"Egy Gyűrű mindfelett." (haul)

július 01, 2013





...esetemben inkább három. Mániákus ékszergyűjtőkhöz, mint amilyen én is vagyok már eljuthatott a hír, hogy múlt héten megkezdődött a szokásos bizsu leárazás a Six-es állvánnyal rendelkező üzletekben és az I am-ben is. A szokásos árakon; 550-,800-,1100,-ft-ért bővíthetjük ismételten a kollekciót.
Múlt héten Szegeden szedtem meg magam, ma pedig Csabán vásároltam be gyűrűkből.
Az utóbbi időben különösen vonzódom  a nagy méretű, feltűnő gyűrűkhöz és ami még szokatlanabb az arany(ozott) árnyalatokhoz.
Így lehet, hogy mindhárom szerzemény alapvetően ilyen színben pompázik mégis mindegyik külön 'egyéniség' más-más alkalomra.


A hatalmas fehér bogyós gyűrű - ami akár önvédelmi fegyverként is megállja a helyét - már szerepelt a blogon egy korábbi haul bejegyzésben de még egyszer elhoztam mert ide kívánkozott az újak mellé. Kivételesen őt a New Yorkerben találtam, 590ft-ért.
A négy soros, sodrott annyira fura, hogy már szép. Kábé ez jutott eszembe róla mikor először megláttam. Sajnos a gyűrűsujjamra (amin a legjobban mutatna) picikét nagy, így felváltva hordom ott és a középsőn ha esélyes hogy elhagyom mondjuk a mosdóban:)  Ő rá a c&a állványon bukkantam 550ft-os áron.
A harmadik szépség friss, ropogós mai darab szintén c&a-ból csak épp a csabaiból és 800ft-ért. Imádom ezeket a 3in1-ben darabokat, olyan  dögösek együtt. Külön-külön viszont szolidan elegánsak. Van már egy hasonló hármasom, sajnos azok idővel elkezdtek kopni és az egyikből kiesett a kő is, de tényleg sokat nyúztam szóval érthető.

Follow on Bloglovin

Nektek melyik tetszik?
Kedvelitek a hangsúlyos gyűrűket?

You Might Also Like

3 hozzászólás

  1. En is gyuru "manias" vagyok :) nagyon jol fel lehet veluk dobni barmilyen ruhat.A 2. gyuru favourite

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik nagyon tetszik! Nekem is bejönnek a hangsúlyosabb darabok, de annyira rövidek az ujjaim, hogy borzalmasan mutatnak rajt:(
    Így maradok a vissza fogott daraboknál.

    VálaszTörlés
  3. Mind a három nagyon tuti! Az én kedvencem a türkizes három karikából álló. =) Ősszel én is rá voltam kattanva a nagy gyűrűkre, most karkötő mániám van. :D

    VálaszTörlés

Facebook