FOTD│ Olive garden

május 12, 2013



A pénteki babarózsaszín szerkómhoz viselt sminkről hoztam mára egy képet. Nem akartam túlzásba vinni és a szememen is hasonló árnyalatot használni, ezért inkább egy erősebb, de hétköznapra is vállalható olívás színt választottam. Annyira gyönyörű színe van ennek az (52) Olive garden fantázia nevet viselő árnyalatnak, ráadásul az ebayről szerzett szemceruzát használva alapnak még tartós is!! 


Felhasznált termékek listája:
  • Loreal Nude Magique BB krém minta ( medium)
  • S-he szemöldökceruza (002 barna)
  • Lovely Napsütötte szint kölcsönző arc-és testpúder
  • Essence mono (52 Olive garden)
  • MaxFactor Max Effect szájfény (12 Sweet Red)
  • Essence get big! Lashes dúsító szempillaspirál (fekete)
  • Perfect Liner Pencil  Ebayről


Nektek meg van ez az Essence mono?




You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. Nincs meg, de már kicsit bánom, hogy nem vettem meg (ez kifutó szín volt most legutóbb, ugye?)
    Idegenkedtem a zöld színtől a szememen, pedig nagyon szép a képek alapján! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is a leárazáskor vettem, igaz korábban is szemeztem vele. Olyan "fáradt zöld"-nek mondanám, de épp az tetszik benne hogy nem hivalkodó,élénk.

      Törlés
  2. Én is megvettem akciósan és imádom, annyira szép színe van! Én krémes festékek felé szoktam főleg használni, úgy még intenzívebb színe van, tegnap pont ezzel készült sminket viseltem én is :)

    VálaszTörlés

Facebook