Kedvencek │Március '13

április 06, 2013


Habár sok új termékkel bővült a sminkes polcom márciusban mégis a kedvencek vagyis amiket a leggyakrabban használtam az elmúlt hónapban korábbról származnak. Meglepően sok tusfürdőt - szám szerint hármat is - sikerült 1 hónap alatt elhasználnom, köztük a Balea csokis-fügés "finomságát" és a  Greenline márkájú tusfürdő két változatát is (képen a pamut formulát tartalmazó flakon).
Nagyon érik egy termékbemutató az eddigi leghatásosabb testápolómról, az Eveline Hydra Extreme 3D-ről, szuper hatékonyan hidratál.(jobb oldalt, pumpás flakon) Nemcsak március, de megkockáztatom hogy még az ÉV KEDVENCEI közé is bekerülhet!!!(Megsúgom, hogy Rossmannban jövő héten, akciósan 999ft-ért lehet majd kapni többek közt ezt is:)) Ennek a flakonnak igen csak a végén járok, úgy hogy jókor jön a leárazás!!

Sokat használtam az Essence bőrtökéletesítő sminkalapját is, de kizárólag csak mint highlighter. Úgy viszont nagyon is tetszik.

Garnier BB krémet még nyár végén vettem - és bár azóta alapozót nem is használok - mégis egészen mostanáig bírta ez a tubus.

Meglehet hogy nem írtam volna még minden idők legjobb parfümjéről?? - a képen a Christina Aguilera parfüm testápolóját láthatjátok. Ezt használom pár hónapja ugyanúgy mintha a "fújos" verzió lenne. Magát a parfümöt 3x vásároltam újra, legutóbb tusfürdővel és testápolóval karöltve.

A legminimálisabb sminkhez tökéletesen passzol a h&m szájfénye, amit Karácsonyra kaptam. Méltatlanul mellőzve volt eddig, pedig nincs vele semmi baj. És ha már  natúr sminknél tartunk még mindig a NYC quattro palettája (817 South Street Seaport) a  legalkalmasabb egy természetes hatást keltő  barnás-bézs szemsmink elkészítéséhez.

Az Isana mentolos ajakápolójáról már akartam írni, mert kezdetben jónak tűnt. Kellemesen bizsergett tőle a szám és ez olyan jól esett,bár rendesen fehérre festi az ajkakat de én még ezt is elnéztem volna neki, mert eldolgozva nem volt feltűnő. Sajnos nagyon valószínű, hogy ő a bűnös abban, hogy ennyire száraz és cserepes a szám :(

Hó elején még úgy tűnt itt a tavasz, így előkerültek nálam a színesebb  körömlakkok, mint ez a Moyra türkíz árnyalatban. A tavasz ment, de a színes körömfestés maradt :)

Esetleg érdekel valamelyik kedvencem bővebben?
Mi volt ebben a hónapban a te kedvenced? (akár link is jöhet!:)


           Akik még nem csatlakoztak hozzám BLOGLOVIN-on, légyszi tegyék meg!!:)

You Might Also Like

0 hozzászólás

Facebook