Kiegészítők nyárra: h&m, New Yorker, F&F HAUL

június 22, 2013


 Szerdán a  sikeres vizsga után benéztem az Árkádba, nem is annyira a kínálat miatt inkább a klíma az ami vonzott, főleg hogy másfél óra volt busz indulásig:)
Ahogy legutóbb is, most sem nagyon találtam semmi olyat ami igazán megmozgatta volna a fantáziám. Annyira egyhangú, unalmas a ruhakínálat az idei nyáron, hogy nincs is kedvem vásárolni. Persze a forróság is közrejátszik, mert hiába a légkondicionáló a próbafülkékben azért még így is fülledt az légkör. 



Kiegészítőkből  azért így is sikerült találni három apróságot, ami jól jöhet a nyáron. Ilyen hűségben a nyakláncok parkoló pályára kerülnek nálam, mert nem jól tűröm ha a a hajam miatt egyébként is izzadt tarkómat még pluszban melegíti valami. Ilyenkor inkább a fülbevalókat favorizálóm még inkább a hajba való mütyüröket.

hajdísz/kitűző (h&m) - 250ft//                 gyűrű( newyorker) - 590ft//                     tollas mütyür (newyorker) - 290ft                 


A h&m-ben már elkezdődött a leárazás, de a ruhák most nem fogtak meg. Annál inkább a kiegészítők, persze többnyire azok amikért pofátlanul elkérnek 3-4 ezer forintot is akár. Már pedig annyit én nem adok azért, amit ennek az árnak töredékéért megrendelek külföldről. Viszont az akciós bizsu állványon rátaláltam erre a cuki virágos hajba valóra, nem is hagytam ott. Ami külön tetszik benne, hogy nem 'szövet' anyagból van, hanem műanyagból mégis ránézésre porcelán-hatást kelt a maga púder színével. A héten kontyban tudtam csak hordani a hajam, jól mutattak benne ezek a kis rózsák.
A fehér gyűrű és a tollas akármit már a New Yorkerben vásároltam, már ott is dübörögnek a akciók. Ott azért már láttam olyan ruhát ami tetszik ugyan,de a minőségük miatt - konkrétan egy kímélő mosás után úgy ki van nyúlva, mintha százszor mostan volna - mégse csábultam el. A bizsu állványok körül viszont legalább 20 percet tötyörögtem, végül ezt a két bizsut vettem. 
Őszintén szólva csak sejtéseim vannak milyen kiegészítő lehet ez a tollas, szóval aki tudja az írja meg légyszi!!:)
Először hasonlóan a most újra divatba jött fülgyűrűhöz hasonlónak gondoltam, de lehetetlennek tartom hogy ezt az éles, karom szorítást bárki is el tudná viselni akár csak egy percig is a fülén. 
Szerintem inkább hajba való, de az meg igen bénán nézhet ki. Én kifejezetten DIY hozzávalónak szántam a maga 290ft-os árával, de egy fesztiválos outfit részeként mondjuk a farmerre aggatva mutatós lehet.
Farmer short (f&f) - 2300ft


F&F-nél is jó akcióra bukkantam még múlt hét végén, én kifejezetten rövid nacit kerestem mert bár eddig óckodtam tőle a fehér lábaim miatt. Akkor ott hagytam, mondván úgy se hordanám de ez a pár nap kánikula rádöbbentett hogy muszáj lesz. Rájöttem soha nem is lesz barnább a lábam, ha egész nyáron térdnaciban tolom. Így meg nyár elején talán kevésbé gáz, mint augusztus elején :)) 2300ft volt az ára, kényelmes és ennél többet nem is kell tudnia. Ezen kívül jó áron lehet még bermudákhoz és vászon rövidnadrágokhoz jutni. Úgy volt 1800-ért veszek egy vékonyabb anyagút is, de már csak rózsaszínben volt.


Hogy viselitek a kánikulát?
Ilyen melegben elviselitek magatokon az ékszert vagy no bizsu?

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. a viragok nagyon jok ;) szerintem en is ma benezek a h&m-be.Nagyon jo dolgokra tettel szert!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az meg kimaradt ,h en szemely szerint ilyen melegben tobbszor hordok nagyobb fulbebalot,szoneset mint telen+gyurumet mondig hordom.es te? tovabbi szep napot!!

      Törlés
    2. Fülbevaló jöhet ilyenkor is, de a gyűrű ilyen melegben engem zavar. Találtál valamit h&m-ben?

      Törlés
  2. Hu..nagyon koszi az infot!!Igen :) egy gatyot,cipot es egy ugyan ilyen hajdiszt a westendben

    VálaszTörlés

Facebook