Fashion/Beauty Photo Challenge #6.

augusztus 18, 2013

Eljött ez a nap is, az utolsó ötös fogatot hoztam mára a kihívásból. Bevallom örülök hogy véget ért, mert egyre nehezebben találtam időt és témának megfelelő alanyt ennek a "kötelező" fotózásnak. Amikor elkezdtem még nem voltak ennyire sűrűek a napjaim, a kihívás felénél rájöttem, hogy ezt időigényesebb véghez vinni mint azt elsőnek gondoltam :)
Négy- öt bloggernél láttam eddig csak, hogy belevágtak ebbe a "challenge"-be beleértve Dii-t, aki a hat hetes felosztást "kitalálta". Mi is lett volna velem, ha napi szinten kellett volna posztolnom.....semmi! Valószínű bele se vágok. 
Mindenesetre  arra jó volt, hogy az olvasók, Ti <3 -akik egyre többen és többen vagytok (és ezt köszönöm!) - jobban megismerhessétek a stílusom a termékeket/illatokat amiket szívesen vagy épp soha nem használok vagy Bono kutyámat, aki kétszer is szerepelt  a kihívásban!!!!:D
Aki kedvet kapott hozzá -  annak ellenére hogy épp most ecsetelem mennyire örülök,  hogy vége :) - az feltétlen linkelje majd, mert szeretem olvasni mások hasonló bejegyzéseit. 
Jöjjenek hát az utolsó hét témái:

26) Valami ami neked készült
A legkedvesebb emlékek egyike ez az apu által nekem esztergált ékszertartó állvány, amit névnapomra kaptam pár éve. Az állvány talpán pedig az alábbi üzenet olvasható. Kissé kaotikus a látvány jelen pillanatban és a hosszú nyakláncokat nem is tudom rajta tárolni, de mégis csak személyre szabottan nekem készült.

 27) Lazy days
Például a tegnapi nap, amikor anyu meg én átruccantunk Szegedre shoppingolni és hajat vágatni egy kicsit. Fiúk nélkül, hogy ne kelljen a nyafogásukat hallgatni :DD Imádok vezetni, nem mondom hogy kikapcsol mert nem kevés koncentrációt igényel főleg ilyenkor nyáron, amikor "kiszabadul" a sok mami-papi az utakra és mennek mint hatökör (már bocsánat!)
28) Kék!
Ez az  outfit még a múlt heti őrjítő melegből való, most hogy nézem talán még a két hét múlva esedékes lagzira is jó lenne, szerintetek?!
29) Nekem van a legUNDOKABB macskám :)
Nem emlékszünk pontosan melyik évben került hozzánk, de kb 14-15 éve biztosan velünk van. Ezidő alatt talán egy kezem is meg tudnám számolni hányszor hagyta magát önként megsimogatni, szóval undok egy négylábú, de ennek ellenére vagy épp ezért Imádom!!!!


30) Kedvenc fürdő/testre való termék
Mondjuk a tegnapi vásárolt tusfürdő és nedves törlőkendő, holott nincs velük még sok tapasztalatom.  Mindkettőt ma próbáltam ki és az első benyomás elég pozitív.

A kihívás korábbi részei:
Fashion/Beauty Challenge 1. rész
Fashion/Beauty Challenge 2. rész
Fashion/Beauty Challenge 3. rész
Fashion/Beauty Challenge 4. rész
Fashion/Beauty Challenge 5. rész


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

4 hozzászólás

  1. A tusfürdők az egyik gyengéim, jól néz ki a csomagolása, kíváncsi vagyok milyen illata lehet. Hol vetted?
    Én is ma fejeztem be ezt a sorozatot. Keresem már az utódját, így vasárnaponként ez pont ideális volt nekem :)
    Milyen messze vagy laksz Szegedtől vagy melyik városban? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a link, ha érdekel a gyorsabb elérésért :)
      http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2013/08/6-week-fashionbeauty-photo-challenge-6.html

      Törlés
    2. Kellemes gyümis shake illata van, egyébként Dusch das márka ami a Müller sajátja és 295ft-ot volt ha jól emlékszem. Szeged ide 60km, autóval kb. 50 perc szóval nem távolság mégis ritkábban jutok el arrafelé így hogy épp az ellenkező irányba, Békéscsabára járok mindennap.

      Magát a kihívást, hogy kitaláljam melyik témához mit válasszak én is élveztem csak a fotózás-szerkesztés részét nem annyira :)
      A 29. kérdést kicsit másképp értelmeztük, de pont ezért szeretem az ilyen posztokat olvasni :)
      Köszi a linket!

      Törlés
  2. A tusfürdő nekem nagy kedvenc.Imádom az illatát és nem is szárítja a bőröm amiért plusz pont jár. :)

    VálaszTörlés

Facebook