Képmix │ Július

augusztus 01, 2013

Július is eltelt, gyorsan. Annak ellenére, hogy ebben a hónapban új fordulatot vett az életem, új emberekkel ismerkedtem/ismerkedem, új közösség, új kihívás vette kezdetét. Minden szép és jó.
Ami elmaradt ebben a hónapban az a méltó megünneplése a blog első születésnapjának. Szerettem volna nyereményjáték keretében megünnepelni veletek, de a hónapokkal ezelőtt e célra rendelt ebay rendelésem nem ért ide időben... és még most is várom:( 
No problem. Lesz játék, csak később amolyan utó-szülinapi hepaj!! Mivel augusztus végén van az én szülinapom ezért arra gondoltam együtt ünnepeljük a kettőt. De addig is jöjjön néhány montázs a nyár (eddigi) legforróbb hónapjáról:

 Beszereztem ismét 2 új surranót is, fantasztikusan jó áron. A hónap "kihívása" volt, hogy minél színesebb és feltűnőbb körmöket fessek. Ja, és a legjobb hogy a hó elejei (lásd rózsaszín szandis kép) hypo reklámba illő hófehér lábszáramon fogott valamennyit a nap így hó végére. Kezd elég jó színem lenni, nem is kell szoli vagy strand csak minden nap 20-20 perc séta az utca naposabbig oldalán:))



 Cowboy kalapos öregúr a buszon haza felé, így is kell!:) Nagy sokára, de végre kinéztem milyen telefont akarok. Kitettem háttérképnek is,  arra az esetre ha tényleg létezne a  Vonzás törvénye:)

 Megviselt virágcsokrok Mamám kertjéből, szegények nem bírták sokáig a lakásban.Hú  Utazótársam és a rajta lévő 20 zeneszám amit már unásig hallgattam. Ebben a hónapban a táplálkozásra is jobban - de még mindig nem eléggé - odafigyeltem, a reggeli például kihagyhatatlan. Ebédre leggyakrabban gyümölcsök, este pedig fehérjeturmix. Pfújj!!
Sorozatok terén hó elején még pangás volt így elkezdtük nézni a Jóbarátokat, lassan vége is. Nem is baj, mert elkezdődött a Suits 3. évada <3<3


Az öltözködésem főleg rövidnadrágból és pólóból állt, hogy minél nagyobb felületen érjen a nap ha már strandolni idén se jutok el. Új kiegészítőkre szert tettem és a nyár legjobb vételét  is nyélbe ütöttem egy  isteni kék nadrág képében az Orsay-ból.

Bono-ra kevés idő jutott, de azzal nyugtatom magam hogy ilyen hőségben nem is igényli annyira a mozgást. Fürdeni utál, habár májusban már megejtettük a kötelező fürdést de szerettem volna felfrissíteni, biztos nehezen viseli ekkora bundában a 40fokot. De a  slag közelébe se akar jönni:)) Valakinek valami jó trükkje, hogyan lehet megszerettetni egy kutyával a vizet??


Javarészt gyümi, zöldség és otthoni egészségesebb koszt, de azért becsúszott egyetlenegy  gyors kaja  is a szegedi kiruccanás alkalmából.

You Might Also Like

2 hozzászólás

  1. Boldog Szülinapot a blognak!!!!
    Bono de cuki O.O
    Nagyon jó volt ezeket a képeket nézegetni!

    VálaszTörlés

Facebook