Április Kedvencei

május 08, 2013




 Nem kezdek bele milyen gyorsan véget ért  április is, és hogy mennyire bolondos volt időjárás szempontjából. De tényleg gyorsan eltelt ez a hónap is..  nekem olyan érzésem van mintha csak múlt hónapban számoltunk volna vissza éjfélre várva :)
 Április a tavasz jegyében telt nálam, előkerültek a nyári ruhák, cipők. Gyönyörű tulipánok hajtottak ki mamám kertjében, neki álltam ismét rékázni és sajnos a vizsgákra készülés is beindult. Végre igazi, lédús paradicsomból készíthettem a salátát és a legfontosabb, anyum 50. születésnapját is megünnepeltük úgy ahogy az ilyen kerek évfordulókat illik :)






Áprilisban sok új termékkel ismerkedtem, itt van mindjárt a Nivea krémdezodor ami eddig számomra ismeretlen volt. Azóta viszont jó pajtások vagyunk és úgy tűnik az izzasztóbb napokon is megállja a helyét. Ha szemhéjpúder akkor még mindig inkább a barnásabb árnyalatok jöhetnek számításba - próbálok nyitni a színek felé, több kevesebb sikerrel - ezért a hónap legtöbbször kézbe vett monoja ez az aranybarna árnyalat volt (59 copper island) a jövő viszont a palettáké, legfőképp az új kedvencemé a GLO minerals-é, amiről már született is bejegyzés.

Ideje volt rásegíteni a szolárium adta barnaságra (mondjuk a barnától még messze állok, inkább halvány bézsnek titulálnám magam) és előkerült a tavaly nyári Balea Magic Summer önbarnító testápolóm, róla egyenlőre csak annyit: eszembe jutott miért is nem fogyott el tavaly de rendületlenül kenem magamra, mert nagyon kell az a "napsütötte barnaság"!!!!!!

Végre valahára neki kezdhettem az új, Eveline  6in1 bb krémemnek, már alig vártam. Már készülőben a teszt róla, csak győzzétek kivárni!:) 
Christina Aguilera Christina illatának testápoló változata, mennyei. Nem csak a múlt hónapban, inkább örökké. Én ezt ugyanúgy és ugyanoda használom, mint a rendes parfümöt annyi, hogy ez krém állagú de eskü, hogy ugyanolyan sokáig bírja, sőt.
Lovely kollagénnel dúsított (?) szájfénye is bekerülhetne bármelyik hó kedvencei közé, mert bármelyik évszakban helytálló színe  van. Labbelo Rose ajakápolóra hó közepén nagy szükség volt, mikor a náthának köszönhetően  teljes dehidratáltság lett úrrá az ajkaimon.

S-he szemöldökceruza bár nem tartozik a legjobb ceruzák közé (túl kemény) azért a hónapban használgattam-használgattam hát ha elfogy.....nem fogyott. Essence Nail art alaplakk iránt kettős érzelmeket táplálok: egyrészt nem látom értelmét, felesleges kacatnak érzem az így is szűkös körömlakkos dobozkámban, másrészt mikor lemosva a színes lakkot nem elszíneződött, sárgás körömágyat látok magam előtt tök hasznos találmánynak vélem.

Utoljára maradt a hónap kedvenc ékszere, ami ezúttal ez a vintage hatást keltő, arany-fehér gyöngy fülönfüggő. Szeretem mert elegáns, figyelemre méltó mégse hivalkodó és ami a legjobb, hogy a látszat ellenére egyáltalán nem húzza le a fülem, pihekönnyű.


You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Nagyon érdekes ez a Nivea krémdezodor, még nem is hallottam róla. Megkérdezhetem hol vetted? Szívesen kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Müllerben vettem még a Glamour-napok idején. Én se láttam korábban ilyen típusú deot, ezért is vettem meg:)Írtam is róla már tesztet, jó-jó de annyival nem tud többet, mint a hagyományos izzadásgátlók:
      http://bizsumania.blogspot.hu/2013/04/teszt-nivea-dry-comfort-izzadasgatlo.html

      Köszi,hogy írtál!

      Törlés

Facebook