Szegedi szerzemények :)

május 15, 2013


 Először is ma éjfélkor véget ér a blog második NYEREMÉNYJÁTÉKA!!Nem írom hogy jelentkezzen aki még nem tette, mert aki értesült a játékról  és érdeklik a nyeremények az biztosan megtette már, ugye?!:)

 Mostanában több dolgot is vettem, - és szinte semmit nem mutattam még meg - tegnap  tegnap például Szegeden volt dolgom és ha már ott voltam bejártam azokat az üzleteket  ahol anno, mikor a Napfény városában éltem mindig sikerült elköltenem egy kisebb vagyont:))
Most viszont alig-alig találtam valami ínyemre valót, sehol semmi ami igazán megfogott volna.


Voltam az Árkádban is azt remélve, hogy elkezdődött már a bizsuleárazás de sajna tévedtem. Legalább is az Árkádban még nem, viszont a Nagy Á során lévő Rossmannban rábukkantam a leárazott ékszeres állványra:)
Ma hajnalban pedig, még félig csukott szemmel, kávé nélkül kiszaladtam a szokásos cipővásárra megnézni a nyári felhozatalt. Sajnos ilyenkor 6.30 is későnek számít, nem túlzás ha azt írom hogy a város összes nőszemélye itt van és a cipős dobozok szanaszét hevernek a flaszteren...Mire oda értem minden tetszetős szandálból elfogyott a 36-os méret :(
Így csak egy zöld magas talpú papucsot hoztam haza 1300-ért, kényelmesnek tűnik de én már rég nem áltatom magam, hogy létezik kényelmes női lábbeli :)

 Sok-sok utána járás után megvettem ezt a korall színű felsőt. Az alapötlet egy hasonló, de inkább ing fazonú felső lett volna tudjátok kissé alkalmibb vonal de ilyen színben alig találtam. Amit találtam azokkal meg méretbeli problémák voltak. Egyébként se könnyű inget vennem magamnak, de tegnap olyan érzés fogott el,mint ha csak XS-es és  XL-es lányoknak gyártanának felsőket üzlettől függetlenül. Az S,M,L méreteket eltörölték volna csak nekem nem szóltak????
Így végül abszolút az elképzeléseimtől eltérően, de megvettem ezt a rövid ujjú pamut(szerű) hosszított blúzt, aminek a hátulját fényképeztem mert az  érdekesebb. (2900ft)
A már említett bizsu a Rossmannból, egy tollas fülcsi.(550ft) Megkedveltem az ilyen típusú fülönfüggőket, pedig pár éve még ki tudtak volna kergetni vele a világból:) Ugyanitt vettem egy pasztell sárga NYC lakkot ( Gallio) 
"Szembe jött" egy Avon üzlet is ahol ráadásul még volt is készleten abból amit kinéztem az aktuális kampánykatalógusból, nevezetesen a körömdíszítő/pontozó. (550ft) és kértem még egy illatmintát is Only imagine nevű parfümből, mert a katalógus alapján nem tudom eldönteni tetszik e vagy sem így most próbálgatom magamon, egyenlőre nagyon úgy néz ki rendelnem kell:)


Legközelebb csütörtök délután jelentkezem amikor is kihirdetem a Tavaszi Nyereményjáték nyertesét!!
Szép napot!

You Might Also Like

5 hozzászólás

Facebook