Májusi újdonságok

május 22, 2013

Következőkben  a májusi drogériás vásárlásom eredményét csekkolhatjátok:) Ezek között van olyan termék, amit már korábban is használtam és bevált. Ezeket még május elején vásároltam, ezért például a 2 Garnier golyós ránctalanítót anyunak és mamámnak szántam Anyák napja alkalmából, így azokról részletesen infóval nem szolgálhatok. Lássuk egy korábbi vásárlásom eredményét!




BABYLOVE SENSITIVE NEDVES TÖRLŐKENDŐ( 30db) 260Ft
DM sajátja, talán a Tesco-s változat után ez a második leginkább bevált törlőkendő, amivel találkoztam csak lenne kicsivel több benne!Mostanában viszont nem csak smink eltávolításra használom, egyre gyakrabban törlöm le vele  - két nagy takarítás között - a bútorokat. Nem túlzottan költséghatékony megoldás, de néha néha belefér:))

BALEA GRAPEFRUIT TUSFÜRDŐ 269FT
Ezek a Balea tusfürdők az elmúlt hónapokban nagyon bevackolták magukat a fürdőszobámba. 3 félét próbáltam eddig, de egyértelműen ez a legjobb. Ráadásul kevesebb mennyiséget használok egy alkalommal és mégis intenzívebb az illata és talán valamivel tartósabb is.


GARNIER INTENZÍV HIDRATÁLÓ MASZK 400FT
Nekem nagyon beváltak a Balea hasonló csomagolású hidratáló arcmaszkjai és még olcsóbbak is mint ez. De kíváncsi vagyok erre a Garnier változatra, mert a márka arctisztítóit szereti a bőröm. 
Ugyanúgy mint a Dm-es kiszerelésnél, ennél is 2 alkalomra elegendő a mennyiség, sőt.

EVELINE SLIM EXTREME 3D SPA! KARCSÚSÍTÓ SZÉRUM 999Ft
A thermo- változatát tavaly nyáron vettem meg, de nem voltam elég következetes a használatát illetően. Kentem amikor eszembe jutott nagyjából 3 napig, aztán felé se néztem 1 hétig:( Szóval nem tudnék kiforrott véleményt írni róla.  Ezt is megvettem már vagy 3 hete, de még nem kezdtem neki a 'kúrának' csak kipróbáltam. Kellemes mentolos illat, nem ragad valamelyest hűsít is, de többet róla majd ha intenzíven használom!

ESSENCE SHOW YOUR FEET KÖRÖMFEHÉRÍTŐ ZSELÉ  299Ft
Na ez volt az a termék, amiről nem hittem hogy bármire is jó lehet. Most meg azt mondom, az összes közül ez a legjobb!!! Kapóra jött, hogy kifutótermék és csak pár száz forintért találtam rá. Már nem emlékszem pontosan, hogy 199 vagy 299ft volt az ára, de ennél több biztosan nem. Máskülönben meg se vettem volna, annyira felesleges terméknek gondoltam. Jelentem nagyon jó, nálam nagy siker! Nem kimondottan fehér, inkább halvány rózsaszín/áttetszőre színezi a körmöket ez a zselé szerű cucc. Annyi biztos, hogy király!!!:)

You Might Also Like

5 hozzászólás

  1. essence fehérítő zselés lakk és a balea tüsfürdő jó lehet :)

    VálaszTörlés
  2. A körömfehérítő zselével én is szemezgettem, de a tapasztalataid után felírtam a listára is!:)

    VálaszTörlés
  3. A körömfehérítő zselé de jó lehet :)

    VálaszTörlés
  4. Lányok!ez a körömfehérítő nagy áldás mert ez az előző körömfestésemtől klasszul elszíneződött/sárgultak a lábkörmeim de ez a lakk teljesen eltüntette vagy legalább is elfedte!!!!Ráadásul az esetleges barázdákat is szépen kiegyenlíti, a zselé állagért pedig totál oda vagyok!Lehet készítek róla majd egy bejegyzést, bár nem szívesen mutogatom a lábujjaimat:))

    VálaszTörlés
  5. Erre a slim extreme-re kíváncsi leszek. :) Örülnék a tapasztalataidnak, mert olyan sokféle eveline termék van ebben a kategóriában, hogy lehetetlen választani, de nekem is ez volt a szimpatikus. :)

    VálaszTörlés

Facebook