OOTD- Think Pink :)

május 10, 2013


Kicsit mellőztem az outfit posztokat az elmúlt egy hétben, mert egyik olvasóm szerint túlságosan turis-hatásúak az összeállításaim :(  Bevallom ez kicsit elkedvetlenített, na nem a hozzászólás, hisz az ultrapöpec ha visszajeleztek mi tetszik és mi nem. Inkább az, hogy valóban fakóbbak a színek ezeken a képeken, mint az életben és emiatt tényleg csökken az esztétikai élmény. (ha ez a kifejezés egyáltalán kompatibilis velem:) 
Egyenlőre nem tudom jobb minőségben megoldani és igazából azt sem értem miért nem sikerülnek olyan jó minőségűre a körmös és outfit képek, mint a többi. (?) Ilyenkor megadja magát a telóm és nem hajlandó együttműködni!!

                                                           Rövid ujjú póló- New Yorker
                                                           Bordó nadrág - New Yorker
                                                           Karkötő - C&A
                                                           Nyaklánc - (?)
                                                           Cipő -  a  cipővásárról:)

Nem vagyok az a rózsaszín lány. Nem rajongók a rózsaszín dolgokért magamon, a cipő fazonja viszont nagyon megtetszett a Vásáron, de sajnos mire észbe kaptam már ugyanez kékben az én méretemben  nem volt:( Így maradt ez a pink árnyalat,ami ha jól belegondolok inkább púder szín....de mindegy is mert akármilyen szín is,nincs hozzá semmi ruhám, se táskám. De eszembe jutott a bordó nadrágom amit jó pár hete vettem ez  azért valamennyire illik hozzá. A felső viszont egy sima, konkrétan semmilyen színű /ahogy a képen is látszik, ez egyszer hihettek a képnek:)/ rövid ujjú, amit felkaptam hozzá. A nyaklánc fellelhetőségéről, fogalmam sincs, csak arra emlékszem hogy 290ft-re árazták rögtön azután hogy meggyőztem magam: 1000ft nem ér :))
Ma egyébként a Fül-Orr-Gégészeten kezdtem a napot, szóval ahhoz képest, hogy orvoshoz mentem elég vidám szerelésben indultam útnak.

You Might Also Like

6 hozzászólás

  1. Remélem nincs semmi komoly bajod!
    Nekem tetszik ez az összeállítás, az a karkötő annyira feldobja az amúgyis színes szettedet :)

    (majd az Eveleine 3D thermo feszestíő szérumról írnál véleményt, ide vagy külön bejegyzésben vagy az én blogomra a Rossmannos bejegyzéshez? Előre is köszönöm! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs nagy baj, sőt mai nappal gyógyultnak nyilvánított az orvos!:)
      Az Eveline Thermo karcsúsító szérumról önmagában nem akartam írni, viszont beszereztem nyárra az ellenkezőjét:) a Slim 3D hűsítő karcsúsító szérumot. A kettőről együtt tervezek írni egy kicsit később.

      Törlés
  2. Cuki összeállítás, tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Én voltam aki azt írta, hogy a színek kissé fakók. Nos épp ilyen nyakláncom van ( én az I'am-ben vettem kb. 4000 Ft-ért :D), és tanúsíthatom hogy élőben az is sokkal élénkebb, tehát biztos minden más ruhád is. :)

    VálaszTörlés
  4. Heyyy. :)

    Nagyon tutiba lőttél nálam ezzel. Imáááááádom most a korall színt. Nekem nagyon bejön ez az összeállítás. Aki pedig nem rendelkezik vizuális látással, hogy beleképzeljen egy kis élénkebb színt, annak úgy kell. Kérünk még! :)

    VálaszTörlés

Facebook