Kedvencek│ Július '13

augusztus 09, 2013

 Júliusban nem vittem túlzásba a kenceficéket smink, testápolás és egyéb téren sem , de még a különösebb testápolást se erőltettem. Ennek legfőbb oka - de gondolom mindenki így van vele - hogy dög melegben nehezen  vagy inkább sehogy sem tudom elviselni magamon a zsíros krémeket és a pirosítónak se látom sok értelmét ha a rekkenő hőségtől egyébként is kipirulok.
Amiket viszont előszeretettel használtam július hónapban azok a színes körömlakkok és a  még színesebb cipellők. Hó elején  "kamu-barnultam" és fehérebb fogak után is ácsingóztam, röviden / és értelmetlenül/ összefoglalva a múlt havi kedvenceket.

Idén nyáron se jutok el strandra (bár annyira nem sajnálom), a "csakúgykifekszembarnulniakertbe"  pedig szóba sem jöhet nálam, ugyanis képtelen vagyok egy helyben se ülni se feküdni 5-10percnél tovább. Ezért került ismét kezembe a Balea önbarnító testápolója, amit még tavaly szereztem be és bár az illatával nem vagyok kibékülve elég látványos hatást lehet elérni vele már két használat után is. Óvatosan használtam, mert láttam már csúnya végeredményt az utcán:S Általában reggel kentem magam - ha eszembe jutott és nem kellett rohanni, mert nem az a gyorsan beszívódó fajta. Óvatosan kell vele bánni, mert mint általában a hasonló termékek nagy mennyiségben szeretnek a kevésbé eldolgozható hajlatokban megbújni és nagyobb mennyiségben koncentrálódni ami miatt itt-ott sötétebb árnyalatunk lehet mint szeretnénk.






Test/szépségápolás vonalon maradva amit nagyon csíptem a múlt hónapban az a Vademecum  2in1 OxyWhite fluoridos fogkrémje volt antibakteriális szájvízzel. Hó közepén vettem és ha nem is sokkal de azért észrevehetően  fehérebbek lettek a fogaim. (vagy csak bebeszélem magamnak?!)  A kis kiszerelés(nek tűnő) csomagolás ellenére gazdaságos, mert kevés is elég belőle. Sokkal praktikusabb is, mint a hagyományos tubusos változat.





Általában natúr sminkeket készítek, de a melegben még  
natúrabbra vettem a figurát és lényegében egy bb, egy púder és ez az Essence I love glam fekete púder állagú szemkontúr és szemhéjfestéken kívül a hónap utolsó napjaiban mást nem is nagyon viseltem. Szeretem mert a szivacsos applikátora ellenére precíz, kissé vastagabb tusvonalat lehet vele húzni és a helyén marad szinte egész napra.
Készülőben egy lakkos bejegyzés ahol szerepelni fog többek közt ez a Moyra lakk is, részletesebben majd akkor mesélek róla.  Legyen annyi elég, hogy jól passzolnak a kék szandival a türkiz körmök:)
Majd elfelejtetem az alig-alig látszódó, félig gyöngyös bokaláncomat, amit még 550ft-os áron vettem a c&a-ban. Kicsit hosszabb, mint az ideális méret de nem zavaróan.



Utolsónak hagytam a második legjobb vételt a hónapban (az első az Orsay-ban vásárolt naci volt, amiről ebben a bejegyzésben már meséltem) ez a kék virágos szandál ami még kényelmes is, leszámítva a cipzárt a sarkánál ami kellemesen kidörzsöli a lábam. Lassan ott tartok, hogy átkeresztelem a blogot BizsuMániáról CipőMániára mert kezd annyi cipőm lenni, mint ékszerem. Ami legjobban tetszik az a színe és hogy a magassága ellenére elég kényelmes (lenne, ha hátul a cipzár nem dörzsölné ki a sarkam:))


You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. Szép a szandid :) és a lakknak is nagyon jó színe van

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mona!Köszi! A lakk sajnos már a végét járja, de igazi nyári szín!

      Törlés
  2. A szandi tényleg nagyon szép. :) Még én is hordanám, pedig nem szeretem az ilyen telitalpúakat.

    VálaszTörlés
  3. de szép szandál és bokalánc! jó lehet a balea barnító testápoló is. *-*

    VálaszTörlés

Facebook