Sárga táska és ami benne van

május 06, 2013


Frissített "Mi van a táskámban" bejegyzéssel készültem mára. Ugyan korábban már volt egy ilyen írásom, de az - köszönhetően a bloggernek, ami törölte a február előtti összes bejegyzésem képét - köddé vált, úgy hogy épp itt volt az ideje egy update-nek.
Magáról a táskáról csak annyit, hogy a valóságban is hasonló színe van, mint a második képen. Tipikus nyári tatyó, olyankor amikor beköszönt  a  jó idő sűrűbben szoktam váltogatni a táskáimat és mivel van egy-két színesebb darab is, ezért gyakran párosítom a felsőm vagy nadrágom színéhez.
Jelen esetben narancssárga felsőmhöz kerestem elő ezt a tavaly nyári darabot (szegedi Nagy Áruház)  Sajnos a cipzárja már megadta magát, de elég mély ahhoz, hogy így se hagyjak el belőle semmit. (eddig legalább is)



1. Gyógyszerek, parfümminták és mini tükör: Csak nemrégiben szoktam rá, hogy parfüm mintát hordjak magammal arra az esetre ha napközben 'újra fújnám' magam ahelyett hogy az otthonit hordozgatnám. Sokkal praktikusabb is lenne, ha napközben nem felejteném el használni:)

2. Szájfény, korrektor egyéb kenceficék: A kis tégelybe az Eveline-es testápolómból tettem egy keveset arra az esetre, ha nagyon ki lenne száradva az arcom -ami nálam elég sűrűn előfordul, szóval nagy segítség amikor  jókora területen kezd el hámlani a bőr az orrom alatt:) A mentolos inhalátor is jószolgálatot tesz alkalomadtán, legfőképpen télen ennek ellenére egész évben benne van a táskában.

3. Napszemüveg: Abban a cuki zebra mintás tokban tartom a napszemcsim, már hogy elméletben...mert rendszerint ha nem épp a naptól véd, akkor vagy a fejem tetején viselem vagy a komódon csücsül. De semmi esetre sem a neki szánt tokjában. Gyakran viselek napszemüveget télen is, ha vakít a hó, ezzel próbálom kivédeni az idő előtti ráncokat a szemem körül :D

4. Pénztárca: Ugyebár létszükség. Az meg totál véletlen, hogy passzol a táskához.

5. MP4: Bár zene hallgatásra alkalmas a telefonom is, én mégis szívesebben hallgatom erre alkalmasabb kütyün a talpalávalót. Száz éves szegényke, hivatalosan még filmet is lejátszik de kb. egyszer ha használtam ilyen célra.

6. Kézfertőtlenítő gél: Van egy a kocsiban és van egy mindig a táskámban. Na, nem mint ha ennyire kényszeres tisztaságmániás lennék, de mindig jól jön.

7. Szemüveg: Szemüveges vagyok, sajnos távolra rosszul látok így elvileg állandóan kellene hordanom a szemüvegem, de nem bírom rá venni magam. Így inkább mindig magamnál tartom, hogy ha tájékozódási problémán akad egyből előkaphassam :)

8. Határidőnapló, toll: Kínosan pontos naplót vezetek arról, mikor hová kell mennem, de nem azért mert egyébként elfelejteném, csak hogy megmaradjon az utókor számára:) Feljegyzem az   Olajcsere, a fogfájásom, és az utolsó kutyafürdetés időpontját is....

9. Intim törlőkendő: Igazából nem az eredeti felhasználási módra használom. Nyáron a nagy melegben, ha megizzadok ez gyors segítség szappan és víz helyett.

10. Bevásárlótáska: Egy mindig van nálam, bár rendszerint kiderül hogy legalább kettőt kéne magamnál tartanom.


Ti ennél több vagy kevesebb cuccot cipeltek magatokkal nap, mint nap?



You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. Pénztárca, fésű, telefon, kulcsok, beléptető kártya (a munkahelyemre :)), egy-két sminkcucc, jegyzetfüzet, fésű, tollak, rágó...azt hiszem ennyi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fésűből csak egyet, nem vettem észre, hogy már írtam egyszer :D :)

      Törlés
    2. Nálam lemaradt a teló és a kulcsok, de értelemszerűen azok is benne vannak a tatyóban.

      Törlés
  2. A határidő naplóban nagyon egyek vagyunk!! :) Felírom még a betegségeim időpontját is, meg a pontos okát. :D Én is felírom mikor hova megyek, meg hogy mit vettem. Körömlakkokból egy kis mintát szoktam oda festeni. :DD Illetve nekem barátom van, és azt is feljegyzem melyik napokon találkoztunk. Lassan egy évesek vagyunk, és szuper lesz statisztikát készíteni hogy 365 napból hányszor találkoztunk. :) Szerintem csudijó kis dolog ez a füzetvezetés, az meg külön tetszik hogy nem csak én vagyok olyan aki tényleg mindent felír. :DDDd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy szeretem én is visszanézni -akár az előző évben használt naptáramat is- hogy mik és mikor történtek.
      Olyan aranyos, hogy feljegyzed mikor találkoztok a barátoddal:)
      Nekem nem kell ilyesféle feljegyzést készítenem, mert együtt élünk, esetleg azt hányszor nem aludtunk együtt:))

      Törlés
  3. Szia!

    A nálam mindig van pluszban: blogos fűzet, hajkefe, tampon, zsepi, smink. :)

    A gépolajon majdnem behaltam. :D

    VálaszTörlés
  4. Haonló cuccokat hordok én is, bár nálam van bedobálva körömlakk is :D mindig amilyen éppen van rajtam, aztán összegyűlik vagy 4-5 a táskámban, mert elfelejtem kivenni őket :D még +ban van nálam most egy könyv is, amit nemrég kezdtem olvasni :)
    Nagyon tetszik a táskád színe és a pénztárca...imádnivaló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért nem nagyon szoktam sminkcuccokat hordani a táskámban, mert attól rettegek hogy becsipog valamelyik az üzletben aztán magyarázkodhatok ezerrel.... Jártam már úgy pl. parfümmel (igaz szerencsére befelé menet) hogy rajta maradt a vonalkód. Olyan kellemetlen szitu :(

      Törlés

Facebook