Fashion/Beauty Photo Challenge #1.

július 14, 2013

A Wish for beauty blogon találkoztam  először evvel a  fotós kihívással és bár tetszett az ötlet, egészen mostanáig vacilláltam hogy csatlakozzam e. Nem szeretem előre meghatározni miről kell írnom ráadásul meghatározott időben. Jó, persze úgy frissítek ahogy nekem tetszik, de ha már belevágok a többiekkel akarok haladni. Vagyunk egy páran akik részt veszünk a kihívásban és mivel ezen a héten kezdődött nem is maradtam le (nagyon). Ez a harmadik kihívás - ha  beleszámítható a saját kútfőből származó, rúzsos kihívásom is - amibe belevágok. Dii felosztását követve, hetente jelentkezem majd én is, a hét lezárásaként vasárnaponként.
Mindjárt itt az első ötös, ez még könnyű volt nem kellett egyik témán se sokat gondolkodnom. Később viszont lesznek fogós  témakörök, amikre egyenlőre ötletem sincs.



1) A szekrényed
Nos, jelenleg így néz ki a "gardróbom" egyik fele. Nem a legjobb megoldás, de ideiglenesen így tárolom a vállfás ruhaneműket amíg az új lakáshoz leginkább passzoló ruhásszekrényt meg nem találjuk. Tisztára, mint egy színházi öltözőben:) Roskadásig telepakolva, alul pedig halomban állnak a cipős dobozok. 

 2) Parfüm, ami nélkül nem tudsz élni
Az abszolút  kedvenc, talán örökre. Számtalanszor újravásároltam már ezt a parfümöt,legutóbb tusfürdő és testápolóval együtt. Ennél jobban hozzám illő illat nem hiszem hogy létezhet.

 

3) Valami, amit még nem viseltél
 Karácsonyra kaptam ajándékba ezt a gyönyörű antik hatású gyűrűt, de még sosem viseltem "élesben". Nem tudom miért, nem volt alkalom ahová ilyen stílusú ékszert felvehetem volna egy átlagos hétköznapra pedig túl extra.

 

4) Kedvenc szemhéjfesték szín
Ezt én úgy értelmeztem, hogy melyik az a szín amilyenre a legjobban/legtöbbször  szeretem festeni a szemem. Barna szemmel elvileg a legtöbb szín jól mutat ebből a quatro-ból egy egyszerű natúr sminket tudok összerittyenteni a reggeli rohanásban.


5) Legjobb vétel
Egy nagyon friss szerzeményt választottam a  legjobb vétel témakörben, mégis az utóbbi időszak legjobb vásárlása az egyszer biztos. Ezt a kék, kissé sztreccses nacit vadásztam le tegnap az Orsayből hihetetlen olcsón.  Utolsó darab volt és pont rám való, ilyen is ritkán történik velem :)

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Szia!
    Van számodra egy meglepim:)
    http://raindropsinsunshine.blogspot.hu/2013/07/engem-is-megtalalt-liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés

Facebook