Tavaszra hangolva 7. - Nyereményjáték LEZÁRVA

május 01, 2013


Azt hiszem hivatalosan is véget ért a tavasz, ha volt egyáltalán így a "Tavaszra hangolva" sorozat lezárásaként egy  nyereményjátékot indítok útjára. Csak úgy, mint az első nyereményjátéknál most is egy általam válogatott  6 termékből álló beauty-csomagot nyer egyetlen szerencsés nyertes.



 Nyeremények:
- Essence 2in1 szemkihúzó toll (fekete)
- Manhattan körömfehérítő ceruza
- Kerry Katona Outrageous tusfürdő (100ml)
- Kerry Katona Outrageous testápoló (100ml)
-  Világos kék nyaklánc
-  Kék fülbevaló (Orsay)




A játékszabályról:
- A játékra bárki ( aki magyarországi postacímmel rendelkezik) jelentkezhet.
-A blog  rendszeres olvasói +2 eséllyel indulnak.
-További +1 esély jár:
                     - ha megosztod a Nyereményjáték miniképét (alul) a blogod oldalsávjában
                                         vagy  egy  bejegyzés formájában.

                     - ha Bloglovinon keresztül is követed a blogot.
     
Jelentkezni a bejegyzés alatt, megjegyzés formájában névvel (amilyen néven követsz itt vagy Bloglovin keresztül a blogot) és email elérhetőséggel lehetséges.Az esetleges névtelen jelentkezők is írjanak nevet, pls!!
A játék május 1.-től 15. éjfélig tart, sorsolni előreláthatólag másnap fogok a random.org segítségével.

Végezetül szeretném megköszönni, hogy ennyien  vagytok és olvastok! Nem is gondoltam volna annak idején - mikor még csak olvasó voltam - hogy ennyire jó érzés saját oldalt "alkotni", szerkeszteni, a hasonló érdeklődésű emberkékkel tapasztalatot cserélni. Jó érzés ennek a közösségnek a tagja lenni!

Kérlek ezt a logót használd a blogod oldalsávjában!



You Might Also Like

24 hozzászólás

  1. Girl Power
    betrunkengedanken@gmail.com
    +minikép oldalsávban megosztva!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia.

    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Itt Monika néven, bloglovinon Kisfekete Cica néven követlek.
    Mail címem: kisfeketecica@gmail.com
    Köszi szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  3. Réka Réka P. néven követlek és régi olvasód vagyok :) Megosztottam a képet a blogom oldalsávjában (rekablogol.blogspot.hu), valamint bloglovinon is követlek uezzel a névvel.
    preka87(kukac)gmail.com a címem
    Nagyon köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Yvcsi néven követlek, Bloglovinon Ivett Bicsák néven.
    e-mail: yvette_14@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget! : )

    VálaszTörlés
  5. Lénácska néven itt
    Duka Magdolna vagy Lenacska88 néven bloglovinon
    minikép megosztva a blog oldalsávjában :)
    lenacska88@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra!!! :)
    rone2122 néven követem a blogod.
    Bloglovinon Schmidt Renáta néven követlek.
    Mail címem: rone2122@gmail.com

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Fairyland néven követem a blogodat, és a bloglovinon is ezen a néven követlek.
    Kitettem a játékot a blogom oldalsávjába : http://fairyland088.blogspot.hu/

    Köszönöm a játékot. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Dalma ( : néven követem a blogod már régebb otta. +2
    Bloglovinon Sánta Dalma-ként követlek.+1
    E-mail cimem: dalma.snt@gmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Beautyblog Gabica néven követlek itt és Bloglovinon
    , mióta használom.
    A blogon is írok bejegyzést a játékodról (majd linkelem ide nekem, hogy meg tudd nézni)

    Köszönöm a játékot, aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a link, ahogy ígértem :) :

      http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/05/jatek.html

      Törlés
  10. Szia!

    CRaPTRaSH néven követlek itt, a mail címem: craptrash@hotmail.com

    Köszönöm a lehetőséget! :]

    VálaszTörlés
  11. szia! cs.szandraa néven követlek, mail cím: csongedi_szandra@citromail.hu
    köszi a játékot ! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek már egy ideje.
    Kitettem a blogom oldalsávjába itt a link:http://ancsa97.blogspot.hu/
    E-mail:aniko_farago@freemail.hu
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Gabriella Branyiczky néven követem a blogod, e-mail címem: gabriella.branyiczky@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Ezen a néven követlek itt és Bloglovinon is! :)
    E-mail címem: coziamstephanie@gmail.com.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nikóca T. néven követem a blogod.
    E-mail: nikosz89@freemail.hu
    Köszi a játékot, szupi nyeremények! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Manna (mannakörmök) néven követem a blogod itt és bloglovinon is.
    Megosztottam a blogom oldalsávjában a képet:
    http://mannakormok.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Enikő Széles néven követlek itt és Bloglovinon is!
    E-mail: enci97@vipmail.hu
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Gumikacsa20 néven követlek Google- n és Bloglovin- on keresztül.
    Az e- mail címem kecskemeti.hajnalka@gmail.com.
    Köszönöm szépen!
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  19. Szia, köszi a lehetőséget! :) Franciska,Franya néven követlek (Bloglovin-on Vezekényi Franciska), emailem: franciska97@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia ,szeretnék jelentkezni!

    2 esélllyel indulok :)

    Ibolya Jankó néven követem a blogod, nyilvánosan.

    ibolya.janko@gmail.com

    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  21. szia! :)
    a blogod itt Orsi Szemán néven követem, bloglovinon pedig Sz. Orsiként. E-mail: szemanorsi@citromail.hu
    Köszi a játékot, szuper kis csomagot nyerhet a szerencsés:)

    VálaszTörlés
  22. sziia!
    réka kerekes néven követlek
    email: reka0804@gmail.com
    a játékot kitettem a blogom olvasdájába: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés

Facebook