Outfit hétvégéről

június 25, 2013



kép kattintásra megnő





A hétvégi szerkómról hoztam ma képet. A nadrág már szerepelt egy ilyen bejegyzésben, nagy kedvenc olajzöld f&f darab jó régről.  A felső sem épp új, a megboldogult Jeans Club-os időkből való. //A képek minőségével megint bajban vagyok, mert a nadrág színe még csak csak közelít a valósághoz de a felső árnyalata ezeken a képeken botrányosan fakó a valósághoz képest:(//







Szeretem ezt az összeállítás, ha valami hivatalos ügyet kell intézni gyakran kapom fel őket együtt. Persze olyankor a papucsot elegánsabb félcipőre váltom. A kiegészítőket szoktam variálni, most épp erre a különleges darabra esett a választás. A különlegessé épp 'nem jön át' a képeken, ami a kapocsban rejlik vagy is épp annak hiányából. (hmmm...ez a mondat elég körmönfont és értelmetlenre sikeredett:)) A lényeg, hogy az  egész nyaklánc sodorva van, az egyik végén lyuk, azon kell átbújtatni a másik, vastagabb csomóban végződő részét. És ennyi, első hallásra nem tűnik strapabíró megoldásnak pedig elég nehéz maga a nyaklánc is, mégse esett még le soha. Nagyon régi, arra sem emlékszem honnan való, vettem e vagy kaptam....érdekes, ilyen se volt még, pedig minden ékszeremre emlékezni szoktam:D
                                                                            
                                                              Ing - Jeans Club
                                                                Nadrág - f&f
                                                               Papucs - Piac
                                                               Nyaklánc - ?

Ha még nem követnél BLOGLOVINon ide kattintva megteheted :)

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Nagyon csini osszeallitas!Az a nadrag valmi csodas gatyo.Mikor lesz uj poszt?:)Varjuk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Már itt is az új bejegyzés egy termékteszt képében:)

      Törlés

Facebook