm a posztokat!:)Tetszik a csomagod tartalma én viszont a körmöm állapota miatt(ritka rossz) nem annyira tudtam volna hasznát venni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a blogod, arról a Dove projektes- dologról is nálad olvastam és azóta regisztráltam is!!!!

      Törlés
  3. De jó, hogy ezt megírtad! Holnap megyek is és kiváltom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. :) Siess, nehogy elfogyjon!!!:D Ha jól tudom üzletenként "csak" 50 van belőle.
      Majd írd meg mi volt a tiédben!

      Törlés
  4. Én is kiváltottam a csomagocskát, amikor én mentem ez az egyetlen darab volt kitéve, úgyhogy nem tudtam "válogatni". Egy alapozó (sajnos a legsötétebb árnyalat) és egy szuper szájkontúr ceruza volt benne, aminek örülök, úgyhogy 50%-ban sikeres volt a vásár :) Úúúú, a 65K lakk annyira jó, az első Manhattan lakkom volt 3 éve, és azóta is szuperál, nem száradt be, jó minőségű,úgyhogy mindenképpen jól jártál vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se válogathattam, talán ez volt a szerencsém!:)
      Ez az alapozó eddig senkinek nem jött be, lehet tényleg a már leselejtezett cuccokat kaptunk így meg:(
      Főleg, hogy te is 3 éve vetted a lakkot. Így jártunk!:S

      A lakk tetszik, a színe mindenképp. A tartóssága azért lehetne jobb is, bár az is igaz hogy csak 1 rétegben kentem.
      Köszönöm a hozzászólást!!:))

      Törlés
  5. Csodás színe van a lakkodnak, irigykedem :) Nem vagyok DM-es, de még Douglas-os sem, mindig kíváncsian figyelem a csomagok tartalmát a blogokon :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se vagyok nagy DM-es, inkább Rossmannba járok szívesebben bár a saját márkás termékei talán jobbak!(már hogy a Dm-nek!)
      Douglasbe végképp nem járok, nincs a közelembe így csak nagy ritkán tévedek be egybe:)
      Köszönöm, hogy írtál!:))

      Törlés
  6. Hát nekem semmit se ér a neszi. 77-es árnyalat alapozóból, ami 2 árnyalattal sötétebb, mint ami nekem kell és egy undorító kakibarna körömlakk. A neszi magában gagyi és kicsi (eurós boltokban minőségibbek vannak) a tusfürdőminta meg egy LOL csak. Úgy látom mindenkinek olyan termékeket raktak bele, amiket lecseréltek, már nem kapható (pl. az alapozó) ill. kifutó szín pl. a lakkok. Azt hittem az 50%-os kupon legalább erre a márkára van benne, erre Halle Berrys. :-S
    Nekem csalódás az egész, kidobott 50pont. A blokkon 1700Ft értéknek írták a neszit, háááát ha nem kivont termékekről lenne szó még hihető is lenne.
    Nekem egyik termék se jön be. Van amelyik neszi nagyon könnyű volt, azt nem mertem választani, abból szerintem még a termékeket is kilopták.

    VálaszTörlés
  7. Ezek szerint te választhattál?- nekem csak kivett egyet pult alól a csajszi, bár ez egyszer még jól is jártam vele.
    A tatyóért én se vagyok oda, azért "elhasználom" mert nagyobb, mint az eddigi amit magammal hordok.
    Nem követem figyelemmel ezt a márkát,így nem tudtam hogy javarészt kifutó termékekkel pakolták meg. (mondjuk ebből a szempontból számomra mindegy is, egyiket se kenem az arcomra:)

    Másra egyébként se használtam volna el a pontjaimat (nem akarok 200pontért szatyrot, se 50pontért 25% kedvezményt olyan termékekre amiket valószínű egyébként se vennék)
    Ha így nézzük "hasznosabbra" nem is költhettem volna az 50pont :DD
    Halle Berryben én azért még bízok!!:) Egyébként most alapból 25% kedvezmény van minden dm sminktermékre, beleértve a Manhattant is. (ha jól emlékszem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Glamourban van 50%-os kupon erre a márkára is+más sminktermékekre is más márkák esetén. Néztem a sminkeket 2 napja de egyse jött haza velem, láttam a 25%-os kuponokat is kirakva.
      Igen választhattam, min. 10 darab volt kirakva a vevőtérben a sminktermékek köré, de volt amelyiken nagyon elvolt csúszva a papír, abba biztos belenéztek (esetleg kilopták a tartalmát). Ez az alapozó új csomagolást kapott pár hónapja, a régi alapozókat (ami a nesziben is van) már nem fogják forgalmazni, remélem a szavatossága is lejárt. Nem tudom elajándékozni se, ennyire nem barna egyik ismerősöm se. A kakibarna körömlakk meg senkinek se kellene, főleg nem tavaszra/nyárra (gondolom ez se fogyott nekik).
      Én inkább beváltok 50pontot egy kuponfüzetre és akkor az a termék amit mindenképp megvennék (és többezer az ára pl. parfüm) jóval olcsóbb, esetleg még a kuponfüzetben is van olyasmi ami érdekel (a lista meg fent a neten, hogy milyen kuponok vannak benne).
      Halle Berry illatait nem kedvelem, öregesek. Mondjuk neki semmi köze az illathoz, a színésznőt kedvelem, csak a nevét adta hozzá jópénzért.
      10pontért voltak nagy Balea táskák tavaly, lilás színben, azok jól bírták még strandtáskának is jók. :-)

      Törlés
    2. Igazad van, a kuponnal legalább te "választasz" mit veszel meg 25/50%-os kedvezménnyel.
      Tényleg a Glamourban a szokásos 50% kedvezményes kupon van sminktermékre meg hajfestékre is??? mert akkor be kell szerezzem:))

      Törlés
    3. Igen,van a Glamourban, és is megvettem.
      50%-os hajfesték kupon van Loreal-os,Schwarzkopf-os,és Wellatonos.
      50%-os sminktermékekre van Loreal, Max Factor,Maybelline,She-Alverde,Max Factor Max Colour Effect

      Törlés
    4. Köszi az infót, utána nézek lehet e még kapni Glamourt, mert mindig így szoktam féláron megvenni a Sublim Mousse habállagú hajfestékem :)
      Köszi, hogy írtál!

      Törlés
  8. Én kiváncsiságból kiváltottam 2-t is.
    Az egyikben egy first style szempillaspirál volt,lótuszvirág kivonattal, és egy színtelen körömlakk.
    A másikban egy clerface alapozo natural árnyalatban, ami sajnos nagyon sötét.
    Pedig heti 1-szer szolizom is,de szerintem még nyáron is sötét lesz.
    Illetve egy fehér körömlakk volt benne.
    Legaább egy francia manikűr meglesz belőle, és a spirál sem rossz, hétköznapra elhasználható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az alapozót leszámítva te is használható dolgokat kaptál, szerencsére!!:)
      Gondolkodtam rajta, hogy kiváltok én is még egyet de már letettem róla...NEM AKAROK alapozót!!!!!!!:DD

      Törlés
  9. Nagyon szép lakk! Én örülök, hogy kiváltottam két táskát is és szerencsére nem egyforma a tartalmuk, másra amúgy sem használtam volna el a pontjaimat, még így is maradt! A kuponoknak is örülök, habár nem ismerem a Hally Berry termékeket, de legközelebb megsasolom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont így vagyok én is vele: másra nem szoktam beváltani a pontokat, csak ilyenkor ha valami sminkes cuccot lehet kapni:)

      Törlés
  10. Én nagyon elégedett vagyok a csomagom tartalmával. Egy pasztell halványzöld lakk, ami már a körmeimen van, nagyon szép és egy csavart mintás szájfény volt benne, ami tökéletes lesz hétköznapokra, mert olyan színű kb. mint a szám színe csak szépen kiemeli. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most néztem épp a te csomagod tartalmát:D
      A csavart mintás szájfény tetszik, de a zöld lakknak nem tudnám hasznát venni...Köszi, hogy írtál!:)

      Törlés
  11. Az enyémben alapozó volt, nagyon örültem, hogy pont olyan termék volt benne, amit tuti használni fogok, és ráadás a 'neszeszer' :)

    http://zsoxcore.blogspot.hu/2013/04/manhattan-csomag.html

    VálaszTörlés
  12. wow, nagyon szép színe van ennek a lakknak! : ) jót sikerült kifognod.

    VálaszTörlés
  13. óóó,bogyólakk! na ez kellett volna nekem :D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép a lakk, szerencséd volt! :D

    Feliratkoztam rendszeres olvasónak! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    További szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a feliratkozást!:)Sokat jelent nekem!

      Törlés
    2. Szívesen tettem! Jó blognál ez alap! :)

      Törlés
    3. Kedves vagy, remélem nem okozok csalódást továbbra sem!!:)

      Törlés
  15. Nagyon szupi a te csomagod is! :)
    Feliratkoztam hozzád. :)

    VálaszTörlés

Facebook