Fashion/Beauty Photo Challenge #5.

augusztus 11, 2013



 Itt is vagyok  a fotós kihívás 5. részével ezen a kellemes és végre valahára 36 fok alatti vasárnap estén. A lakásban még mindig  beszorult levegő forrósítja a hangulatot:)  de a szabadban már kellemes, hűs szellők frissítik a levegőt..remélem marad még pár napig, mert az utolsó néhány napban már éreztem magamon, hogy bizony öregcsont vagyok és  nehezebben viselem már a tikkasztó meleget, mint eddig :DD
Jöjjenek és 'beszéljenek' helyettem a képek! Szép hetet nektek!


21) Kedvenc márka
 Itt rögtön két márka is eszembe jutott. Az egyik a  kedvenc - drogériás - sminkmárkám ami  a MaxFactor. A leghosszabb pillákat és drámai tusvonalat ezzel a két termékkel készítem. Testápolás témakörben lassan több, mint egy éve egyértelműen az Eveline Cosmetics viszi a képzeletbeli pálmát nálam.


 
22) Valami ami "feldob"
Jelenleg amitől totál elalélok és hevesebben ver a szívem ha ránézek az a héten érkezett - mellesleg majdnem 3 hónapja várt - ebay zsákmány, ez a csini köves nyakék. Hamarosan hozom róla és a többi ebay-es szerzeményről a bejegyzést.



23) OOTD/FOTD/EOTD amit egy tv műsor ihletet
Ehhez készítettem egy sminket is. A kedvenc sorozatom nem titok, jelenleg a Suits. A női szereplők csinosak, okosak  és persze inspirálóak, legalább is ami engem illet.  Ebben a kihívásban már szerepelt is Meghan, most egy általa ihletet sminket készítettem. (habár véletlenül se találtam meg a képet, amin hasonlítana az ő és az én sminkem:)


24) Természet ihlette
Ide is általam készített sminket választottam. Nálam az ehhez hasonló szemsminkek jelentik a természetest. Egy kis barna a szemhéjra és egy szempillaspirál,ennyi.


5) Ami(Aki) megnevettet
Ki más is lehetne, mint az én egyetlen, kedvenc négylábúm. Vannak vicces dolgai, tegnap is pár szem szőlőért olyan mutatványokat hajtott végre, hogy szakadtunk a röhögéstől:DD A tegnapi bohóckodásról nem készült sajnos kép, így marad ez.





 A kihívás korább részei:
Fashion/Beauty Challenge 1.része
Fashion/Beauty Challenge 2.része
Fashion/Beauty Challenge 3. része
Fashion/Beauty Challenge 4. része


You Might Also Like

2 hozzászólás

Facebook