Üresjárat #4.

július 04, 2013




Csak gyűjtögetem-gyűjtögetem hétről hétre az üres flakonokat, totál büszke vagyok magamra mert egyre sűrűbbek az ilyen fajta bejegyzések. Ami azt jelenti, hogy fogyasztom is a smink,-és egyéb termékeket nem csak feleslegesen vásárolom őket, hanem tényleg hasznukat is veszem.
 Két szemceruzát is kivégeztem júniusban: a MaxFactor Masterpiece miniceruzát még tavaly előtt Karácsonyra kaptam  egy szemhéjpúder, egy spirál és egy szájfény társaságában. Elég jól bírta pedig tényleg elég kicsike volt, már akkor is amikor megkaptam. Mondjuk főleg csak alkalmi sminkekhez használtam, hogy tovább tartson. Bár még van benne valamennyi, de már képtelenség hegyezni, így maximum bázisként tudnám használni, mondjuk nem igen hordok olyan sminket amihez szénfekete alapra lenne szükség:D
A She- stylzone barna szemöldök,-és szemceruzát is kedveltem, bár a márkáért nem vagyok oda. Viszont ez kellően kemény volt és az árnyalat is pont megfelelt a szemöldökformázáshoz. Totál kifogyott, mint látjátok az utolsó morzsát is "kisajtoltam" belőle. Még nem találtam meg a tökéletes utánpótlást, a NYX szemceruzát próbálgatom erre a célra de muszáj találnom más megoldást.

Az Eveline S.O.S.  repedezett,- és töredezett körmök elleni erősítőjéről már nagyon sokat  áradoztam, nem teljesen fogyott ki de annyira besűrűsödött hogy használhatatlanná vált. De már rég beszereztem a következő üveggel és bár azt vettem észre, hogy idővel "megszokta" a körmöm és mint ha kevésbé nőne tőle így több, mint fél év elteltével viszont a repedezettség ellen még mindig ez a legjobb és érezhetően erősebbek is. 
NYC ajakfilcről élesben készült pár hete, a 7 nap 7 rúzs kihívás keretein belül kép akkor leírtam róla mindent. Épp, hogy kezdtem  megszeretni mikor kifogyott vagy inkább kiszáradt (?) Új korában se adagolta szépen a festéket - pedig lefóliázott darabot vettem meg - mindig is az volt a benyomásom, hogy egy félig kiszáradt filccel dolgozok. A szín tetszett a filces megoldás kevésbé, sokkal kevesebb ideig bírta mint egy átlag rúzs és felvitele is macerásabb.
Balea tusfürdők mennyei illata gondolom senkinek nem újdonság, ez a citrusos vonal teljesen magával ragadott. Mindig azt hiszem az épp aktuálisnál már nem jöhet jobb. Így volt ez ezzel a grapfruitossal is, aztán rátaláltam a jelenlegi lime-aloe vera változatra:D

Nektek meg van valamelyik termék?


You Might Also Like

8 hozzászólás

  1. A tusfürdö nekem is megvan. Egyszerûen imádom :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szereted a citrusos vonalat, próbáld ki a lime-aloe vera változatot, az is isteni!

      Törlés
  2. Én a catrice ajakfilcét próbáltam csak, de az nagyon bevált :).. mondjuk lassan kezd kifogyni nekem is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most egy időre leálltam a filces megoldással, max. a kifutótermékek közül ha lesz kipróbálok egyet. Én ezt az NYC 1100ft körüli áron vettem annak idején mikor berobbantak, de mai fejjel ennyit biztosan nem adnék érte.

      Törlés
  3. Nekem ezek a filces megoldások annyira nem jönnek be. Ugyan még nem próbáltam, de valamiért mindig az jut róluk eszembe, amikor a kislányok színes filctollal festik ki a szájukat vagy a körmeiket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Most hogy írod, visszagondolva tényleg olyan volt a felvitele (főleg a vége felé) mint mikor kifogy a filctoll, de még azért próbálsz vele írni. Elég béna megoldás, legalább is ez a NYC-féle.

      Törlés
  4. Én a filces ajakszínezőkkel még nem próbálkoztam. Nézegettem őket, de mindig mentek vissza... valahogy nem passzolnak nekem. Díjat kaptál tőlem:http://picimosoly.blogspot.sk/2013/07/gabicatol-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm a díjat!:)
      Nem vesztettél sokat, nem jobbak sőt mint egy rúzs. Szerintem még addig se tart, mint egy rúzs vagy szájfény:(

      Törlés

Facebook