Sóvárgások l AVON

augusztus 31, 2013


Egy új ismeretség révén a legújabb kampánykatalógust (13) már a múlt héten átnézhettem és sok hasznos(nak tűnő) terméket találtam a szeptember 5.-től rendelhető katalógusban. Nem sűrűn rendelek Avonból mert ritkán jutok katalógushoz és a rendelés is körülményes úgy, hogy két-három ember közvetít a tanácsadónő és köztem. Persze a katalógus online változatát átböngészem, de az nem az igazi, van ugyan a közelben egy Avon termékeket árusító boltocska de az esetetek 95%-ban zárva találom.
A mostani katalógusban annyi szépet láttam jó áron, hogy "muszáj" volt összeszednem és kiírnom magamból:)

Amire nagyon kíváncsi vagyok az az új őrület, a Mega Effects szempillaspirál.  Mit ki nem találnak?! A szempilláim azon kevés dolgok közé tartoznak amivel elégedett vagyok , az én esetemben  nem hiszem hogy sokkal nagyobbnak, hosszabbnak vagy dúsabbnak mutatná a pilláimat mégis borzasztó kíváncsi vagyok rá. Rami készített róla videót a napokba, nézzétek meg! A videó alapján nem tűnik teljesen haszontalan találmánynak:)


A kedvencem és amit biztosan beszerzek (legalább egy mintát) az az Ultra Sexy  parfüm, körte, magnólia, ámbra illatjegyekkel.  Vagy a Little Gold Dress illat is tetszik, bár a tartósságáról nem sok jót olvasni. Mindkettő 3000ft körüli áron kapható és mindkettő 50ml kiszerelés, bár az Avon parfümjei valóban nem olyan hosszan tartóak, mint mondjuk a best Christina Aguilera Christina illata, amiből ugyan 15ml kerül majdnem duplájába viszont nap végén is érzem magamon.




Kedvező áron lesz rendelhető kétfázisú sminklemosó (50ml) és ápoló szemfestéklemosó (150ml) is 620ft-ért. Nálam ez most nem hiánycikk és bár 50ml nekem túl kevésnek tűnik jókat olvasni a kétfázisú lemosóról.


Amit régóta tervezek beszerezni az a barnító vagy bronzosító gél, fel is csillant a szemem mikor pár hónapja megláttam, hogy az Avon is előrukkolt hasonlóval; Glow barnító gél néven. Dalma legutóbbi videójában megnézhetitek, hogy szuperál a gyakorlatban. Így hogy láttam még jobban inkább azt érzem; nekem kell!!!
Kicsit bánom, hogy a Planet Spa család csak most rukkol elő a Perfectly Purifying  arcradírjával mikor én már beszereztem az előző kampányban a ClearSkin 3in1 radírját. Bár azzal sincs gond, de szimpatikusabb vonal a Planet Spa és a mostani 899ft-os ár érte.

Kihagyhatatlan  számomra a (142-147 oldalakon ) a "2 termék 1098ft-ért" ajánlatuk: leginkább a tiszító teafa és uborka lehúzható maszk és a testpermet  csábít holott a legkevésbé testpermetre van szükségem most hogy vége a nyárnak.

Azzal a néhány Avon termékemmel ami van, alapvetően elégedett vagyok. A legerősebbnek a Advance Techniques , Planet Spa és Anew vonalakat tartom, gyengébb láncszem - az én igényeim szerint legalább is - a Solutions  termékek és az eddig próbált parfümök tartósság szempontjából.

Ti hogy álltok az Avon termékekkel?




A bejegyzésben szereplő képek forrása: Krémmánia

You Might Also Like

10 hozzászólás

  1. Szia!!A maszkot csak ajánlani tudom!!Èn màr a 4.tubust hasznàlom,de ùjra nem vàgyok :) Ha szeretnèl rendelni nyugodtan irj e-mailt nekem epreslany@indamail.hu cìmre.Tovàbbi sok sikert a blogon!! :)

    VálaszTörlés
  2. Az arcradír nálam igen gyengének bizonyult, de ettől függetlenül a Planet Spa termékeket én is nagyon jó minőségűnek érzem.
    Ezek mellett szeretem a sminktermékeiket is (SuperShock ceruzák, spirálok szájfények), kíváncsian várom az új sminktermékeket, hogy hozzák-e azt a minőséget, amit ígérnek

    Ha szeretnél Avont rendelni, a cég oldalán is van tanácsadó kereső rész, ezzel hozzád közel élő tanácsadónőt is kereshetsz

    VálaszTörlés
  3. Az Ultra Sexy parfüm nekem is nagyon tetszik. Én csak mintát vettem belőle, de imádom :D

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon szeretem az Avon termékeit :) a kedvencem a planet spa török agyagos maszk, próbáld ki egyszer, mert nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  5. de cuki vaaagy, köszönöm az említést:)

    VálaszTörlés
  6. Hát, rajtam rajtam maradt egy mega effect spirál, ha Pécsett jársz, akkor katalógusár (1690, ha jól emlékszem, én szívesen odaadom 1400-ért) alatt szívesen odaadom. Valaki megrendelte, aztán visszamondta, és engem nem csábít annyira, hogy megtartsam.

    VálaszTörlés
  7. szempillaspirált azt én is szeretném megvenni :)

    VálaszTörlés
  8. A spirál jónak tűnik, de várom még róla inkább teszteket. :)

    VálaszTörlés
  9. Maggie nemrég írt egy posztot az Ultra Sexy parfümről, hogy nagyon egy Nina Riccire hajaz :)
    A teafás-uborkás arcmaszkot én nem tudom ajánlani, volt egy ugyanilyen arclemosóm és annyira büdös volt, hogy nem birtam egyszerűen elhasználni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A teafás-ubis arcmaszkot a teafa miatt venném, ha venném. Volt egy teafa ecsetelőm - azóta se tudok beszerezni - ami 'se perc alatt eltüntette a makacsabb pattanásaim. Megörültem mikor megláttam, hogy teafás termékhez juthatok, hátha... Azért kicsit most beijedtem!! :D

      Törlés

Facebook