Nyereményjáték sorsolás + egy gyorskérdés

május 16, 2013


Tegnap éjfélkor lezárult a blog második nyereményjátéka, amire bárki -feliratkozás nélkül akár - jelentkezhetett. Mégis bővült néhány fővel a feliratkozók száma és így már több, mint 100-an vagyunk!!!!!!! <<falrengető sikoly>>  Sokat jelent ez nekem, nagyon örülök hogy vagytok!:)

 

Ismételten a random.org segítségével soroltam, az ajándékcsomag nyertese ezúttal Enikő Széles.
Gratulálok Enikő, remélem örömöd leled majd benne!Rögtön írok is emailt, hogy megbeszéljük a részleteket.
A többieknek köszönöm a részvételt, a  legközelebbi játék (júliusban) a blog 1. szülinapját ünneplő nyereményjáték lesz.
Rohanok is tovább, mert pörög az élet ezerrel, de nem szerettem volna húzni-halasztani a sorsolást. (nem szeretem másoknál se ha sokáig váratnak az eredménnyel
Addig is írjátok meg - mert én nem tudok dönteni - melyik termékről olvasnátok a hétvégén egy kisebb terméktesztet?? ( csak sorszámot kérek kommentben)

      1. -  Eveline 6in1 BB krém
    2. -  Eveline Hydra Expert Micellás Folyadék
    3.-  Pretty Perfect golyós szemkörnyékápoló szérum


You Might Also Like

8 hozzászólás

Facebook